![]() |
fat girl?
kan iemand mij vertellen waarom ik mijn geld en tijd heb verspilt aan deze waardeloze *#&% film?
Wat wil de regisseur nou in godsnaam zeggen met deze film, elke keer denk je "owh dat bedoeld hij natuurlijk" en dan komt er weer een of andere loze vooruitwijzing die echt nergens in uitmondt. Verder allemaal echt..naakt om het naakt, niet omdat het een functie heeft, plus on-screen verkrachting. En dan het einde, het inde slaat helemaaaaaal nergens op. Echt ik zou het niet eens sterren geven, de grootste teleurstelling voor mij dit jaar. |
waar kan je die film kopen? ik wil hem juist wel heel graag en on screen verkrachting is ook :eek:
|
Citaat:
Maar de on-screen verkrachting is niet iets om naar uit te kijken. Geen enkele on-screen verkrachting, het is alleen maar sick zonder enige bijdrage aan het verhaal. |
Heb hem zelf nog niet gezien dus kan niet oordelen....maar persoonlijk zie ik niks mis met on-screen verkrachting en naaktscenes.
Ohja, post alsjeblieft geen spoilers verder |
bij ons draait ie nog niet in bios,maar is zeker weer vaaghe speciale bios:D waaro is er een als dat zo is? en hoeduur kost het om die film te zien?
|
ik heb hem in utrecht in 't hoogt gezien.
Ik heb eigenlijk vooral een hekel aan deze on-screen rape omdat het een verkrachting is, die ook meteen de film verkracht. |
in once upon a time in america was er ook on screen verkrachtig
|
de on-screen verkrachting van ONCE UPON A TIME IN AMERICA is niks vergeleken met de on-screen verkrachting van BAISE MOI (a.k.a. F*ck Me / Female Reservoir Dogs)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |