![]() |
Anus kramp
Beetje genant onderwerp maar mijn vriend heeft weleens (lees:c2x per jaar) anuskramp.
Hij kan hier niets tegen doen en moet afwachten tot het afzakt, wat vaak pas na een paar uur is. Kent iemand dit verschijnsel en weet iemand raad? |
Ik heb het ook zo af en toe, niet erg vaak, maar wel eens :o
Is echt verrot, doet pijn ook... Maar ja, idd wachten tot het wegzakt... iets anders heb ik nog niet uitgevonden... Mja, een warm bad helpt wel een beetje. |
Ja ik weet wat hij bedoeld want ik heb er ook last van. Dan kan ik gewoon niet meer normaal zitten en begin ik gewoon allemaal rare houdingen te doen omdat die steken zoŽn pijn doen. :(
|
Oooow, is DAT het :o Dat heb ik ook wel es ja.
Wat een kut.. uh kontgevoel zeg! |
anuskramp????? :confused:
echt nog NOOIT van gehoord |
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry dat dit volkomen offtopic is, maar bij mij op school (naja, op mijn oude school, hehehe:)) is een lerares die zo genoemd wordt, anuskramp... ze heet aveskamp dus het lijkt er nogal op, en ze is niet aardig tegen de leerlingen (en zelfs niet tegen achtstegroepertjes), dus tja... naja:)
Bij kramp helpt massage vaak, misschien kan hij zelf (of jij, als je dat voor 'm over hebt) zijn kringspier masseren...? |
Citaat:
"schatje, ik heb kramp. wil je ff mn anus masseren?" :D |
Citaat:
Je kan het met je hand doen (gewoon erover heen wrijven zeg maar) of met een douchekop (net een te harde straal en lauw water). |
Ik heb het wel eens voordat ik ongesteld moet worden, maar dat kan het niet zijn bij je vriend :p
Ik kan dan echt niks meer, nou ja bij mijn moeder in bed gaan liggen (het is meestal snachts vandaar). En dan uhm tsjaa ik weet niet gewoon afwachten tot het overgaat. Ik kan dan eigenlijk nietmeer staan omdat ik dan faluwval (dat doet echt zo'n pijn :( ) omdat mijnmoeder beneden slaapt en ik op zolder ben ik ook wel eens op de trap flauwgevallen (n) Maar goed, mss heeft je vriend wel iets anders, want bij mij was het hevige buikpijn + anus kramp ivm ongesteld worden dus. Gewoon rustig aan doen en wachten tot het over gaat, hoe erg het ook is! |
is t niet gewoon aambeien?
|
Citaat:
Ik vind anuskramp trouwens behoorlijk tragisch klinken. |
ooowwwwwwwww heet dat zooooooo!!
|
Citaat:
|
Is dat niet een variant van spastisch colon? Ik heb het ook wel eens gehad, het deed echt verrotte zeer!Gaat vanzelf weer over, gelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |