![]() |
Scheikunde en Natuurkunde
Volgend jaar, in 4 Havo, zal ik een N&G profiel volgen, wat ik nodig heb voor mijn vervolgopleidingen. Nu ben ik niet zo goed in Sk en Na, daarom zoek ik ook wat hulp...
Kent iemand een site waar ik alvast wat oefenstof kan vinden voor 4 Havo? Dan kan ik alvast oefenen. Iig alvast bedankt. |
Je kunt misschien op methodesites gaan kijken, of aan een oude vijfdeklasser vragen waar het in zijn jaar allemaal over ging en dan info op internet zoeken.
chemie.pagina.nl natuurkunde.pagina.nl en dan onder onderwijs, is wel handig. Google, zoeken op: systematische natuurkunde, Chemie overal, of een ander Natuurkunde of scheikundeboek, je krijgt dan allemaal sites van scholen, met oefeningen erbij. |
Ah ok, bedankt voor je tips.
|
Is het wel zo slim om een vervolgopleiding te gaan doen met vakken waar je niet sterk mee bent?
|
Citaat:
|
Hehe, dat is me al vaker verteld :)
Ik hoef alleen maar hard voor te leren, dan zal ik het heus wel begrijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
leren doe je voor de talen, voor exacte vakken leer je misschien wel wat regeltjes, maar met het toepassen (dus het oefenen) vergroot je je inzicht |
en als je echt hard moet leren om iets te snappen, dan moet je op het vervolgonderwijs nog veel harder leren om het te snappen.
Maar aan de andere kant, het is wel meer gericht op wat je leuk vindt (neem ik aan) dus dan gaat het ook wel weer wat makkelijker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
oke :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |