Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   cannabis plantje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=53813)

Günther 13-04-2002 16:24

cannabis plantje

wie heeft er hier op `t forum een cannabis plantje? zouden diegenene dan kunnen zeggen hoe zei het beste resultaat hebben gekregen en met welke soort cannabis ?
en wie heeft er geen maar wil er wel een en wat houdt diegene tegen?

thnx

dopehead 13-04-2002 16:31

ik wil wel maar heb geen zaden en me ouders mogen het niet weten tuurlijk:eek:

Günther 13-04-2002 17:11

Citaat:

dopehead schreef:
ik wil wel maar heb geen zaden en me ouders mogen het niet weten tuurlijk:eek:
zaden kun je halen bij de growshop (redelijk duur goede soort : €70 ongeveer voor 10 zaden) maar ouders is idd wel een probleem (ik zit namelijk met hetzelfde geval) maar ik heb nu een ruimte bevon mijn kamer gezien waar noot iemand komt (is de nok van het huis) en daar zou het opzich kunnen duzz ik twijfel of ik het erop moet wagen, ik ben ondertussen al wel voorbereidingen aan het treffen (lamp, isolatie, fetilatie enz enz)

zou jij zoeits gokken (als je een niet gebruikte ruimte in je huis weet en daar gaan kweken?maar 1/2 plantjes)

Jantje het Zonnekind 14-04-2002 00:27

Citaat:

black angel schreef:
zou jij zoeits gokken (als je een niet gebruikte ruimte in je huis weet en daar gaan kweken?maar 1/2 plantjes)
mwah, die dingen vallen best wel te ruiken, maar met een beetje doe moet het lukken :)

Günther 14-04-2002 08:22

Citaat:

Jantje het Zonnekind schreef:

mwah, die dingen vallen best wel te ruiken, maar met een beetje doe moet het lukken :)

moet idd nog wel een ventilator hebben enzo :D maar ik denk dat ik vast een beginnetje maak met opruimen van de shit (spinnewebben, paar planken leggen om te lopen, ventilatie maken, stroom toevoer enz enz)

Griller 14-04-2002 10:27

Ik koop gewoon kant en klare stekkies been een winkel hier in maastricht ,dan is de kans op slagen veel groter.. De prijzen varieren van €5,- tot €20,- . Als je ze eenmaal hebt kun je ze het beste gewoon elke dag water en 1 keer in de week kunstmest .. of in elk geval voedingstoffen (jat wat van je moeder.. dat werkt meestal het beste.. maar ik had geluk dat mijn moeder het voor mij deed :D )

Jantje het Zonnekind 14-04-2002 13:24

Citaat:

Griller schreef:
De prijzen varieren van €5,- tot €20,- . mij deed :D )
je hebt ze al voor €1,80 -----> Santa Maria

Snees 14-04-2002 14:52

ik heb er een (en als ik ga planten meerdere :)).
soort: purple power

]{ing 14-04-2002 17:35

- ik heb er 6
- white widow
- buiten
- ervaring: 4 jaar

altijd goed veel water geven, beetje pokon en veel rozenmest later in de zomer

bij een goede zomer haal ik +-350 gram van deze 6 planten

Choke 14-04-2002 19:56

K heb vorige zomer 5 planten in de tuin gehad, K2, eerst tot ze een beetje groot zijn binnen, en daarna gewoon buiten, op een plek waar de zon de hele dag is.. de toppen zijn niet verschrikkelijjk groot, maar je draait er toch nog veel joints uit!!!

Günther 15-04-2002 07:38

ik zit nog te twijfelen tussen powerplant/white widow/skunk passion

thnx iig

Gustav 15-04-2002 08:16

ik heb 20-30 zaadjes en ik ga der nu een paar planten, eentje is al ontkiemt.

Kep em in een grote speaker gezet, daar hebk een lamp in gezet, moet nog wel ff voor ventilatie zorgen...
xal wel vertellen als er iets groeit...

Paulaah 15-04-2002 09:57

Volgens een vriend van mij moet je niet interessant lullen maar gewoon doen...

Günther 15-04-2002 14:13

Citaat:

Paulaah schreef:
Volgens een vriend van mij moet je niet interessant lullen maar gewoon doen...
maar ff wat info kan geen kwaad (ben bezig met voorbereidingen maar is echt teringzooi op die "zolder")

Internationalist 16-04-2002 11:11

Citaat:

black angel schreef:

maar ff wat info kan geen kwaad (ben bezig met voorbereidingen maar is echt teringzooi op die "zolder")

Dat is waar. Ik heb thuis nog wat volders e.d. liggen van growshops, maak morgen ofzow wel even een kweek topicje......

iebke* 16-04-2002 17:06

nee ma mijn buurmeiske kweekte der :) ze hadden haar broer wel opgepakt en een huiszoeking gedaan ... gevolg = jeugdrechter !!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.