![]() |
cannabis plantje
wie heeft er hier op `t forum een cannabis plantje? zouden diegenene dan kunnen zeggen hoe zei het beste resultaat hebben gekregen en met welke soort cannabis ?
en wie heeft er geen maar wil er wel een en wat houdt diegene tegen? thnx |
ik wil wel maar heb geen zaden en me ouders mogen het niet weten tuurlijk:eek:
|
Citaat:
zou jij zoeits gokken (als je een niet gebruikte ruimte in je huis weet en daar gaan kweken?maar 1/2 plantjes) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik koop gewoon kant en klare stekkies been een winkel hier in maastricht ,dan is de kans op slagen veel groter.. De prijzen varieren van €5,- tot €20,- . Als je ze eenmaal hebt kun je ze het beste gewoon elke dag water en 1 keer in de week kunstmest .. of in elk geval voedingstoffen (jat wat van je moeder.. dat werkt meestal het beste.. maar ik had geluk dat mijn moeder het voor mij deed :D )
|
Citaat:
|
ik heb er een (en als ik ga planten meerdere :)).
soort: purple power |
- ik heb er 6
- white widow - buiten - ervaring: 4 jaar altijd goed veel water geven, beetje pokon en veel rozenmest later in de zomer bij een goede zomer haal ik +-350 gram van deze 6 planten |
K heb vorige zomer 5 planten in de tuin gehad, K2, eerst tot ze een beetje groot zijn binnen, en daarna gewoon buiten, op een plek waar de zon de hele dag is.. de toppen zijn niet verschrikkelijjk groot, maar je draait er toch nog veel joints uit!!!
|
ik zit nog te twijfelen tussen powerplant/white widow/skunk passion
thnx iig |
ik heb 20-30 zaadjes en ik ga der nu een paar planten, eentje is al ontkiemt.
Kep em in een grote speaker gezet, daar hebk een lamp in gezet, moet nog wel ff voor ventilatie zorgen... xal wel vertellen als er iets groeit... |
Volgens een vriend van mij moet je niet interessant lullen maar gewoon doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ma mijn buurmeiske kweekte der :) ze hadden haar broer wel opgepakt en een huiszoeking gedaan ... gevolg = jeugdrechter !!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |