![]() |
Wie kennen Shin Chan (van Foxkids)?
Ik heb vorige maand voor de eerste keer een aflevering gezien van Chin Chan en ik lag helemaal dubbel.
Het is een tkeenfilm over een kleutertje dat nooit luisterd en beetje obsessed is met vrouwen wat ie van zun vader en opa geerfd heeft. Het is echt een heel droge serie...dus nu kijk ik het zovaak mogelijk :D Mensen die dit ook cool vinden reageer en als je het nog niet kent moet je het echt eens gaan kijken ;) "Guppies zijn mij veel te klein, ik wil pinquins aan de lijn!" :p |
Haha!
Ik haal vast een walvis binnen, of een pinguïn aan zijn vinnen.. |
is volgens mij al ergens een topic over
|
en het is ook een stomme tekenfilm (niet dat alle tekenfilms stom zijn maar deze wel)
|
Naast al die blote konten-humor is het verdomd grappig voor een kindertekenfilm.
|
jah hier is al een topic over..
maar tis inderdaad een droog programma.. (y) |
dat tekenfilmpje is melig! :p En dat deuntje blijft ook in je harses hangen... :cool:
|
wat een klote tekenfilm is dat zeg.
|
Afschuwelijk.
Abominabel. Ik word er naargeestig van. |
Citaat:
|
Ik pis vaak zowat in mn broek van het lachen, ben echt fan :cool:.
|
ShinChan ownt de keet.
Mooie aflevering is met honkbaltoernooi. 'Onze' Shin slaat hem niet zo ver en hij moet het volgende honk halen. Dus de juf zet een foto bij dat honk van een lekkere stoot en *wh00p!* Shin is bij het volgende honk. Geweldig. :) |
Shin is gewééééldig. :)
|
zie avatar :cool:
|
Dat ene topic is al van april, dus dit kan wel blijven.
|
Shin Chan is geweldig! :D (y)
De leukste aflevering vind ik als Shin Chan Mitsy gaat smincken :) |
Citaat:
|
Shin-Chan is absoluut geweldig!
Heerlijke humor (is het wel eens humor voor kinderen?) alleen spuuglelijk getekend. Oh well, dat zie je na 5 min. niet eens meer :) |
Ik ben ook groot fan van shin chan, ik heb ook al de titelsong in het engels en in het nederlands. Ik vind hem in het engels veeeel minder leuk. De Nederlandse stemmen zijn beter. Ze herhalen wel veel op fox kids, das jammer. Ik snap bijna niet hoe je het niet leuk kunt vinden en ik wed dat als de mensen die het niet leuk vinden het vaker kijken het ook leuk gaan vinden.
|
jah, het is af en toe wel grappig om te zien. Maar ik blijf er nou niet echt voor thuis. Mijn kleine zusjes vinden het geloof ik wel helemaal geweldig :)
BTW....je nickname. Waar komt die vandaan? Toch niet van je achternaam hè? |
wanneer hoe wat?:o
|
Hahaha NU komt het op. Ik luister nu naar de titelsong :)
Elke werkdag, om half 6 in ieder geval, op Fox Kids. |
:cool: :)
|
lekker drilllluh met je blote billen :cool: ik ben fan!
|
ja het is een leuke serie.
en die aflevering dat ze op vakantie gaan. ze eten zich helemaal klem omdat ze 3x moeten eten om iedereen tevreden te houden en dan belanden ze in het ziekenhuis |
|
(Shin rijdt in een autootje over straat, een vrouw loopt op de stoep)
Vrouw: wat zou je doen als ik nu over ging steken? Shin: Jou een lift geven, jij bent namelijk een schatje! En dan die aflevering waar cosmo bang is voor bacterien... zooo grappig (dus ja, ik vind het hilarisch) |
leuk leuk leuk leuk leuk :d
|
hahaha ik vindt hem echt cool en dan hoe die met zijn ass doet hahah brutale jochie dat et is :D zo meteen komt het weer
|
De serie is gewoon geweldig. :D (y)
|
Haha, ik heb een neefje die net als Shin Chan is :D
Das pas leuk :cool: |
ik vind het leuk om te zien, maar ik blijf er niet speciaal voor thuis
|
oh, is dat heel erg misvormd getekende jongetje op zon driewieler? :confused:
Nog nooit gezien, maar k ga denk wel es kijken, als het zo leuk is!! :D |
Ik vind het kei vet alleen soms denk ik dat het ooit iets te hard is voor jongere kinderen... Maar jah zal in Japan wel normaal zijn.
|
Heb het op vakantie vaak gezien (verplicht overigens), maar ik vond het geweldig. Dan vooral die blote-billenhumor, zooow ontzettend melig. :D
|
dat is meestal wel lachwekkend.
|
(n)
|
(op de WC) "zeg het is hier geen natuurprogramma!"
geniaal :D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |