![]() |
Interesse in een kart meeting?
Forummers,
ik zit met het idee om een kart meeting te organiseren op kartbaan De Fabrique in Maarssen (vlakbij Utrecht). Ten eerste omdat het centraal gelegen is en het voor iedereen dus goed mogelijk is om erheen te reizen. Ten tweede is het gewoon één van de mooiste banen van Nederland, zoniet de mooiste. Dus mensen, wie heeft er interesse om deze zomervakantie nog te gaan karten in Maarssen? Neem alvast een kijkje op de site van de kartbaan: http://www.dekartbaan.nl Groeten Mark :cool: |
Lijkt op zich wel leuk, maar ik denk dat ik 80% van de forummers hier niet eens WIL ontmoeten. ;)
Trouwens, als dat gebeurt, K-Master-K, m4cK en chicklover hebben al afgesproken om alle chicks aan de haak te slaan. Jullie zijn gewaarschuwd! |
Citaat:
Denk dat dit best zal meevallen aangezien er op andere forums ook wordt gemeet. En snowborder ik denk dat je ook ff aan tegen tofke moet vragen of het in de meeting manager kan ;) |
Citaat:
|
|
Karten in Kerpen is leuker!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, lijkt me best leuk lieverd (en ben al bezet :D)
Maar gaat dat niet veel kosten? |
Citaat:
Dus dan bijv. 2 kwali's van een kwartier en dan de beste 17 in de ene race en de rest in de andere race :D |
Interesse wel... Alleen is dat niet te duur voor een gemiddelde forummer? :)
|
Citaat:
eerst een kwalificatie en dan starten in de volgorde van de kwalificatie. Dat is dus de prijs van 2 heats. ( 2 x 13 euro) Als dat te duur is, forget about the idea.... |
Van dat andere forum waar ik bij zit zijn we 4 juli gaan karten met de volgende opzet. we waren met 17 mense.
15 minute kwali, 45 minute race :D (62 euro'tjes :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben erikkap op dat forum :D Hoezo dat dan? |
LOL :D
Kerpen is nie dicht bij huis, maar dat kartcenter is gewoon de beste die ik tot nu heb gezien! |
En als je t niet kan?
|
Citaat:
|
Iedereen kan karten,
ik heb het vorig jaar voor het eerst gedaan en bleef een Duitser voor :) |
Citaat:
|
Citaat:
Nou, karten is op zich al heel erg duur. Hier in de buurt staat maar één kartbaan, dat is 17 euro p.p. per kwartier. Dat is dus erg duur. Maar als je naar Utrecht moet, en je komt bijvoorbeeld uit Groningen, zal dat wel even een duur treinkaartje worden hè? :p iej...? :P |
Citaat:
|
Citaat:
ja, daar noem je ook wat :D |
kunnen we niet een automeeting houden ofzo, lijkt me veel leuker met alle autofreak van het forum :o
|
Citaat:
:p iej...? :p |
Citaat:
Maar ff serieus, dat karten is cker wel een vet iets. maar dan wil k wel een echte race, dus niet zo'n kwartiertje, dat is echt te snel voorbij... |
karten
count me in (y) (en ik sleur conan wel mee:D) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |