![]() |
Wat doen jullie met overleden huisdieren?
En dan heb ik het niet over vee he!!
FF denken ons tweede konijn hebben we in de tuin begraven samen met een massagraf van caviaīs en hamsters. Vissen worden altijd door de WC-pot gespoeld. En vogels gooien we altijd in prullebak. En aangezien onze hond nog steeds leeft... Moeten we daar nog een straf.. uhm ik bedoel een graf voor bedenken. Oh ja het eerste konijn van mīn zusje hebben we opgegeten. Wat jullie? |
we hebben ooit een vogel gehad en die ligt in de tuin begraven :)
konijnen eten :confused: ? |
ik heb een keer een hondje gehad en toen die was dood gegaan toen hebben we m gecremeerd.
|
konijnen eten is heel normaal hoor, wij fokken thuis konijnen om ze vervolgens zelf op te eten :D
|
Citaat:
|
Natuurlijk is het het eten van konijnen vlees normaal, het is juist het lekkerste vlees in de wereld.
@alwaysgood, gebruiken jullie de pels van de konijnen ook? |
Begraven.
Verenigen met zijn of haar oorsprong. |
Citaat:
|
Voor grotere dieren kun je een vrachtwagen laten komen die kadavers ophaalt. Dode vogeltjes worden gepakt door onze poezen en als ik ze voor ben worden ze in de tuin begraven.
|
begraven bij een beeweggetje (of hoe dat heet)
|
M'n eerste parkietje heb ik in de tuin begraven met een hele ceremonie. Met kist (okee schoenendoos) en bloementjes op het graf. Ik was toen 8 ofzo. Vissen gaan door de plee en laatst ging de tweede parkiet dood. Die is gewoon in de sloot gegooid.
|
Begraven ook, neem ik aan. Mijn diertjes zijn nog niet gestorven en dat duurt ook nog een hele poos (god laatme dat niette snel zijn)
|
in de tuin.
|
Onze achtertuin is net een dierenkerkhof!
2 honden 6 kanaries 2 poezen |
Ik wou mijn hamster begraven. Maar mijn pa heeft hem in de gft-bak gegooid.
|
bergaven in de tuin...
|
voor dode dieren hebben ze een speciaal afdelinkje op de gemeentewerf
|
gewoon begraven ofzow?
een vis door de plee spoelen maar de rest neej sorry.... |
Nou ... de 'lieverds' (hamster, chinchilla, opa zijn hond) begraven, de 'mooi om naar te kijken' (visjes, zo'n soort hagedissen ... gekons ? Ik weet niet hoe je ze in het Nederlands noemt) gewoon door de WC of weggegooid.
|
Onze kat hebben we begraven en de hond laten cremeren en die staat nu in een potje bij de vijver. :)
|
mijn hamstertjes heb ik begraven bij mn oma in de tuin en mijn vissen...tsja prullebak of wc-pot, het waren er zoveel dat ik ze niet ga begraven...
|
bij ons liggen ondertussen al 4 konijnen,2 schildpadden en 2 katten in de tuin.
vissen gingen vroeger altijd de wc in. De hond is gecremeerd |
hier de hond en kat maar na hun dood opgegeten. Soms af en toe een nieuw kat kopen en slachten. Meestal elk jaar wel een of twee. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
begraven in de tuin
|
Ik heb mijn poes begraven in de achtertuin. Wel zo respectvol.
|
ook gewoon in de tuin begraven, ken werkelijk niemand die zn dier opeet, dan heb je wel erg behoefte aan eten als je zelfs je dieren opeet...
|
Wij hebben onze vogels altijd in het bos begraven, omdat we toen nog geen tuin hadden en nu worden de diertjes ook nog begraven, maar ja gelukkige leven mijn katjes nog.
|
Mijn susje had een hamster, die hebben we in de tuin begraven...
Als we aan het BarBeQeu'en zijn maken we er nog wel eens een flauwe opmerking over. :D |
begraven
|
Konijnen in de tuin begraven
vissen door de wc |
Tuintje op zijn buik leggen in de achtertuin
|
Citaat:
jezus wat ehm Cruel (weet nl woord nie :p) |
Citaat:
Vissen door de wc ook niet vind ik. Maar mama heeft het wel eens gedaan :( |
Citaat:
|
Heeeel lang geleden had ik een vis en toen die dood was hadden we hem in een fles met water gestopt en die begraven :o :D
|
heb ooit n konijn gehad die ging dood en heeft opa in zn tuin begraven, had ie n kruisje gemaakt van hout en datum erop gezet..
paar maanden geleden ging mijn vogel dood daar hield ik zoveel van maar aangezien we geen tuin hebbe... ik heb m toen bij t crematorium (buiten t hek) waar mn oma ligt begraven, gewoon omdat mn oma ook helemaal zot op t beestje was en omdat ik m gewoon niet zomaar ergens wou neerleggen :( |
Zowel mn ratje dat ik 3 weken geleden in heb laten slapen als het ratje dat ik net in heb laten slapen heb ik bij de Dierenarts voor crematie achtergelaten
|
in tuin begraven, bij hamsters had ik op plaats waar ze begraven waren kleine tuinbeeldjes neergezet
erg ben ik he? |
Nee, dat is juist leuk/goed.
|
wat denk je dat ik door mijn moussaka gepleurd heb?! :evil:
|
begraven langs de ijssel, op een heeeel mooi plekje.
|
Mijn hondje Snoopy is na 13 jaar overleden.
En die heb ik begraven op een hondenbegraafplaats in Amsterdam. Van mijn spaargeld.. |
mn konijn zeven jaar terug in de tuin, alleen t gat was niet diep genoeg en was te lame (toen al) om verder te graven. toen maar met een plank verder de grond ingewerkt.
|
2 konijnen : begraven in de achtertuin
1 dwerghamster : in de gft bak veel vissen : door de wc gespoeld |
Hamsters: begrafen
vogel(gist.dood gegaan.. :( ) : begrafen Vissen : wc.. :bloos: |
onze hond hebben we in de tuin begraven..
vind het wel fijner die bij me in de buurt te hebben beter dan daar bij de dierenarts |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |