![]() |
Nieuwe Alien Ant farm - truANT
Alien Ant Farm - truANT (El Tonal/Dreamworks) :
01 - "A 1000 Days" 02 - "Drifting Apart" 03 - "Quiet" 04 - "Glow" 05 - "These Days" 06 - "Sarah Wynn" 07 - "Never Meant" 08 - "Goodbye" 09 - "Tia Lupe" 10 - "Rubber Mallet" 11 - "S.S. Recognize" 12 - "Hope" Dat is dus de playlist en hij is verwacht voor 19 Augustus. Wat vinden we van AAF en hun vorige cd en wat verwachten we van de nieuwe cd? Zijn dr toevallig mensen die al wat gehoord hebben? Persoonlijk ben ik erg benieuwd welke kant ze op gaan de vorige cd was lekker toegankelijk volgoede teksten en muziek die zeker niet mis was. |
Ik vind ze fubar.
|
Citaat:
|
Waar ie vandaan komt weet ik niet maar hij wordt wel in Shaving Ryan's Privates genoemd.
|
Hij komt uit Saving Private Ryan. Maar bestond daarvoor vast ook al(misschien in WO2 al wel).
|
Ik vind die vorige cd wel koel, staan een aantal geweldige nummers op (y)
|
Ik ken niet heel de cd, maar de nr die ik ken vind ik niet echt leuk.
wat is fubar |
Tis duits.
|
Haha :) Ja.
|
Citaat:
|
Je verziekt de grap dude :D
|
Citaat:
|
Vet trouwens.
Ze zingen over mij :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daar houdt ie wel van :) |
fucked up beyond all recognition
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goeie drummer, leuke band
|
Citaat:
meer?? |
tja, rijdend op de papa roach golf, waarschijnlijk vereeuwigd door een cover, ik ben benieuwd hoe de nieuwe plaat word.
Anthology was verder een leuke plaat met paar goeie nummers. attitude, wish, death day vind ik mn persoonlijke favoriten |
Citaat:
Anthology was zeker een goede plaat een grote luistermogelijkheid voor elke sfeer is dr wel een nummer en de hele plaat ook wel in willekeurige sfeer te beluisteren. attitude is gewoon geniaal. |
Citaat:
2 - ja |
Citaat:
maar ok 1 Ooooooooooooooo000o0o(wil je ook een H?)(ok)oooooo0hhhhh 2 Dude hehe dat zeg ik |
heeft die band ook serieuze nummers?
|
Citaat:
Zo nee koop omaondergoed en boek maar vast een tehuis, leer geen engels en haal ook nooit je rijbewijs. als je dat niet aanstaat adviseer ik je een aantal spijkers te consumeren. |
Citaat:
ik vraag of ze ook nog wat diep gaandere/serieuze muziek maken, aangezien wat ik van ze gehoord/gezien heb nogal blij is enzo |
Citaat:
|
Citaat:
Alien Ant Farm: Goeie band wel, ben benieuwd hoe ze zich ontwikkelt hebben op de nieuwe plaat. |
Hee ik vond het best een leuke verwensing.
Maar nee, Alien Ant Farm vind ik denk ik niet zo leuk, die zanger is echt een pisnichtje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alien Ant Farm suckt :)
|
Citaat:
is het kinderbad niet open? |
zn mamma kan niet mee.
|
Citaat:
[persoonlijke opinie]: ik vond die cover van ze geweldig zoals meeste mensen hier, maar die 2e single was minder en de rest was ik ook nooit zo enthousiast over |
Citaat:
|
verwacht er VEEL van, 1e cd is echt doop!
|
Citaat:
|
nieuwe cd is nu te downloaden op mirc. Efnet #altrock
|
Wooooooo
-ramt mirc aan- mike cosgrove heesrcht |
Citaat:
|
hmm, Zo op het eerste gehoor ga ik het wel een leuke cd vinden, redelijk wat afwisseling, en ook wat nummers die me op het eerste gehoor niet 100% lagen (dus die moeten groeien :P )
leuke nummers tot nu toe - S.S. Recognize - These Days - Glow - Never Meant (wat nou police) - Tia Lupe (Leuke latin invloeden) - Rubber Mallet (incl vette koebel) Valt me op dat de eerste paar nummers op de cd meer de "rock" kant zijn van AAF, terwijl de andere helft de wat experimentelere fusion-rock kant op gaat ( waar ze beter in zijn) |
leuk gespeelde shuffle met brushes op glow trouwens :P
|
op een of andere manier heb ik die lui al 4 keer live gezien. 2 maal gratis, 1 maal op festival (was nix beters) en een maal vanwege Dredg
leuke band hoor. vond Wish altijd een erg fijn nummer. Live zijn ze verder ook wel oks. Ben benieuwd naar de cd. Zal um van de week eens downen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |