![]() |
Biecht maar op
Waar luister je zo af en toe naar, wat je truie vrienden in de scene eigenlijk niet mogen weten?
|
Soundtrack van Moulin Rouge :o
jij dan exo? :p |
Britney Spears :(
;) :D :p |
De muziek van Saturday Night Fever staat nu op. (Beegees dus :o)
More than a womaaaaaan ! |
Uh.. the Corrs? :)
|
Ik luister sinds enkele dagen de hele dag George Michael. :D
|
iets wat echt helemaal buiten mn gewone muziek valt zijn denk ik filmmuziekjes, normaal hou ik niet van dat dromerige en dan opeens wel... en foute jaren 90 popmuziek geweldig, en ik vind zelfs robbie williams soms gaaf :D
|
westlife en robbie williams ja :)
|
junior senior.. maar dat mogen mensen wel weten
en madonna maar dat mogen mensen ook wel weten. |
hm, ik betrap mezelf erop dat k soms uit mezelf een cd met klassieke muziek aanzet :o ik verafschuw klassieke muziek!!!!! *maargoed, dit weet iedereen nu, en nu moet ik me heel erg in een hoekje gaan zitten schamen, want ik heb altijd gezegd dat ik noooit van me leven klassiek zou luisteren :o :o :o *
hm, en momenteel zit ik in een kinderen voor kinderen periode :D, maar dat gaat wel weer over |
2pac - changes (y)
|
ik houd wel van foute jaren 60-70 muziek...hmz maar of mijn truie :rolleyes: vrienden dat nou niet mogen weten :)...hmz
|
Plumb. Christelijke muziek. :p
|
Justin Timberlake (maar dat mag men best weten)
Blue (dat liever niet) hehe edit: typo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draai laatst de cd van David de Kabouter wel eens... nostalgie door de tv serie..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sertab :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn oude Spice girls cd, die kei-fluffie
|
christina aquilera :(
|
Citaat:
|
ik luister niets waar ik me voor schaam.
waarom zou ik me ergens voor schamen? :confused: |
tijdens het leren had ik vaak klassieke muziek op staan, dat leert wel relax, maar die zender (classic fm) is nu van de ether :(
|
Citaat:
|
ik luister soms naar Chris DeBurgh, hoewel ik daar eerlijk voor uitkom
|
Christina Aguilera, dance (vooral van midden jaren 90).
Maar van mij mogen ze best weten. |
Uhmmz.. happy hardcore? Europe? queen?
Maar dat mag iedereen wel weten hoor :) |
Ik luister naar Acda en de munnik, maar dat weten de meeste mensen wel van me...wat ze niet weten is dat ik Justin Timberlake wel geinig vind :o
|
Citaat:
|
Ik betrap me erop da ik K3 meezing sluit mij op!!!
|
ik heb een metal cd :o:o:o
|
Punk :O
|
genoeg daarom word ik ook deels geboycot.(voor de minder slimme: ze weten het:o)
|
ik zing soms mee met skyradio/noordzee liedjes opt werk..
|
Ik luister welles naar M2M (jaja, erg kinderachtig) en naar Chris deBurgh, maar dat moet ik zelf weten. Alle muziek is mooi als het maar op het juiste moment gedraait word. (that's my opinion)
|
Ik ruk me wel eens op het Cock en ball torture stukje waarin een Tjainees tjikie word gemarteld, k zal vragen of ze dat evenals mij als plezierig ervaren.
|
Citaat:
|
Citaat:
:( |
junior senior is toch niet zo erg?
justin toch ook niet? :) ik betrap mezelf erop dat ik liedjes als in da club van 50 cent wel leuk vind of dat van n e r d beautiful en dat ene met just gimme the lightt of dat is ook van 50 cent ik weet niet ieg ik vind dat wel hip en dat schijnt echt heel fout te zijn :o |
Citaat:
|
justin is best goed in wat hij doet. junior senior is best 60/70's achtig in sommige nummers, helemaal niet vekeerd.
ik vind dat liedje van jean paul leuk :D |
K3
Aaliyah Rave |
Citaat:
ehm.. chocomel en een krentenbol |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |