![]() |
ik maak me zorgen....me vriend gaat pille slikken....
en dat wil ik niet...
XTC ofzo iets en hij gaat met vrienden,is ie dan nog bij ze positieven??? gaat ie dan niet rare dingen zien en doen?/ help me aub want ik ben helemaal in de stress..... :( alvast bedankt... |
Ach, de kans dat ie dood gaat is 50%, maak je niet dik joh.
|
Citaat:
dat is geruststellend! :( |
Citaat:
van een keer op een groot feest doen ga je niet dood (je moet je eigen grens weten), je raakt er niet van verslaafd. voor de duidelijkheid, ik ben haar vriend |
Citaat:
|
kinderen, kinderen.
vecht dit liever thuis uit. en mochten hierbij vragen ontstaan? http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=xtc |
Citaat:
ik maak me alleen zorgen... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
mn vriend ziet me niet meer staan door de coke wat moet k doen? :rolleyes:
|
lekkere relatie, maar ga vooral zo door..ik vermaak me wel.
maar teddybeer, als ik jouw was zou ik er eerst nog even goed over nadenken en als je het dan zo graag wil doen doe het dan met je vriendin,zodat ze kan zien dat alles goed met je gaat. en Janet, stress niet zo... |
Citaat:
het is niet dat ik zonder xtc geen fun heb, maar het is ook wel eens leuk met xtc |
hmm en dat wil/zit in de beveiliging...
|
(y) Als XTC zo'n belangrijk deel van je leven is dat je je vriendin er voor wilt opgeven ben je echt wel verslaafd hoor.
|
Citaat:
|
Ik zou zeggen, praat er eens goed over met hem. Niet via msn, maar gewoon, face 2 face. En surf dit forum of het internet (Tip: http://www.drugsinfo.nl) af op de bijwerkingen/gevolgen.
Van 1 XTC pil ga je niet dood. En als je vriend het bij 1 in de maand kan houden, dan is er niets aan de hand. Maar ik weet niets van de discipline van je vriend, dat weet jij zelf denk ik beter. :) Ik snap je reactie opzich wel. XTC klinkt zo ongelooflijk gevaarlijk, je hoort er vanalles over, maar dat valt in de praktijk reuze mee. Niet dat ik het promoot, maar zolang je het in de hand hebt is er niets aan de hand. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
XTC is nie verslavend, de meeste mensen blijven idd bij alleen op grote feesten slikken ofzow.
Je gaat er nie van hallucineren of rare dingen doen, tenzij je heel veel op hebt of een verkeerde pil slikt (waar je je ook niet zorgen om hoeft te maken, de meeste pillen zijn wel ok). Je gaat je alleen maar heerlijk voelen en zo. En de kans dat je er aan dood gaat zit in 1 op de miljoenen (werkelijk!). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
MAargoed suit yourself |
Citaat:
|
hij gaat vnaaf dus en ik zit ziek thuis en wat hij zei dat iker niet bij WIL zijn is dus NIET WAAR!!!
ik kon er niet bij zijn omdat hij met zijn pillen vriend gaat en ik thuis MOEST blijven want hij had geen kaartje,ik ben nu ziek thuis ben zorgen en heimwee naar me eigen vriend en niet de junk die ik zie komen... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na 1 pilletje word t echt niet meteen een junk zeg!
*zucht* :confused: |
Citaat:
|
soms ben ik echt blij dat ik geen vriendin heb :D :p
|
wat is belangrijker voor je, je vriendin of de xtc? Keuzes maken, en als ik het zo lees word het kiezen of delen, maarja, jou keuze toch. liefde/sex of xtc, makkelijke keuze lijkt mij
|
Citaat:
|
Citaat:
hallo ik zit er echt erg mee hoor... :( |
lees gewoon de serieuze stukjes dan, stoor je niet aan de rest :)
|
Citaat:
praat erover, jij moet minder paniek maken om zijn keuze, hij moet meer rekening houden met jou. het blijft wel zijn keuze en zijn leven, daarin tegen kan ik begrijpen dat je bezorgd bent maar je moet gewoon duidelijk aangeven waar je grens ligt en hem de keuze geven. *gaat verder met bl@ten* |
heb je enig idee hoe lief hij jou gaat vinden als hij een pilletje op heeft? ;) :p
|
neem zelf een pilletje, of lees op internet wat MDMA precies allemaal inhoud. Of neem een andere vriend, maar ik denk niet dat hij geen drugs gaat nemen voor jouw, sorry.
|
Stel je niet zo aan zeg...
|
ik snap jullie allemaal niet!
drugs is slecht voor je.... ik heb me keuze gemaakt... hij gaat lekker als vrijgezel het leven in ik wil geen junk als vriend.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(voor mijn idee al na trance energie...) hij doet zo raar,daar kwetst ie me mee.... |
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
|
Mja, ik kan me wel voorstellen dat het klote is.
|
Hij heeft altijd nog een eigen leven man
|
Citaat:
En zou je de straat nog wel oversteken? Dadelijk kom je onder de auto :P |
Citaat:
|
je denkt ja ,is gewoon bullshit wat de media allemaal beweerd over xtc, alsof je over 20 jaar opeens doodgaat terwijl je in de tussentijd gewoon normaal gezond leeft.
|
Meid, neem zelf ook een klakkie dan vind je het ook wle wijs.
Drink je alcohol? Dan hier een vergelijking: Alcohol = Harddrugs en je krijgt er een enorme kater van. XTC = harddrugs en je voelt je de volgende dag gewoon toppie. Ik vind XTC veel wijzer als alcohol en de gevaren vallen enorm mee zolang je maar goede klakkies hebt. Dus verstand op nul en lekker wous worden |
Citaat:
en ik zei niet dat je niet mee WOU, maar je KON niet mee omdat we maar 2 kaarten hadden (eloy had er maar 2 gewonnen) Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |