![]() |
Wat zou je willen zien als je uit je raam kijkt?
Wat zou je leuk vinden om eens een keer te zien als je uit je raam kijkt? Vraag lijkt me duidelijk..
|
alle playmates van 1953 tot 2003!!
|
Naakt!
|
Een heerlijk zonnig parkje met een enorme variatie van mensen die daar lol hebben :) En dan naar buiten huppelen om daar lol te hebben :)
|
Citaat:
|
Een kerncentrale.
|
Wat ik nu zie bevalt mij wel: muggen. BUITEN. :)
Hoewel ik het ook wel leuk vind om ze te verzappen met onze nieuwe huisaanwinst: elektrische vliegenmeppers. :D |
Leuke jongens ofzo :o
|
Citaat:
|
een leuk meisje?
|
Citaat:
het is een fantasie weet je nog! |
Ok, ik heb al de hele dag het idee dat ik de Eiffeltoren zou willen zien. Niet omdat ik het een mooi ding vind (want dat vind ik het dus niet) of omdat ik verslingerd ben aan Parijs..maar omdat het me geweldig grappig lijkt als dat ding inene in onze binnentuin staat :cool:
En wat een rel wordt dat weer ghehehe...Europe divided |
de zee.. of besneeuwde bergtoppen, of een bos, dus dat m'n huis midden in het bos stond.
|
De teletubbies alive met een sniper om ze mee neer te halen :mad:
|
Een berg. Van chocola. :cool:
|
Citaat:
|
*wijst naar avatar* (y)
|
een propere straat, wat ier spijtig genoeg niet voorkomt :(
|
een grote hoge berg, de zee of een groot oerwoud :)
|
Citaat:
|
een schilderij van dalí
|
de Zee.
Maar wel 1 waarin de zon ondergaat |
Ik zou iedereen op straat willen zien lopen die ik mis.
Dit alles 1x per jaar omdat het leven niet voor niets gaat zoals het gaat en je het dus ook niet mag verstoren. Maar je moet toch ergens je levenskracht vandaan halen. |
een zwembad met ligstoelen er omheen en een bar :o
|
Een hele sexy jongeman in spijkerbroek (alleen een spijkerbroek) die op het raam klopt en gebaren maakt naar mijn slaapkamer :cool: (het feit dat ik op de eerste verdieping zit maakt het alleen maar mooier).
Maar ookal zou hij er staan - het gordijn is dicht dus ik zou hem niet zien :D |
Formule 1 gp
eenmalig natuurlijk he :D |
Dat de wereld er nog is.
Oeh, wat heerlijk diepzinnig zo laat op de avond :o |
tieten, cupje C wat getint
|
Citaat:
|
de buurman die mij vanochtend wakker timmerde hangend aan een hoge boom :mad:
|
Citaat:
(en nee ik heb geen zin om die reclame van die telefoon naar boven te halen) |
een heel warme zon aan een wit strand met palmboompjes en 2 stoelen waarvan 1 bezet is door een leuike jongeno
|
hoge bergen. Of zo'n duister landschap met kale vlakte op de voorgrond, dan een bos en dan een paar vulkanen erachter. Oh! En zo'n roodachtige lucht! *droomt weg*
|
wei met mijn ponytje d'r in, en het leuke is dat ik dat nog zie ook!
|
de traumahelikopter die net achter de flat aan de overkant is geland, nadat hij bijna mijn haar had gemilimeterd zo'n beetje :S
|
Een drukke haven, een natuurgebied met veel vogels of een belangrijke voetbalwedstrijd.
|
Een huge wei met n eenhoorn en een groot bos zodat ik daar kan gaan rijden. Maar die knuffelleeuw van de bijenkorf is ook wel goed.
|
Mars.
En dan heb ik niet over zo'n bruine staak van een Idols homo, maar de planeet. http://athena.cornell.edu/images/mar...facts_main.jpg |
Citaat:
|
Een skatepark, een nieuw skateboard, een kobaltblauwe Audi S4 met de sleutels erin, een mooie dame die mij uitnodigend toezwaait, een chocoladereep, een zak vol geld, een fatsoenlijke computer.
Dan naar binnen halen en dan gordijnen dicht :D |
|
Een prachtig bos, vol met dieren enzow. Mooie bomen, waar het lekker ruikt.
Of een strand, *plaatje van sonly ofzo* De zee, met een mooie ondergaande zon, waardoor het water en de lucht rood gekleurd zijn... *droomt weg* |
Citaat:
Doe mijn maar een mooi bos :) |
De auto van de staatsloterij. voor mijn deur graag.
|
|
Wat ik zie is goed genoeg:
Een terrasje met mensen die lekker wat drinken en sommigen eten iets. Bomen die mooi groen zijn en een marktje met allemaal wandelen mensen. |
|
een hele horde lekkere beach boys ofzo
|
Citaat:
|
hehehe :D
Ja maar die bedoelde ik niet ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |