![]() |
meest romantische plekje
Wat is volgens jullie het meest romantische plekje van nederland waar je je vriend of vriendin mee naar toe zou nemen?
Voor mij is dat met stip op 1: het strand van scheveningen! s' Avonds na 10en (gratis parkeren :D en weinig mensen) nog ff een flinke wandeling over het strand. Lekker donker en als het niet al te warm is lekker rustig. Lekker uitwaaien met z'n tweeen. |
waarom Scheveningen? Er zijn genoeg plaatsen waar het veel rustiger is en waar je dan ook nog eerst een eindje door de duinen/het bos kunt lopen.. :)
(wat je trouwens niet in het donker moet doen, want dat is eng :o) |
Uhm.. :o waar ik zondag heen ga met mijn ex om.. gewoon... ja ik wil kijken wat en of ik nog wat voor hem voel.
Ik flapte dat plekje eruit omdat ik het daar zo mooi vind en hij stemde direct in, leek hem ook leuk. Ach nouja, jammer dat het uit is zeg maar... *zucht* |
Citaat:
uhm.. welk plekje is dat? komen we er zondag allemaal heen :P |
Citaat:
Voornamelijk de wind vind ik heerlijk. Ook fijn om er in je eentje te lopen, ff uit te waaien en je zorgen te overdenken. Verbazend hoe relaxt ik me daarna voel :D |
er is een plekje, middenop de veluwe. het is prachtig daar. daar zou ik heen gaan. *wanneer scanner het doet, post ik foto's *
|
toch ga ik liever naar monster.... veel rustiger...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ik zoek wat ideetjes. |
Citaat:
Das natuurlijk niet de bedoeling, het moet wel rustig blijven :D |
Citaat:
|
Vlakbij mijn dorpje ligt het paterswoldse meer:) Mooi daar zo tegen de schemering. Best romantische momenten meegemaakt met me vriend daar:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga zelf dan maar altijd bij mij over de dijk een wandeling maken.. met of zonder vriend.. ook lekker uitwaaien.. |
Het enige moment dat Scheveningen romantisch is, is met het vuurwerkfestival..
|
Ik woon 5 minuutjes lopen vanaf het strand .. als ik mn hoofd uit het raam hou, dan kan ik de zee horen. Strand is dan ook echt een van mn favorieten. Heerlijk hoe je daar kunt uitwaaien en romantische wandelingen kunt maken :)
Dat was dus ook wat ik op het eerste officiele afspraakje met mijn huidige vriend deed :) |
plekje aan de maas in iemands tuin :D
zie je heel rotterdams skyline en hoor je kabbelend water en het is redelijk beschut. |
Citaat:
|
Citaat:
(heel gek als je in Limburg woont) Maar hier zijn wel bossen in de buurt waar je rustig samen kunt wandelen. De maas is een klein stukje fietsen en daar zijn ook wel leuke plekjes waar je wat in het gras kunt zitten en over het water staren.. |
Bij de McDonald's aan een tafeltje met uitzicht op de ballenbak.
|
Citaat:
|
Het plekje waar ik en mn vriend altijd zitten als we in t park/bos achtig stukje zijn ergens waar je kan komen als je eerst een stuk over een pad moet lopen waar t gemaait is dus door de bosjes heen... open plekje aan t water groen om je heen en geen weg die er op kan kijken..
*zucht* mooi plekje :D |
Citaat:
*heeft spontaan zin in een donkere standwandeling met mijn vriendje* |
Het dichtste bij waar het een beetje romantisch wordt is bij een meer, bankje... met in de verte de gloed van 'de grote stad', eindhoven dus... Met een beetje geluk staat de maan hoog aan de horizon en reflecteerd het ligt in het water... heerlijk romantisch
Heb ook wel een favo plek in het buitenland... Ierland... een rotsenpartij aan de kust met een stevige bries... heldere lucht met maan en sterren.. kruip dichter tegen elkaar aan en geniet van elkaars warmte... geniet van de nacht.... heerlijk! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |