![]() |
harde muziek
mijn dochter luistert zo naar van die harde muziek,
wel van die donkere gothic muziek maar ook van die harde rock en hardcore enzo het doet echt pijn aan mijn oren, waarom luisteren mensen naar deze muziek? en waarom past die muziek zo goed bij de leefstijl gothic die ook al zo donker en zwart is? |
En Riconoscente is je zoon? Die klaagt ook al over harde muziek..
|
Citaat:
en ik zou haar VERBIEDEN zulke muziek te luisteren en zulke kleren te dragen hoor! :eek: |
Citaat:
volgens het maatschappijleerboek waar ik volgend jaar met 4vwo uit ga werken, luisteren alle gothics naar harde heksenmuziek en schminken zij zich zwart om zo beter aan te sluiten bij het donker? is dat soms niet zo? |
Citaat:
en tja...het schijnt dat goths (en zeker ook andere mensen) die muziek waarderen...kan toch? |
hihi.
|
Citaat:
|
we hebben hier niet te maken met de nieuwe hans teeuwen
|
Citaat:
mijn dochter is inderdaad een tijdje onder behandeling geweest bij het riagg, maar die mensen gaven toch niets om haar zei ze, dan was ze thuis nog beter af. nou zo slecht had ze het hier toch niet! maar goed, ik merkte ook wel dat ze steeds depressiever werd toen ze naar die muziek ging luisteren, daarom vraag ik het ook, als je van die muziek depressief word, waarom luisteren mensen daar dan naar? |
Citaat:
|
Hij heeft wel een heel brede kijk op muziek enzo, :rolleyes: totaal niet bekrompen o.i.d.
even off-topic....wie had er nu weer zin om zich als triest persoon voor te doen? |
mensen die dat soort muziek luisteren eten graag tomaten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch knap dat sommige mensen dingen lang vol kunnen houden...harde muziek luisteren bijvoorbeeld :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gothics zijn ook altijd heksen en altijd zwart en chagerijnig en kunnen niet meer lachen, simpelweg omdat ze het verleert zijn....
:rolleyes: En morgen gaat het ook sneeuwen en wordt ik wereldberoemd als theremin-virtuoos |
Kun je niet gewoon op een ander forum zo vervelend gaan doen?
|
:rolleyes:
slotje?? |
Citaat:
|
Citaat:
het is vrij simpel ..Gothic is kut :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou je dochter opsluiten hoor! Naar harde muziek luisteren....dat ze dat durft :eek: :rolleyes:
|
Citaat:
|
jellerd klinkt nog debieler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zijn ze allemaal van dezelfde persoon :confused: :eek: |
Citaat:
Ik had beter moeten weten. |
Ik heb jullie post niet gelezen, maar ik wil toch even reageren voordat deze dichtgaat. :o
|
Dat is lief van jou.
|
Volgens mij kunnen we nog wel een tijdje doorgaan met posten...de fb's slapen volgens mij allemaal al, of zitten North Sea Jazz Festival te kijken
|
Citaat:
Zo ja; VOLUME KNOP |
Citaat:
Daar moeten we wat aan doen. |
wat een lolbroeken toch hier
|
kut
|
Face it dude. Ze gaat dood. Het verval is al begonnen. Vanaf nu word ze alleen maar depressiever.....geholpen door de muziek zal ze een sterk verlangen naar de dood ontwikkelen. Je bent te laat.....
|
Citaat:
|
Index / Muziek / harde muziek
Post reactie Gebruikersnaam: WelcomeHome [uitloggen] Icoontje: geen icoontje vB Code [help] standaard geavanceerd GROOTTEklein groot KLEURwit lichtblauw blauw donkerblauw oranje-rood rood donkerrood groen donkergroen roze paars indigo sluit huidige tag sluit alle tags |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |