Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Gedoe rond Bosvelt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=538623)

zlatani9 11-07-2003 21:21

Gedoe rond Bosvelt

Wat is er nou allemaal aan de hand met Paultje? K weet dat ie geen aanvoerder meer is maar.. Gaat ie weg? Zo ja waarheen zou die dan heengaan.. (aanbiedingen en alles..?)

marc24 11-07-2003 21:26

Niks aan de hand. Hij is alleen geen aanvoerder meer, hij heeft geen ruzie met het bestuur en wil gewoon bij Feyenoord blijven(gelukkig)

Bazz 11-07-2003 22:46

Citaat:

marc24 schreef op 11-07-2003 @ 22:26:
Niks aan de hand. Hij is alleen geen aanvoerder meer, hij heeft geen ruzie met het bestuur en wil gewoon bij Feyenoord blijven(gelukkig)
idd

Bosvelt en Feyenoord willen niet uit elkaar

11/7/2003 11:13

Zijn aanvoerdersband leverde hij maandag in, maar Paul Bosvelt is niet van plan een andere club te zoeken. 'Ik ben maandag fluitend naar de training gegaan en wat mij betreft speel ik komend seizoen gewoon bij Feyenoord', verklaart hij in het Rotterdams Dagblad.
Bosvelt weigerde het aanvoerdersschap uit onvrede met het transferbeleid van Feyenoord, meer wil de 33-jarige middenvelder niet zeggen. 'Als ik iets wil zeggen over het beleid van de club, dan doe ik dat intern. Met de trainer heb ik in elk geval geen problemen.'

Dat laatste beaamt coach Bert van Marwijk. 'Als ik met iemand problemen heb, merk je dat wel aan mij. Ik wilde gewoon een nieuwe aanvoerder. We dachten er allebei hetzelfde over. Ik wil Bosvelt ook helemaal niet kwijt.'

Technisch directeur Rob Baan is op zijn beurt niet van plan Bosvelt te verkopen. 'Wij willen niemand kwijt en Bosvelt zeker niet. Als Bosvelt zelf weg wil, hoor ik dat wel, maar hij is nog niet bij me gekomen.' De achttienvoudig international staat nog tot de zomer van 2004 onder contract bij de Rotterdamse club.

Wie de aanvoerdersband overneemt van Bosvelt, is nog niet bekend. Van Marwijk wil in ieder geval een jonge speler. Shinji Ono lijkt in dat geval de belangrijkste kandidaat.

geen punt. 11-07-2003 23:36

Dumpen die gast, als hij het niet eens is met het transferbeleid.

Hallelujah 12-07-2003 00:17

Citaat:

meelman schreef op 12-07-2003 @ 00:36:
:rolleyes:

Krugdinho 12-07-2003 00:50

ach, van wonderen leverd ook zijn aanvoerdersband vroeger in,is nu toch ook niks mee aan de hand.

marc24 12-07-2003 07:57

Citaat:

meelman schreef op 12-07-2003 @ 00:36:
Waarom dumpen als hij gelijk heeft, het transferbeleid bij Feyenoord lijkt idd nergens op.

geen punt. 12-07-2003 09:21

Citaat:

marc24 schreef op 12-07-2003 @ 08:57:
Waarom dumpen als hij gelijk heeft, het transferbeleid bij Feyenoord lijkt idd nergens op.
Neem dat dumpen niet te letterlijk (was gisteravond een beetje wazig :cool: ), hoewel ik hem wel erg naief vind. De transfermarkt is tot eind augustus geopend. Bovendien hoef je dan niet meteen je aanvoerdersrol op te geven.

Lijkt mij verstandig als Pauwe deze taak nu op zich gaat nemen, een ervaren speler in ieder geval.

marc24 12-07-2003 11:46

Citaat:

meelman schreef op 12-07-2003 @ 10:21:
Neem dat dumpen niet te letterlijk (was gisteravond een beetje wazig :cool: ), hoewel ik hem wel erg naief vind. De transfermarkt is tot eind augustus geopend. Bovendien hoef je dan niet meteen je aanvoerdersrol op te geven.

Lijkt mij verstandig als Pauwe deze taak nu op zich gaat nemen, een ervaren speler in ieder geval.

Hij heef de aanvoerdersband niet alleen ingeleverd omdat hij het niet eens is methet transferbeleid. Hij geeft ook aan dat hij zich door het bestuur niet goed behandeld vindt. En dat hij soms wel een meningsverschillen met de trainer heeft Dat is op zich geen probleem geven ze allebei aan, maar de aanvoerder is het verlengstuk van de trainer in het veld en dat is lastig als je het over sommige dingen niet eens bent.

jdiezrequejo 12-07-2003 12:37

Citaat:

Bazz schreef op 11-07-2003 @ 23:46:
Shinji Ono lijkt in dat geval de belangrijkste kandidaat.
kan die al dan wat nederlands praten? :p

S.C. Feijenoord 12-07-2003 15:06

Citaat:

meelman schreef op 12-07-2003 @ 10:21:

Ja Paauwe geweldige voetballer!
Nam het team op sleeptouw in moelijke periode, weet wat er leeft onder de fans, ging voorop in de strijd, zeurde niet als hij zich moest wegcijferen in dienst van het team, en is een uitstekend vertolker van het "Geen Woorden, Maar Daden!"
En dat in tegenstelling tot Bosvelt, die maar liep te klagen als hij linksback moest spelen, niet bereid was tot het uiterste te gaan, medespelers niet verdedigde in opstootjes en relletjes, en te beroerd was om bezweet van het veld te lopen, buiten dat doelpunt tegen RBC heb ik geen hoogtepunt gezien van hem!

Toch vreemd, ik heb het gevoel dat ik wat door elkaar haal?

marc24 12-07-2003 17:28

Citaat:

S.C. Feijenoord schreef op 12-07-2003 @ 16:06:
Ja Paauwe geweldige voetballer!
Nam het team op sleeptouw in moelijke periode, weet wat er leeft onder de fans, ging voorop in de strijd, zeurde niet als hij zich moest wegcijferen in dienst van het team, en is een uitstekend vertolker van het "Geen Woorden, Maar Daden!"
En dat in tegenstelling tot Bosvelt, die maar liep te klagen als hij linksback moest spelen, niet bereid was tot het uiterste te gaan, medespelers niet verdedigde in opstootjes en relletjes, en te beroerd was om bezweet van het veld te lopen, buiten dat doelpunt tegen RBC heb ik geen hoogtepunt gezien van hem!

Toch vreemd, ik heb het gevoel dat ik wat door elkaar haal?

(y) (y) (y) (y)

Maar ik denk niet dat Paauwe vaste aanvoerder wordt, van Marwijk heeft ook al gezegd dat er geen conclusies aan de wedstrijd van gister verbonden moesten worden

Supermach 12-07-2003 18:29

hmm is het nu al zo erg met feyenoord dat zelfs Paul Bosvelt niet meer durft verantwoordelijk te zijn voor het slechte aankomende seizoen? laf :p

marc24 13-07-2003 10:04

Citaat:

Supermach schreef op 12-07-2003 @ 19:29:
hmm is het nu al zo erg met feyenoord dat zelfs Paul Bosvelt niet meer durft verantwoordelijk te zijn voor het slechte aankomende seizoen? laf :p
Het hele team is verantwoordelijk zijn als dit een slecht seizoen wordt, niet alleen de aanvoerder.

geen punt. 13-07-2003 13:03

Oh god, hebben ze vd Berg van RKC gehaald.... op zich een puike verdediger, hoewel oud (31), maar dan hebben ze Olfers, van Excelsior gedumpt bij RKC op huurbasis. Dat is toch hartstikke stóm.... zelf hebben ze geen verdedigers en Olfers was een zeer goede, jonge verdediger...... Ik geloof dat ik Bosvelt toch een beetje gelijk moet gaan geven. :(

WolterB 13-07-2003 16:52

Citaat:

meelman schreef op 13-07-2003 @ 14:03:
Oh god, hebben ze vd Berg van RKC gehaald.... op zich een puike verdediger, hoewel oud (31), maar dan hebben ze Olfers, van Excelsior gedumpt bij RKC op huurbasis. Dat is toch hartstikke stóm.... zelf hebben ze geen verdedigers en Olfers was een zeer goede, jonge verdediger...... Ik geloof dat ik Bosvelt toch een beetje gelijk moet gaan geven. :(
olfers heeft bij bij excelsior niet echt geimponeerd, netals loovens
en aangezien van wonderen ook een jaartje ouder wordt, is het in mijn ogen belangrijk een goede verdediger te halen

hopen dat van haaren dit jaat eindelijk full time spelen kan...

marc24 13-07-2003 16:59

Citaat:

WolterB schreef op 13-07-2003 @ 17:52:
olfers heeft bij bij excelsior niet echt geimponeerd, netals loovens
en aangezien van wonderen ook een jaartje ouder wordt, is het in mijn ogen belangrijk een goede verdediger te halen

hopen dat van haaren dit jaat eindelijk full time spelen kan...

Olfers is verhuurd en komt volgend jaar terug, hij kan eerst dit jaar nog wat ervaring op doen bij RKC. Dommer vindt ik het dat ze Boutahar wegdoen in plaats van verhuren.

marc24 21-07-2003 19:30

De kans is groot dat Paul Bosvelt Feyenoord nog deze week verruilt voor Manchester City. Manager Kevin Keegan van de Engelse club wil de international volgens Engelse kranten koste wat kost binnenhalen.

Bosvelt trainde maandagmiddag nog gewoon in Rotterdam, maar bevestigde dat hij in gesprek is met Manchester City. Daarnaast blijft het de vraag of Feyenoord nou wel of niet wil meewerken aan een transfer van de ex-aanvoerder.

Bron www.feyenoordnet.nl

Ik wordt echt gek als ze hem laten gaan. Zonder hem is Feyenoord stuurloos.

zlatani9 21-07-2003 19:59

Citaat:

marc24 schreef op 21-07-2003 @ 20:30:
De kans is groot dat Paul Bosvelt Feyenoord nog deze week verruilt voor Manchester City. Manager Kevin Keegan van de Engelse club wil de international volgens Engelse kranten koste wat kost binnenhalen.

Bosvelt trainde maandagmiddag nog gewoon in Rotterdam, maar bevestigde dat hij in gesprek is met Manchester City. Daarnaast blijft het de vraag of Feyenoord nou wel of niet wil meewerken aan een transfer van de ex-aanvoerder.

Bron www.feyenoordnet.nl

Ik wordt echt gek als ze hem laten gaan. Zonder hem is Feyenoord stuurloos.

Denk 2 dingen : :confused: What the fuck is feyenoord aan het doen :confused:
:D We kunnen ons volledig gaan focussen op de Champions League want 2e worden we toch wel :) Alleen P$V kan ons dan nog van het kampioenschap afhouden..
Alle spelers die Feyenoord er in de "moeilijke/lucky"periode met die wedstrijden van Graafschap/Vitesse bovenop hebben geholpen vertrekken dan :)

Kirk22 21-07-2003 20:17

ff offtopic over Bosvelt: waarom word hij niet gezien als een betere voetballer dan onze vriend vBommel?
Altijd en vooral tegen PSV laat hij zien dat hij nu eenmaal beter is.
Oftewel: Bosvelt in Oranje (of Bommel eruit)!

marc24 21-07-2003 21:15

Citaat:

Kirk22 schreef op 21-07-2003 @ 21:17:
ff offtopic over Bosvelt: waarom word hij niet gezien als een betere voetballer dan onze vriend vBommel?
Altijd en vooral tegen PSV laat hij zien dat hij nu eenmaal beter is.
Oftewel: Bosvelt in Oranje (of Bommel eruit)!

Ik denk dat de leeftijd een grote rol speelt met de plaats in Oranje. En dat Bosvelt er niet vanaf dat hij 20 was bij heeft gezeten.

^Dragon^ 21-07-2003 22:50

Als Feyenoorder zou ik het erg jammer vinden als Bosvelt zou vertrekken bij de club. Hij heeft zoveel wedstrijden op het middenveld geheerst en verrichte zoveel werk, Feyenoord moet hem gewoon behouden.

Aan de andere kant snap ik Bosvelt ook wel. Je wilt natuurlijk niet behandelt worden als hij (als het waar is wat hij zegt). Daarnaast is het voor een speler op zijn leeftijd vaak niet meer mogelijk om een buitenlands avontuur aan te gaan, helemaal niet in de Premier League, dus zo'n kans is wel mooi. Daarbij heeft Feyenoord met Acuna een bikkelharde speler in huis, die samen met de technische Ono een goed duo kan vormen.

^Dragon^ 22-07-2003 21:03

Citaat:

Paul Bosvelt voor twee jaar naar Man City

22/7/2003 21:17

Paul Bosvelt vertrekt dan toch bij Feyenoord. De 33-jarige middenvelder, die twee weken geleden teleurgesteld zijn aanvoersband inleverde, kwam dinsdagavond tot een akkoord met Manchester City over een tweejarig contract.
'Ik hoopte dat de club zou meewerken aan deze transfer en dat de club het uiteindelijk heeft gedaan, is voor mij een bevestiging dat Feyenoord mij dit gunde', reageerde Bosvelt op www.feyenoord.nl. 'Natuurlijk had ik liever transfervrij weggegaan. Maar ik realiseer me nu achteraf dat Feyenoord geen charitatieve instelling is ten bate van andere clubs. Er moet ook geld zijn om een vervanger te zoeken.'

Het vertrek van Bosvelt uit de Kuip komt bepaald niet als een verrassing. De middenvelder liet aan het begin van de voorbereiding al zijn onvrede blijken over het beleid van de club. Nadat hij zich door verschillende mensen binnen de club in de steek gelaten voelde, leverde hij gedesillusioneerd zijn aanvoerdersband in. 'Ik was teleurgesteld dat ik nauwelijks weerklank kreeg. Als met niet serieus met mijn verantwoordelijkheidsgevoel omgaat, houdt alles op', liet Bosvelt weten.

Bosvelt vliegt woensdag naar Manchester om op Maine Road zijn tweejarige contract te tekenen. Ook het Schotse Glasgow Rangers was geïnteresseerd, maar dat wilde de ex-aanvoerder slechts transfervrij overnemen. Daar wilde Feyenoord niet aan meewerken. Bij de ploeg van manager Kevin Keegan, dat wél bereid was een transfersom te betalen, moet Bosvelt de opvolger worden van de onlangs overleden Marc-Vivien Foé.

Voor Feyenoord betekent het vertrek van Paul Bosvelt al de zoveelste gevoelige aderlating. Al eerder deze voorbereiding zag de Rotterdamse club z'n steunpilaren Brett Emerton (Blackburn Rovers), Bonaventure Kalou (AJ Auxerre) en Pierre van Hooijdonk (Fenerbahçe) vertrekken.

Bosvelt liet nog wel specifiek weten dat onenigheid met trainer Bert van Marwijk niet ten grondslag lag aan zijn vertrek. 'Er is de laatste weken gesuggereerd dat er nog steeds iets zou zijn tussen mij en de trainer. Dat is absolute onzin. Ik heb de aanvoerdersband ingeleverd, omdat ik in april al dacht: hier wil ik vanaf. Ik heb met de trainer toen een goed gesprek gehad en daarmee was voor ons de kous af', aldus de speler op de webiste van zijn club.
Ik baal hier echt van als Feyenoorder, opnieuw een dragende kracht weg bij de club...
Ik hoop dat ze met het ontvangen geld een paar goede spelers halen (ik heb al m'n twijfels over die Egyptenaar Ghali, met dit geld kunnen ze best Bosschaart halen...).

marc24 22-07-2003 21:14

Citaat:

^Dragon^ schreef op 22-07-2003 @ 22:03:
Ik baal hier echt van als Feyenoorder, opnieuw een dragende kracht weg bij de club...
Ik hoop dat ze met het ontvangen geld een paar goede spelers halen (ik heb al m'n twijfels over die Egyptenaar Ghali, met dit geld kunnen ze best Bosschaart halen...).

Waarom twijfels over Ghali?
Hebben ze genoeg geld gekregen om Bosschaart te kopen, 5 miljoen (lijkt me niet)

Ketjing 22-07-2003 21:33

Nu krijgt Feyenoord het helemaal zwaar, Bosvelt was in mijn ogen de beste van Feyenoord, verzaakte nooit en een vechter. Nu zijn ze die kwijt, en hun beste spits, en Kalou, en Emerton. Kortom Feyenoord's kansen op een titel slinken

^Dragon^ 22-07-2003 21:44

Citaat:

marc24 schreef op 22-07-2003 @ 22:14:
Waarom twijfels over Ghali?
Hebben ze genoeg geld gekregen om Bosschaart te kopen, 5 miljoen (lijkt me niet)

Na de transfers van Emerton, Kalou, Bosvelt en v. Hooijdonk moet Feyenoord het bedrag wat ze tekort kwamen om Bosschaart te betalen wel gehaald hebben.

Wat betreft over Ghali, het is gewoon een vermoeden, geen argumenten eigenlijk :o . Het zou zo kunnen dat hij 'ons' positief gaat verbazen komend seizoen.

Krugdinho 22-07-2003 22:13

Citaat:

Ketjing schreef op 22-07-2003 @ 22:33:
Nu krijgt Feyenoord het helemaal zwaar, Bosvelt was in mijn ogen de beste van Feyenoord, verzaakte nooit en een vechter. Nu zijn ze die kwijt, en hun beste spits, en Kalou, en Emerton. Kortom Feyenoord's kansen op een titel slinken
helaas moet ik zeggen dat je gelijk hebt:(

marc24 23-07-2003 06:54

Citaat:

^Dragon^ schreef op 22-07-2003 @ 22:44:
Na de transfers van Emerton, Kalou, Bosvelt en v. Hooijdonk moet Feyenoord het bedrag wat ze tekort kwamen om Bosschaart te betalen wel gehaald hebben.

Lazovic heeft 7 miljoen gekost.
Kuyt heeft ook meer dan een miljoen gekost.
Song moest nog afbetaald worden.
En Jean zal ook wel wat gekost hebben.

houn 23-07-2003 09:42

Paul Bosvelt heeft naar verluidt slechts 350.000 euro opgeleverd, daar kan je niet echt een hele goeie speler voor kopen lijkt me

marc24 23-07-2003 09:53

Citaat:

houn schreef op 23-07-2003 @ 10:42:
Paul Bosvelt heeft naar verluidt slechts 350.000 euro opgeleverd, daar kan je niet echt een hele goeie speler voor kopen lijkt me

Nee, lijkt me ook niet. Ik vond 350.000 een beetje erg weinig voor een speler van zijn niveau, ook al is hij al enigszins op leeftijd. Volgens mij vinden de hoge meneren het niet zo heel erg dat hij weg is.

WolterB 23-07-2003 10:00

Citaat:

marc24 schreef op 23-07-2003 @ 10:53:
Nee, lijkt me ook niet. Ik vond 350.000 een beetje erg weinig voor een speler van zijn niveau, ook al is hij al enigszins op leeftijd. Volgens mij vinden de hoge meneren het niet zo heel erg dat hij weg is.
idd, net zoals de 900.000 van van hooijdonk

ik begin echt steeds inder van het beleid van de hoge heren bij feyenoord te snappen, als ze op deze manier doorgaan slepen ze de club in een vrij val naar onderen (n)

robertinho 23-07-2003 11:45

Ik vind het jammer dattie weg is omdat het gewoon een super speler is. En maar voor 350.000 euro dat is tog geen geld in die voetbal wereld, je kan daar niemand van kopen

zlatani9 23-07-2003 11:51

Citaat:

Ketjing schreef op 22-07-2003 @ 22:33:
Voor zover die kans er al was :)

^Dragon^ 23-07-2003 12:15

Citaat:

zlatani9 schreef op 23-07-2003 @ 12:51:
Voor zover die kans er al was :)
Feyenoord zit in de zelfde situatie als Ajax een aantal jaar geleden. Feyenoord bouwt aan een jonge ploeg. Misschien was het niet helemaal gepland met het vertrek van Bosvelt, maar Feyenoord heeft met Ono, Acuna en waarschijnlijk Ghali nog steeds een goed middenveld.
Toen Ajax twee jaar geleden begon aan het seizoen met zo'n jonge ploeg verwachtte ook bijna niemand dat Ajax kampioen zou worden (jij waarschijnlijk wel ;) ), maar het gebeurde wel. Waarom zou Feyenoord dat dan niet kunnen?

zlatani9 23-07-2003 12:19

Citaat:

^Dragon^ schreef op 23-07-2003 @ 13:15:
Feyenoord zit in de zelfde situatie als Ajax een aantal jaar geleden. Feyenoord bouwt aan een jonge ploeg. Misschien was het niet helemaal gepland met het vertrek van Bosvelt, maar Feyenoord heeft met Ono, Acuna en waarschijnlijk Ghali nog steeds een goed middenveld.
Toen Ajax twee jaar geleden begon aan het seizoen met zo'n jonge ploeg verwachtte ook bijna niemand dat Ajax kampioen zou worden (jij waarschijnlijk wel ;) ), maar het gebeurde wel. Waarom zou Feyenoord dat dan niet kunnen?

Ik niet verwacht dat we kampioen zouden worden toen maar Ajax had toen wat meer klinkende aankopen gedaan en de leidinggevende garde was toen niet geheel verdwenen (en die is bij Feyenoord wel weg in mijn ogen) en daarom acht ik het Ajax van toen hoger als het Feyenoord van nu.. K hoop dat ik hierbij mijn standpunt voldoende uitgelegd heb

Kale 23-07-2003 12:44

Baan en Jorien opgetieft :mad:

Pibbo 23-07-2003 13:10

we hebben dirkie en lazovic nog en acuna dus kampioen worden we nog steeds (y)

marc24 23-07-2003 15:52

Citaat:

Pibbo schreef op 23-07-2003 @ 14:10:
Acuna kan Bosvelt nooit vervangen.

marc24 23-07-2003 17:39

Legioen, de officiele Feyenord Supportersvereniging heeft het bestuur van Feyenoord een brief geschreven waarin ze opheldering vraagt over de gang van zaken bij Feyenoord op dit moment.

De inhoud van de brief:

Aan het bestuur en management
van Feyenoord Rotterdam

Rotterdam, 23 juli 2003

Geacht bestuur/managementteam,

Na het onthutsende bericht dat ook Paul Bosvelt Feyenoord per direct verlaat spreekt het bestuur van Legioen, de officiële Feyenoord Supportersvereniging, haar bezorgdheid uit over de toekomst van Feyenoord. In zeer korte tijd hebben vier van de meest populaire Feyenoord-spelers de club verlaten om hun carrière elders voort te zetten.

Het huidige aan-en verkoopbeleid van de club veroorzaakt grote onrust bij de supporters, die zich bovendien bekocht voelen. Waar de supporters bij bijvoorbeeld de aanschaf van een seizoenkaart rekenden op een Feyenoord dat weer voor de prijzen zou gaan wordt nu gesuggereerd dat de komende voetbaljaargang een overgangsjaar wordt.

Het bestuur van Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging, gaat er vanuit dat de club een bewust beleid hanteert bij de aan- en verkoop van spelers. We vernemen dan ook graag van u welk beleid u voor ogen heeft, en hopen dat u dit in een persoonlijk onderhoud met ons zult willen toelichten.

Hoogachtend,

Bestuur Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging

zlatani9 24-07-2003 09:22

Citaat:

marc24 schreef op 23-07-2003 @ 18:39:
Legioen, de officiele Feyenord Supportersvereniging heeft het bestuur van Feyenoord een brief geschreven waarin ze opheldering vraagt over de gang van zaken bij Feyenoord op dit moment.

De inhoud van de brief:

Aan het bestuur en management
van Feyenoord Rotterdam

Rotterdam, 23 juli 2003

Geacht bestuur/managementteam,

Na het onthutsende bericht dat ook Paul Bosvelt Feyenoord per direct verlaat spreekt het bestuur van Legioen, de officiële Feyenoord Supportersvereniging, haar bezorgdheid uit over de toekomst van Feyenoord. In zeer korte tijd hebben vier van de meest populaire Feyenoord-spelers de club verlaten om hun carrière elders voort te zetten.

Het huidige aan-en verkoopbeleid van de club veroorzaakt grote onrust bij de supporters, die zich bovendien bekocht voelen. Waar de supporters bij bijvoorbeeld de aanschaf van een seizoenkaart rekenden op een Feyenoord dat weer voor de prijzen zou gaan wordt nu gesuggereerd dat de komende voetbaljaargang een overgangsjaar wordt.

Het bestuur van Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging, gaat er vanuit dat de club een bewust beleid hanteert bij de aan- en verkoop van spelers. We vernemen dan ook graag van u welk beleid u voor ogen heeft, en hopen dat u dit in een persoonlijk onderhoud met ons zult willen toelichten.

Hoogachtend,

Bestuur Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging

(y) Denk wel n nette brief van het Legioen.. Betwijfel alleen of het bestuur dat er nu zit bereid is om die ommezwaai te maken dat ze ineens overal geld voor hebben.. Want in mijn ogen is het gewoon een geld-kwestie en het bestuur kan geen geld tevoorschijn toveren zonder dat daar mogelijke problemen in de toekomst aan vast zitten.. Misschien dat een nieuw bestuur met een suikeroom-voorzitter de club wat extra geld kan verschaffen zodat er geld blijft voor de toppers.. Misschien heeft Karel Aalbers nog wel tijd over ;) .. hihi
Denk Feyenoord (hoewel ze het vast niet graag doen) toch meer naar P$V en Ajax moeten kijken omdat die hun toppers (de laatste tijd) wel voor redelijk geld kwijt kunnen terwijl Feyenoord dat elk jaar niet lukt..

pepijn 14 24-07-2003 19:53

Citaat:

Pibbo schreef op 23-07-2003 @ 14:10:
Was het maar waar maar ik heb geen goed gevoel hierbij, alle steunpalen zijn weg :(

^Dragon^ 24-07-2003 20:14

Als Bosschaart maar gekocht wordt, ik wil eerst een fatsoenlijke linksback! (tenzij Jean goed is, maar die heb ik nog nooit gezien, daarbij is Bosschaart volgend jaar transfervrij geloof ik :p)

marc24 24-07-2003 20:16

Citaat:

^Dragon^ schreef op 24-07-2003 @ 21:14:
Als Bosschaart maar gekocht wordt, ik wil eerst een fatsoenlijke linksback! (tenzij Jean goed is, maar die heb ik nog nooit gezien, daarbij is Bosschaart volgend jaar transfervrij geloof ik :p)
Ga er maar niet vanuit dat Bosschaart dit seizoen nog komt.
Jean heb ik tijdens de Alpen-Cup op tv gezien, maar hij kwam niet echt aan verdedigen toe. Dus ik weet niet hoe hij is, maar hij is niet voor niets Braziliaans jeugdinternational.

^Dragon^ 24-07-2003 21:37

Citaat:

marc24 schreef op 24-07-2003 @ 21:16:
Ga er maar niet vanuit dat Bosschaart dit seizoen nog komt.
Jean heb ik tijdens de Alpen-Cup op tv gezien, maar hij kwam niet echt aan verdedigen toe. Dus ik weet niet hoe hij is, maar hij is niet voor niets Braziliaans jeugdinternational.

Ik hoop dat Baan eindelijk eens een goede linksback heeft gehaald met Jean. Laten we het hopen.

Ik ga er ook niet meer vanuit dat Bosschaart naar Feyenoord komt, maar hoop doet leven ;) ( :( )

zlatani9 26-07-2003 22:53

En wie starte deze veelbesproken discussie? :cool: *bitchslaps ZlatanSuperJood*

^Dragon^ 26-07-2003 22:56

Citaat:

zlatani9 schreef op 26-07-2003 @ 23:53:
beetje je eigen topics om hoog halen ;)

ZlatanSuperJood 27-07-2003 05:54

Citaat:

zlatani9 schreef op 26-07-2003 @ 23:53:

Kvind t fijn dat je mn naam zo vaak noemt (y)

En tis wel een beetje jammer dat je steeds zelf je geweldige topics omhoog moet houden he...

Maar toch wil ik je bij deze een bloemetje geven namens alle leden van dit forum! (y) (y)

zlatani9 27-07-2003 13:27

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef op 27-07-2003 @ 06:54:
Kvind t fijn dat je mn naam zo vaak noemt (y)

En tis wel een beetje jammer dat je steeds zelf je geweldige topics omhoog moet houden he...

Maar toch wil ik je bij deze een bloemetje geven namens alle leden van dit forum! (y) (y)

Mijn dank is groot :) Speech komt later..

marc24 30-07-2003 16:20

Paul Bosvelt heeft vanmiddag het legioen van Feyenoord op een unieke manier bedankt voor de steun in de zes seizoenen dat hij het rood witte shirt mocht dragen. De man die vorige week werd verkocht aan Manchester City en voor die club gisteravond tegen Lincoln City debuteerde, liet rond het middaguur boven de Kuip en boven de stad Rotterdam voor eigen kosten een vliegtuig de lucht ingaan met de tekst: ’Bedankt, 4 ever kameraden: Paul!’

Bron www.feyenoordnet.nl

Schitterende actie van Paul. Zoveel mooier dan die achterlijke advertentie van pierre. Dit geeft aan hoeveel hij voor de club, en dan vooral de supporters voelt.

http://www.feyenoord.nl/img.db?86006+f.jpg

EmilioFCG 30-07-2003 16:30

Dat is idd een mooi gebaar naar de supporters van Feyenoord.
Zijn niet veel spelers die zo "meeleeft" met hun supporters.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.