mathfreak |
13-07-2003 18:55 |
Citaat:
raindrup schreef op 13-07-2003 @ 19:32:
euhm
1 opmerking
het gaat niet om mijn "taal" het gaat om mijn tandpijn die ik toen had , die had ik nog maar 1 dag btw en geen drie dage ? wanneer heb ik dat gezegd??(btw= b y t he w ay voor de "ambetanterikken" )
dus wil je alstublieft eens antwoorden op men vraag ?
|
In feite is die vraag al beantwoord. Je wou weten of het, in het geval van ontstoken tandvlees, verstandig is om naar de tandarts te gaan, en het antwoord op die vraag is ja.
Citaat:
ik vind jullie taal ook ni alles zeh , ma ik zeg er niets op , iedereen is anders eh, deal with it
|
Ik heb zelf als Noord-Brabander zijnde niets tegen op het Vlaams, aangezien Vlamingen en Noord-Brabanders taalkundig gezien nauw aan elkaar verwant zijn. Iedereen is inderdaad anders, en ik ben ook van harte bereid om dat te accepteren.
Citaat:
en ik weet best wel dat een verstandskies achteraan in je mond zit en wat kan mij dat nu schelen of het vérstandskies is of verstàndskies
|
Het was ook niet bedoeld als een aanval op je taalgebruik. Mocht dat wel als zodanig op je zijn overgekomen, dan bied ik je daar alsnog mijn excuses voor aan omdat het niet zo was bedoeld. Ik had dat alleen maar vermeld omdat de term verstandskies aanleiding zou kunnen geven tot het misverstand dat het iets met je verstand te maken zou hebben, maar ik begrijp uit jouw reactie dat je dat blijkbaar al weet.
Citaat:
ik wou gwoon weten 1)of je een ontsteking aan je tandvlees kon oplossen ZONDER naar de tandarts te gaan. en 2 serieuze antwoorden heb ik gekregen , bedankt Quiana en m@rco
2) of het dan ontstoken zou zijn of een tand die erdoor komt (ookal is er al een wijsheidstand/verstandskies?
|
Dat weet ik.
Citaat:
Uiteindelijk was het toch van een gaatje , ik heb zelf met spiegeltje gezien (bovenste rij )en er zat in dat gaatje een stukje graat van vis vast , daarom dat het zo pijn deed , daarom dat ik niet wist wat het was omdat heel die kant pijn deed. Na lang prullen is de graat eruit en het gaatje wordt binnen 2 weken gevuld ( de tandarts is op vakantie )?
|
Heb je nu nog pijn of is het over? Ik hoop het laatste.
Citaat:
Ik vind het echt belachelijk de antwoorden die ik kreeg
|
Dat spijt me, en dat meen ik oprecht.
Citaat:
voor mij mag dit topic dicht
|
Misschien is dat ook wel het beste. Hoofdzaak is dat je probleem alsnog is opgelost.
|