![]() |
De pil...
Je zou er
-dikker van worden -grotere borsten van krijgen -puistjes zouden verdwijnen welke bijwerkingen heeft de pil precies enne, wat hoort bij welke pil?? k ben naar de huisarts geweest, maar die had niet zoveel tijd :( ik ben vooral benieuwd naar wat jullie zelf hebben ervaren qua bijwerkingen... ps. mocht er al een piltopic geval zijn... sorry dan.. ik kon m niet vinden... |
op L&G bovenaan :)
|
Citaat:
|
elke pil verschilt ik heb niet echt ervaring ermee maar de pil die ik neem (melaine) denk wel dat ik er beetje van bijkom sinds ik die neem kom ik me gemak bij en borsten zijn soms gespannen voor de rest niets speciaals, denk ik.... zijn ook speciale pillen die acne, bijkomen kunnen voorkomen diane pil en de yasmine pil ofzoiets nogal bekende pil kan er ook informatie over vinden op www.sexwoordenboek.nl
|
Citaat:
|
Ik heb de microginon 30 , dat is een hele lichte pil.
Je kan beter geen 3e generatie pillen nemen want daar weten ze nog niet alle effecten van. De diane werkt goed tegen puistjes. Ik heb er niet echt bijwerkingen van gemerkt. Alleen als k bv ongesteld moet worden zetten me borsten op en worden ze wel iets groter maar niet dat je het meteen ziet ofzo. |
ikke ook micogynon 30
heb helemaal geen bijwerkingen, ben alleen deze maand maar 3 dagen ongesteld geweest (JEEEAH!!) alleen maar positieve dingen... valt me wel op dat ik de laatste paar maanden behoorlijke koppijn hebmaar kan ook stress zijn oid.. :rolleyes: |
Hai!
Ik heb ook mycroginon 30, sinds een half jaartje nu. De eerste 2 maanden merkte ik niks, daarna merkte ik wel dat ik heel iets dikker werd (het valt alleen mij op) en dan mijn buik vaak een beetje opgezet is als ik ongesteld moet worden. Dat laatste hoor ik van meer mensen, daar moet je dus misschien rekening mee houden (en niet meteen denken dat je zwanger bent :P). Suxxes! Kus San. |
Grote pil topic heb je gevonden? :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |