![]() |
Hoelang voordat tweede keer stijf?
Naar aanleiding van een andere topic:
Nou ben ik wel eens benieuwd: Hoelang duurt het bij jullie (of bij je vriend) nadat je je eerste orgasme hebt gehad voordat je weer een volledige stijve leuter hebt die er weer tegenaan kan? Voordat er weer vragen over mijn ervaringen komen: Het duurt meestal langer dan een half uur voordat ik weer kan. Graag ff serieus reageren svp. |
Nooit zo opgelet, heel erg verschillend.
Maar ik heb wel redelijk lang nodig. |
Het laat nooit echt lang op zich wachten.
Vijf minuten. Tien minuten. Dat gok ik zo. |
die van mij blijft gewoon stijf... ook als ik al klaargekomen ben :o
|
zo'n 20 minuten denk ik...
|
hmmm ik denk zo'n 10 minuten ofzo...
|
32.45
|
Vrij snel voor zover ik weet...
|
Citaat:
|
Blijft stijf...na 3 minuten kan ik weer
|
minuut of 2, 3 ofzo
boeit verder niet na de eerste keer is mijn seksuele interesse wel over gok ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
mwa, ligt er een beetje aan, soms 5 minuten, soms helemaal niet.
|
bij mijn vriend minstens een halfuur, terwijl ik meteen nog n keer wil :D
|
Bij mijn vriend soms na twee minuten alweer, soms pas na twintig - dat ligt eraan hoe heftig het orgasme (en de sex die eraan voorafging) was.
|
een kwartiertje of zoiets (kan t trouwens geen 'stijf' kwartiertje noemen)
|
Hmmm, ik weet niet of het allemaal grootspraak is of dat het echt zo is... maar na 2 minuten alweer kunnen?? Heb je een super pik ofzo??? Of draag je een penisring??? Ik krijg dat dus echt niet voor elkaar na 2 minuten....
|
Citaat:
|
die van mij blijft ook gewoon keihard nadat ik klaar ben gekomen, maar ik voel dan echt geen moer meer, en heb meteeen geen zin meer, daarna word ie steeds slapper, maar als ik het echt wil kan ik hem stijf houden, is alleen niet zo leuk voor mij.
|
Citaat:
Blijft ie hard. En dan denken zij "oehh wat snel, we kunnen nog een keertje!", terwijl het 'geile' gevoel voor mij gewoon weg is. Ook al blijft ie soms hard.. kheb toch echt wel weer ff de tijd nodig om mij te laten opwarmen door haar |
Waarom moet het nog een tweede keer? Was de eerste keer niet hemelschokkend genoeg dan?
|
reaktie op poesiefox:
Tuurlijk is een keer wel goed genoeg... Maar ik heb het over het feit dat je bijvoorbeeld eerst lekekr bent klaargezogen door je vriendin, en dat je dan nog lekker wilt penetreren.... dan is het toch wel handig als ie weer lekker stijf is..... reaktie op sarahbles... ik hou het meestal wel lekker lang vol ja. |
Citaat:
|
Sorry Sara,
Maar seks duurt niet kort hoor, Meestal duurde het met mijn toenmalige vriendinnetje zeker een dike anderhalf uur. Zonder voorspel meegerekend! Dus niet echt kort....! Ciao Vaaal! ----- Wat je wil is wat je pakt, Doen wat je voelt, Denkend aan eeuweig, En ook doend..... Al vrijend verzoend..... (en geliefd...) ----- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |