![]() |
Help ---> IB Groep - Ontbrekende gegevens
Ik heb een tijdje geleden een aanmeldingsformulier naar IB-Groep verstuurd met het kopie van mijn verblijfsdocument(ben namelijk geen Nederlander).
Maar ik kreeg gister het brief terug van hun en daar staat. ik verzoek je een copie van de voorkant van het verblijfsdocument van de persoon die op jou verblijfsdocument staat Wat bedoelen ze in godsnaam hiermee ???? persoon die op jou verblijfsdocument staat ---> dat ben ik toch ?? en de voorkant van mijn verblijfsdocument heb ik aan hun gestuurd. Help please |
Ik heb ook vaak probleempjes gehad met de IB-Groep, gewoon even bellen, dan kunnen ze je beter helpen. Ging bij mij dan altijd direct goed, geen gezeur meer ofzo.
Dus: eventjes bellen en vragen om verduidelijking, dan komt het wel in orde :) |
de persoon die op de voorkant vanjou verblijsvergunning staat :confused: wazig,volkgens mij ben je dat toch zelf? Of staan je ouders er ook bij vermeldt?
|
IB is dicht vandaag, morgen ook neem ik aan, ik ga wel maandag bellen
yliek ----> ja juist dat bedoel ik nou ik denk het ook maar ik heb de copie naar hun duidelijk gestuurd :confused: vaag dit alles het komt ook fucking klote uit. ik ga maandag weg op "vakantie" en moet het dus daarna afhandelen (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |