![]() |
Het grote "hoe verras ik hem/haar" topic!!
Vriendje of vriendinnetje weg op vakantie voor 'n tijdje? Mis je hem/haar zohard dat je je bezig wilt houden met verrassing plannen?
Zet hier je ideën, ervaringen, tips of vragen!! :) |
Weer zo iemand die wil dat er zoveel mogelijk mensen op haar topic reageren. :rolleyes:
|
Citaat:
Euhm geen idee.. Eigenlijk.. Nooit over nagedacht :confused: *mislukte romanticus* :) |
Citaat:
|
ik zal mezelf ffies quoten :D:
Citaat:
|
Mijn vriendje en ik zien elkaar een maandje niet (nu 1 week van voorbij) en hij heeft wel een verrassing voor me gepland als we elkaar weer zien zei hij gisteren... ben zeer benieuwd :)
Verder ben ik niet echt zo'n in-scene-zet-verrassing type, soms iets kleins, briefje in zn jaszak verstoppen of onder zn kussen leggen, van dat soort kleine dingetjes. Van die grote verrassingen zijn al snel cliché, wat hier boven gereplyed werd ook (no offence) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet nog nie wat ik ga doen als ik in september 1 jaar verkering heb, met me vriend :confused:
iets kope denk ik dan, maarja daar ben ik niet zo goed in :D |
Ik dacht iets van een; haar rood kleuren, lange rode jurk,...
zo'n verschijning en dan 'n lekker wijntje en gezellige ruimte... of rozeblaadjes... zouden jullie dit leuk vinden jongens? :d |
ik zou me eerder de pleuris schrikken:S... liever dat mijn vriendin zoiets zegt dan het een verrassing maakt eigenlijk... kan ik het nog uit haar hoofd praten... wil niet dat mijn vriendin zich gaat veranderen(als ik er een zou hebben) heb haar gewoon lief zoals ze is:)
|
Citaat:
|
Citaat:
weet niets meer |
Citaat:
|
Mischien klein beetje offtopic maar als hij/zij nog niet weg is is het mischien leuk om een vakantie survival pakket te maken met wat kleine kadootjes met bijv. drop , puzzelboekje, tijdschrift, lief briefje, telefoonkaart(beetje achterhaald) en dat soort dingetjes. Heb ik ook gedaan toen me vriendin 3 maanden naar zweden ging om stage te lopen en het was echt een succ6
|
Heb ook zoiets gedaan.. zie cadeautopic
|
spring naakt uit een grote taart die bij hem wordt afgeleverd :D
|
Citaat:
btw: waar in godsnaam haal je zo'n grote taart :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje prijzig idd....
|
Ik zie hem 5 weken niet, daar zijn nu 3 dagen van voorbij. Zondag heb ik al wat lopen te bekokstoven... ik laat hem mij tegen de avond ophalen, dan pleur ik hem even binnen neer bij mn ouders. Ondertussen laad ik de auto vol met picknickspulletjes, en dan rijden we naar een heel groot meer hier in de buurt. (ja dat moet met de auto anders kan k mn spullen niet kwijt). Ik koop op vakantie iets leuks voor m, en dat geef ik dan ook... misschien heb ik ook nog een gedicht geschreven, maar dat weet ik nu nog niet.
Lijkt het wat? |
Leuk dat je t zegt.. heb voor mijn vriend een gedicht geschreven.. ga ik m ook geven..
En naja, hij komt eerder thuis dan ik dacht (morgen al :D) en dan ga ik aan zn ouders vragen of ze t nie erg vinden als ik er weer ben.. dus dat ik als verrassing bij hem kom :D |
Mijn vriendje is net weggegaan voor 12 dagen (lijkt kort, maar als je elkaar elke dag ziet ist mooi kut!)
Ik heb hem een cd gegeven met allerlei liedjes die op ons slaan, en die we allebei mooi vinden. En dropjes, want daar istie helemaal weg van, en van die hartjessnoepjes, standaard voor je vriendje geloof ik..En een A5 kaartje met verschillende foto's van mij erop (in verschillende vormen geknipt) en op de achterkant een heel verhaal, en beetje uitgelegd wat verschillende liedjes voor mij betekenen en dat ik hoop dat hij veel plezier heeft, blabla... Hij moest erom huilen zei tie... :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |