![]() |
BrEeZaH-TaaLtJe
Ik weet niet of ik deze discussie hier mag plaatsen?
*kijkt scheef naar de forumbazen.. zo niet sorry* Wat heeft iedereen met dat Breezah-taaltje? Het is ongemakkelijk, het is irritant en getuigt van lage intelligentie.. Maar waarom gebruiken sommige forumers dat dan?? |
W@t iSz Er MiSz mEt Br33zah-t@@l??
|
Een kwart van de forummers? Nah, dat geloof ik niet... 't zijn volgens mij vooral leden die hier eventjes komen, en die doen het dan eventjes, tot ze ontdekken dat andere leden het ongelofelijk irritant vinden..
|
Citaat:
Gelukkig komt het niet zo vaak meer voor :) |
Citaat:
*Het leest ongemakkelijk. *Het is irritant. *Het haalt je hele opvoeding door elkaar, en die arme meesters/juffen maar proberen om julli netjes te laten schrijven. |
Citaat:
En een kwart van de forummers is zwaar overdreven. Bovendien is het 'verboden' om hier in breezertaal te posten. Dus zo vaak komt het niet voor. |
Citaat:
|
Inderdaad Breezer taal is onhandig en onleesbaar. Ik hoop dat jullie mijn eerdere post ook als ironie hebben opgevat.
|
Ik heb een scheithekel aan die mensen. Mensen die met die 'taal' spreken hebben overigens ook een hele aparte cultuur; blatend in hun mobieltje tegen hun vriendje, flink asociaal tegen hun medemens en bacardi breezer drinkend om 'erbij' te horen.
Ik wens ze allemaal een pijnlijke dood toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het leest behoorlijk irritant
|
Citaat:
|
Citaat:
n33 v00r mij g1 kots taal (ja sorrie, ik was t beu) |
01-LoPeZsTyLe ofzo heeft het (gelukkig) een beetje afgeleerd, en die hangt hier ook nog af en toe rond.
Maar de meesten zijn idd lid voor 1 dag, waarin ze verschrikkelijk afgezeken worden, waarna ze weer pleite gaan. Gelukkig. :) :o |
breezer is hip (y) net als mijn oma
|
Citaat:
|
het is vervelend te lezen, en het haalt de geloofwaardigheid van het bericht gelijk kilometers naar beneden
:) |
Citaat:
Ik kan me er ook erg aan storen, maar in een nick kan het wel leuk staan. Ik begrijp de mensen niet die heel de tijd hoofdletter aan hoofdletter af kunnen typen. Dat houden mijn pinken iig nooit vol. |
OmD@t HeT F0CkiNg St00r iS.
Wauw, en dan heb ik dat zonder breezer emulator gedaan... ik heb talent! :rolleyes: |
boehoe *huil* ik kan geen breezertaal, ik heb geen translator en ik hoor niet bij die koele mensen met zwaar alcoholische dranken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, je haalt hiermee l33t-taal en breezah-taal door elkaar.
L33t-taal is het gebruik van getallen ipv letters. Breezah-taal is hEt AfWiSsElEnD gEbRuIk vAn hOoFD & kLeInE lEtTaHs....:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gebruik het nooit want ik vind het ook zwaar irritant :)
|
Citaat:
Nieuwe BreeZaHh-uitspraak? :p |
Laatst Las Ik De Reply Van Een Of Andere Leipo Die Het Nodig Vond Om Elk Woord Met Een Hoofdletter Te Laten Beginnen. (n)
Ook erg irritant, vinden jullie niet? |
Aah! Hou op, hou op, hou op!!! Melk het nog meer uit, jongens :r:R:R:R:R.
|
*braakt*
heb zo'n schijthekel aan die rottaal! verschrikkelijk. t komt zo niet-intelligent over, vind ik. net alsof je 7 dagen per week in de disco staat en niets anders kan dan jongens versieren en drinken. |
Citaat:
|
Citaat:
5Cl-lrYful-l, /\75 Jul-l Dy573c¯l¯i5cl-l b3l\l¯l¯!i!i! |
Citaat:
(je schrijftaal heeft imo niet veel invloed op hoe je praat, behalve dan je woordenschat ed.) Ach. Meestal wordt diegene wel zodanig afgezeken dat hij/zij wel een nieuwe nick maakt, snel naar een ander forum rent, of normaal gaat posten. |
Citaat:
Zonder breezer kan je ook onleesbaar of niet netjes schrijven, als jullie ... wie maakt em af? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Z0nd3r BrEeZah kAl\l j3 OoK ol\l7ee5b/\/\r 0f l\l33t l\l3tjuhs
5Cl-lrYful-l, /\75 Jul-l Dy573c¯l¯i5cl-l b3l\l¯l¯!i!i! zonder breezah kan je ook onleesbaar of niet netjes schrijven als je dyslectisch bent! |
Citaat:
*klapt enthousiast in handen* nou zeg! ik kwam niet zo ver! *overhandigt de brezaah-bokaal aan foefighter en charlie1704* |
Citaat:
|
ik vind breezertaal en de lifestyle die erbij hoort zwaar irritant en zielig
|
Het is gewoon voor vreselijke arrogante mensen die totaal geen zelfkritiek kunnen geven op zichzelf en ook geen kritiek van anderen kunnen hebben maar om even terug te komen op de vraag het leest gewoon ronduit klote
|
Ik vind het onleesbaar.
|
Citaat:
|
Uit mijn msn-lijst:
J a P i O says: " (L) You Know You Could Never Make Me Love You More (L)ya Jane " en de jongen in kwestie is voor de rest niet eens breezerig:) naja, ik vind het lastig om te lezen, en ik ben dan sneller geneigd diegene als onintelligent te beschouwen. |
Citaat:
Dat noem ik niet echt Bre3z4h-Ta4l.. t leest ook nog niet eens zo moeilijk |
Ik kom gelukkig maar weinig mensen tegen die zO praten, goden zij dank, want het is inderdaad onleesbaar, vermoeiend, en irritant. Maar als ik daarentegen eens op cu2 rondneus kom ik toch heel wat breezerfiguurtjes tegen.
|
sjah ........
ik weet niet , ik denk alleen maar dat ze het zichzelf vreselijk lastig maken , telkens die shift voor de hoofdletter en de alt gr voor @ en nogzoveel meer , ahja |
|
*2uch7*
kw0rd 33n 8337j3 m03 v4n di3 8r3324h7yp35... :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |