![]() |
Prisontale online
Wie kent deze (gratis!) mmorpg? T ziet er wel gelikt uit voor een gratis project en k wil t misschien wel gaan downloaden... Iemand al ervaring met dit spel??? (info prisontale )
|
ik had het.
ik vond het saai. levellen gaat véélste traag, en het is veelste fluffy. en dan heb ik het nog niet eens over het gebrek aan verschillende items. |
Zo op het eerste gezicht een hoog aaibaarheidsfactor.
Ik zal het eens checken :) |
Het is wel een aardig mooi spel hoor maar de gameplay :mad: (n) .
Niet downen want er is nixs aan *trust me* :cool: |
Na het zien van de site ga ik toch zelf maar controleren of het wel zo stom is :p.
|
Jezus..
Je moet er van houden zullen we maar zeggen :D (niet aan mij besteed) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga em nu installeren, kom straks wel met een verslag :p.
|
*gaat maar downloaden*
|
Ik moet em opnieuw downen omdat ie door mn download manager corrupted is *grmbl*.
|
zit nu, rond twaalven pas op 96 % :)
k heb geen zin in al die download manager gezooi, doe gewoon de brouwser. edit: die fluffyness vind ik wel strak eigenlijk |
Citaat:
|
floepsie,
nu al een bug bij het opstarten. eerst maar de directx doen dan maar. daarna de graphic, dan registeren.. .. heb ik altijd, doet niets het bij mij :(:(:( |
Citaat:
|
ik kan nu in-game komen, maar dit zijn de probleempjes:
- geen textures op charcter - geen tekstbox, tekst in het wit, je moet alles op de tast doen zo dra je ingame komt staat er quit game en dan ben je weg. maar wat naar, ik kon um wel downloaden :( |
Als je het vergelijkt met Diablo is dit spel nixs en die tegenstanders zijn konijnen, paddestoelen en ga zo maar door. :eek:
|
Ik heb hem nu al 3x opnieuw geinstaleerd maar ik kan maar niet er in komen hij geeft dan een zandlopertje maar dan isie gewoon weg...
Als je dan kijkt bij procesen dan zie je dattie gewoon geactiveerd is maar hij opent hem voor de rest niet :( Kan iemand me helpen? |
Krijg je dan niet een error aangeven want daar is een patch voor en die staat op de site van prison tale
|
Ik download hem... ben nu wel nieuwsgierig gemaakt :)
En mensen, het is Prinstontale met een T dus, niet Prisontale... |
Citaat:
|
De full version die ik nu heb is al met alle patches
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij installeert bij mij nog steeds niet btw :(.
|
Ok mischien ligt het aan mij waar wat is een mmorpg juist? :o
|
Masive multiplayer online rpg (role playing game)
|
Thanks. (y)
|
iemand anders last van missende tekxtures en zelf quitende spel werelden?
|
*steekt hand op*
Quitende spel werelde en helemaal geen opstartende game werelden >_______,< |
Ik heb hem al een paar keer geprobeerd te downloaden maar het lukte niet, nu probeer ik het nog maar eens... Ben wel benieuwd namelijk...
|
ik had het
vond het wel vet daarna erg saai |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |