![]() |
Ik verander
Ik verander.
Wat gebeurt er met me? Waarom gedraag ik me zo? IK verander, Maar dat wil ik niet! IK verander, Verander in iets wat ik niet wil Ik wil zo blijven Blijven zoals ik nu ben, Met al mijn eigenschappen, mijn eigen eigenschappen het geen dat ik zo goed ken Die andere wil ik niet, Maar krijg ze toch. Herken me eigen niet meer, Ik ben veranderd Veranderd in wat ik het meeste haat! Wat ik verafschuw, Mijn hele leven lang! Het was mijn ergste nachtmerrie, De nachtmerrie om ook zo te worden! En nou ben ik die nachtmerrie zichzelfe |
Uhm...Tis niet echt een gedicht...Meer een verhaaltje ofzo..
Wel goed dat je het zo verwerkt!! (y) |
Bah!
Sorrrrrrrrymnnnm maar slecht........d.......!!!éf Daaaaag Vaaaalje en 'Super....Decadent?<>>!!! 243! daag! |
mwah... nee
|
Gaat dat altijd zo hier? niet dat ik iets tegen kritiek heb ofzo (want dan zou ik het hier niet op zetten natuurlijk) maar als ik niet te horen krijg wat er eigenlijk veranderd moet worden om het meer op een gedicht te laten lijken dan doet ik et natuurlijk nooit goed.
In ieder geval bedankt voor de reacties. |
probeer er een ritme in te bregen, en woorden als eigenschappen klinken gewoon erg lelijk. de vorm (erg lang, zonder alinea's) is moeilijk om te lezen, en om mensen te boeien. haal de typfouten er uit, laat het lekker lopen, zet er wat meer beeldspraak in.
|
me eigen --> mijzelf
en einde: nou ben ik de nachtmerriezelf naja, dat zijn degenen die me het meest storen. zijn nog wel paar meer. Maar even over t gedicht: herken t wel.. Alleen vind t niet echt gedicht.. Misschien had je er meerdere 'alinea's' (heet geloof ik strofes) van kunnen maken ofzo? |
Oh, mijn god.
Ik kan me zoooo in je gedicht inleven. Ik voel me precies zoals je het hebt beschreven. Als jij het niet had geschreven, dan had ik het wel gedaan. Met copyright©-teken en al. Zodat niemand deze gave van me af zou kunnen pakken. Ehm. Sorrie, lieverd, toch maar beter je best doen. |
Kijk, hier heb ik wat aan, allemaal heel erg bedankt!! (y)
Nou weet ik een beetje in welke richting et zou moeten gaan. P.S sorry voor me late reactie iedere keer.maar ik heb er nog niet echt een gewoonte van gemaakt om hier zo nu en dan te kijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |