![]() |
voor spearitt (& co)
Mijn hulp voor jou is grootst
Mijn medelijden voor jou ook Maar waarom Blijf je volhouden dat het goed is Wat je doet Mijn hulp voor jou lijkt zinloos, Ik wil je ook niet kwijt, Maar waarom, Lijkt het alsof je niet wilt luisteren Als ik zeg dat je stoppen moet Je lijkt gevangen in je problemen En probeer nou eens te zien Dat ik je wil bevrijden Want het is echt slecht Wat je doet |
why
Why?! Why should you? Why you?! You’re so young Young and new Why?! Why do you want to hurt Yourself And so many others? Do you realize? I can’t believe What is going on Through you heart Through your mind You’ll make my world Black Screaming, fighting, crying Of total disbelieve......... |
dit gedicht vraagt om hulp
See me, a little girl, Playing with feelings, That no-one can See me, a tiny girl, Defending her troubles That no-one will ever have See me, a helpless girl, Going out of her mind, That no-one will ever do See me, just a normal girl, Living in a normal world, Like every day Because this can be A girl you know, (mist nog iets...) |
Bedankt Ulfheidin :)
|
soms zou ik graag willen vliegen
Soms zou ik willen dat we een vliegtuig waren Vliegen naar Venetië, lekker romantisch Jij was dan beide vleugels Waar ik als romp me warmen kon Soms zou ik willen dat we een vliegtuig waren Vliegen naar Tibet, helemaal alleen Jij was dan de motor Waar ik als cockpit op bouwen kon Soms zou ik willen dat we een vliegtuig waren Vliegen naar Israel, misschien niet zo goed Jij was dan de brandblusser, Waar ik als blackbox op vertrouwen kon. Soms zou ik willen dat we een vliegtuig waren Vliegen ver weg Naar een plek waar het beter was… -- Mijn hulp voor jou is grootst Mijn medelijden voor jou ook Maar waarom Blijf je volhouden dat het goed is Wat je doet Mijn hulp voor jou lijkt zinloos, Ik wil je ook niet kwijt, Maar waarom, Lijkt het alsof je niet wilt luisteren Als ik zeg dat je stoppen moet Je lijkt gevangen in je problemen En probeer nou eens te zien Dat ik je wil bevrijden Want het is echt slecht Wat je doet (graag gedaan Dys :-)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |