![]() |
25 aug PENNYWISE @ Melkweg
Jaja, het staat nog nergens echt officieel maar ik zag het zojuist in de melkweg op de tv staan, wie gaan dr? Denk dat dat echt wordt bivakkeren voor de postkantoren!
|
ik vind pennywise echt bagger :o
|
ik zie ze wel op pukkelpop
|
Citaat:
|
ik ga niet.. vroeger was het mn favoriete band maar ik luister het nu echt noooit meer
|
tís wel leuk:)
ligt aan de prijs, als het niet te duur ga ik wel gezellig met een vriendin ofzo |
Ik zie bij Pennywise eigenlijk nooit enige vooruitgang meer. Wat ik dus wel bij b.v. Bad Religion heb gezien(The process of believe).
Vraag me eigenlijk ook af of ze nog steeds met dat Jason Thirsk doek gaan spelen. 1 van de weinig leuke nummers vind ik Alien. En die wijkt ook best wel af van het andere werk. Bro Hymn ook weer zoiets.... |
Pennywise maakt al jaren dezelfde plaat idd.
|
Citaat:
|
Oeh! Pennywise is voor mij best wel sentiment.. en ik heb ze nooit live gezien.. ik denk dat ik wel ga, ja. Gaaf :)
|
als je 1 plaat van pennywise hebt, heb je ze ook allemaal
hmmm ik heb ze ook wel allemaal, maar toch... |
Sssst ik ook, maar de volgende zal ik niet meer kopen :)
|
Hmm Pennywise is voor mij nooit echt heel erg jeugdsentiment geweest en Antiflag is de dag ervoor dus dat is weer onhandig om dan terug te gaan en dan weer terug te gaan die kant op.. En ik kan niet blijven hangen want ik moet naar school dan even.. Maar mn ov doet het dan weer dus misschien dat we wel gaan..
|
Citaat:
|
mocht ik geld hebben en iemand anders ook hiero dan zou ik mischien wel gaan.
het probleem met penny wise is dat ze OF helegoede nummers maken of hele slechte. :( |
clear your mind hide your fear
don't look around don't turn around pennywise is here evil lurks in his eyes the clown they call pennywise whahaha, die cd is echt geil! pennywise is erg vet, maar ik hoop dat ze ook ergens anders spelen, of dat ik dan mijn OV al heb? |
ik vin Pennywise kut, maar lijkt me opzich toch wel grappig om een keer live te zien, who knows, tis wel doordeweeks, dus lekker ov-en... we'll see
|
Het ligt er aan hoe m'n financiële situatie dan is. Als het mee valt ga ik er wel heen ja :D (y)
|
zie bovenstaand,
en als ik ga hoop ik wel dat ze veel oud spul spelen de hedendaagse pennywise vinnik niet meer zo. |
volgens mij "ik ben METAL" handboek mag ik niet naar punkconcerten, dus bij deze meld ik me af.
|
Mss ga ik wel..
Moet ze toch een keertje zien.. Alleen beetje naar dat de dag ervoor Anti-Flag is.. |
Citaat:
|
whhaaaaa jeugdsentiment ten top!! Full circle was de eerste punkplaat die ik kocht!! (y)
Ik wil dr zeker wel heen. |
Pennywise sucks
geen fuck authority maar fuck pennywise :o |
dit klinkt wel enorm interessant :D
maarja om weer terug naar huis te gaan is enorm lastig :| |
Ik zal er niet zijn.
Ik heb wel wat beters te doen! Firljeppen! |
Citaat:
gezellug mei sien ollen! fjirljeppen (ofsa). |
Citaat:
|
OLLERAAST unite!
Fryslan boppe ;) Ufke, may the Fryslanners be with you! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jach ach ik weet niet wat ik nu beter zou moeten vinden..
Ik vind het allebei wel tof.. Ach ik ga wel gewoon naar beide :D.. |
Citaat:
ik zie ze wel op pukkelpop. |
whaha koel iedereen is ineens tegen pennywise :) 'k heb het altijd al gezegd pennywise zuigt
|
Citaat:
|
ik heb pennywise steeds meer leren waarderen. 'full circle' vond ik irritant van dat pianostuk, maar die laatste cd is een geniaal punkstuk.
ben me in oude cd's gaan verdiepen van ze (time bla bla en wild cart enzo). en ze staan in mijn coolbook |
Ben niet echt weg van ze, maar zou wel leuk zijn om ze te zien. Dus Pukkelpop als ze niet tegelijkertijd met iets anders spelen.
|
Citaat:
Maar nee, daar ga ik niet heen, ik heb dan mn geweldige introductie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voorprogramma is Matchbook Romance.
|
ey Friesaars wil je zeggen dat je about time niet kent???
Ongeremd je aars in jongen. ;) |
Ataris en Matchbook Romance zijn de voorprogrammas.
|
Ataris blijft leuk maar toch Ataris of Mars Volta.. tja.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik ga naar pennywise, jeugdsentiment-bandje voor mij..
|
Citaat:
en na 9 festivals en 92680 optredes weet k dat toch wel vrij zeker...de cds mogen dan niet al te hoogstaand zijn (ook al is de nieuwe echt wel weer beterder), live zijn ze gewoon te koel |
ik moet de volgende ochtend afrijden
hoera dus ik ga maar niet denk ik. khad toch geen geld en zie P&MR toch nog wel op pukkel, duuuuuuuuz. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |