![]() |
NofX wat zijn de leukste nummers???
Ik hoor de hele tijd over NofX, dus ik ga ff wat downloaden en kijken hoe me het bevalt..., maar welke nummers zijn nou het leukste?? Want als ik op NofX zoek zie ik zoveel nummers dat ik niet weet welke ik moet kiezen...
|
bottles to the ground
best veel leuke nrs eigluk |
heeel veel!
falling in love the decline the cause desperation's gone perfect government stickin in my eye 180 degrees lisa and louise franco un-american enz.. |
Linoleum
Stickin in my eye Leave me alone |
olive me
drop the world the quass dying degree the irrationality of rationality |
Download gewoon Punk in Drublic. :)
|
freedom like a shoppingcart
|
het oudere werk van nofx is beter als het nieuwe iedergeval.
|
Duh. Liberal animation is gaaf :)
|
- cops & donuts
- linoleum - larger in the dark |
Citaat:
en liberal animation? vegetarian mumbo jumbo... :D maar voor de topicstarter, probeer ook eens: freedom like a shoppingcart green corn linoleum falling in love take two placebos and call me lame We Threw Gasoline on the Fire... sixpack girls moron brothers reeko bob ...ff een overzichtje van coole nummers van verschillende albums. |
Dinosaurs will die (kweet niet in mijn ultieme gareheid hoe je dinosuars schrijft)
murder the government it's my job to keep the punkrock elite |
The Decline
See her Pee Gotta Pee (y) Citaat:
Die CD voor (dacht ik) Ribbed is toch echt extreem K*T. |
Stickin' in my eye
Don't call me white Louise Dinosaurs will die what's the matter with my parents today imo dan dus ;) |
the brews
stickin in my eye |
The Decline vind ik best geweldig.
|
Citaat:
|
Citaat:
de rest vind ik eigenlijk niet zoveel aan:) |
the decline.
|
the decline
heel white trash, two heebs and a bean heel punk in drublic heel heavy petting zoo en nog een heeeele zooi |
The Decline
|
drugs are good
|
falling in love
the decline my name is bud liza and louise |
en
we threw gasoline on the fire and now we have stumps for arms and no eye-brows |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
oh yeah wat hebben we een lol, in een deuk liggen om het universele gebruik van de 'fuck you' smiley is het hoogtepunt van mn dag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heavy petting zoo of the decline, daar staan imo goede nrs op.
|
Citaat:
|
bijna alles is geniaal
gewoon op kazaa zoeken naar nofx alles en dan alles downloaden mooie nummers: -dinosaurs wil die -lower -lori meyers -perfect government -falling in love -electricity -louise -it's my job to keep punkrock elite -theme from a nofx album -the decline -medio core -the idiots are taking over -anarchy camp |
bah NOFX. (n) (ik maak mezelf nu niet geliefd bij zo ongeveer 70% van dit forum maar ja)
The Decline vind ik nog wel aardig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
doe maar gewoon wat ik zeg en verrander je post |
zo?
|
nja, kan ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bleeding Heart desease is ook cool. |
Citaat:
|
wat komen jullie toch goed overeen!
en kweeni of het al vernoemd is maar nofx-please play this song on the radio |
ik voel hier echte liefde.
|
Citaat:
ik ga off, dus float, ik zeg niet niets omdat ik bang voor je ben |
Vanilla sex,
Mean people suck, Scream For Change, Jaundiced Eye, Day To Daze, Stranger Than Fishing ach.. gewoon teveel om op te noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |