![]() |
is roorback de redding ?
-komt sepultura terug op het oude niveau na de slechte verkoopcijfers ?
-wie heeft roorback al gehoord en wat vind je ervan? -ik heb gelezen dat er cleane vocals gebruikt worden (BV op:AS IT IS) wat vind je hiervan? |
Citaat:
nee ik heb nog niets gehoord over roorback :) |
http://users.pandora.be/rockmusicsite/Cd/sepultura.html
http://www.gothcore.nl/sepulturaroorback.htm mp3's moet je zelf maar downloaden Come Back Alive Godless Apes Of God Mor Of The Same Urge Corrupted As It Is Mind War Leech The Rift Bottomed Out Activist Outro |
Sepultura is zeker weten terug op hoog niveau. de cd doet mij erg denken aan hun beste plaat, Chaos A.D.. Ik ben eigenlijk erg tegen het downloaden maar als je t n beetje wil horen zijn dit de beste nummers: Activist, Mind War en The Rift. CHECK IT OUT
|
Citaat:
|
Volgens alle magazines en alle reviews en interviews etc.
word er heel wat beloofd. ik heb het nog nit geluisterd. ben nu ff activist,the rift,mindwar aan het downloaden en ik ga het zo ff luisteren. :) |
Roorback is vet. die bonus-cd (revolusongs) ook met allemaal coole covers. Leve Sepultura :D
|
ik heb die nummers geluisterd en t klinkt best goed jah. :)
|
Het is weer geweldig.
Ik wil trouwens wel eens weten wat de 'oude' Sepultura is waar iedereen over zeikt. Iedereen wil het oude Sepultura geluid weer terug. Dat bestaat helaas niet, want geeneen album klinkt hetzelfde bij Sepultura. En nee, dit album klinkt niet als Chaos AD of Roots, dat zeiden ze ook bij Soulfly 3 (wat kut is vergeleken bij Sepultura) en dat is dus niet zo. Het heeft er wel wat van weg soms. En wat een kutreview op gothcore zeg: "Ware het niet dat, en ik zeg het niet graag, de songs allemaal een stukje minder zijn dan die op 'Roots' en 'Chaos A.D.'. Sinds het vertrek van Max Cavalera is het Sepultura niet meer gelukt een echte klassieker te schrijven." Wat enorme bullshit allemaal, leeft iedereen dan nog steeds 7 jaar geleden? Against, Nation en Roorback zijn zeker even goed als Schizo tot en met Roots, wat een gezeik altijd, ga naar Soulfly luisteren als je je Roots terug wilt. Maar iig, Roorback is zeker goed, ook als je Against of Nation of Roots niks vond moet je hem zeker īs proberen. |
Ik vind de stem stiekem een beetje lachwekkend :o
Ik weet niet waarom, maar er is iets mee :D :o |
Soulfire -> Tja een band met een aantal van dat soort klassiekers is moeilijk te evenaren. Zeker als de band niet meer compleet is. Ik bedoel Beastie Boys komen toch ook niet meer boven Ill Communication uit ? Zo zijn er wel meer bands
overigens als je eens echt oude zut wil horen moet je voor de grap eens Crucifados pelo systema, Arise, Anti-christ, Drug me ( bonus cd roots ja ) luisteren . Dat is echt uber Against vond ik dan zeer veel minder ( alhoewel er wel een paar goede nummers op staan ). Roorback ken ik helaas nog niet :) |
Live klonk het allemaal erg vet, maar Derrick Keen is net wat minder cool als Max Calavera (vind ik nog altijd).
|
Citaat:
|
Mindwar kun je gewoon legaal van http://www.sepultribe.com (officiele fansite) afhalen.
|
of zoals mn bassist vorige week zei: Zeg, die zanger van Sevendust zit nu toch bij Sepultura? :p :D (en nee, zo dom is ie niet.)
|
hahah
maar ik moet em nog horen. |
ik vind Green wel vet live. Soulfly niet.
|
Citaat:
|
k heb volledig geluisterd
er ontbreekt toch nog het thrash gevoel max cavalera vind ik zoiezo maar slecht, vocaal is green beter , maar de thrash moet er inkomen :d |
Citaat:
|
Vocaal vind ik de heer Green live stukken beter, op CD ook vergeleken met Soulfly (laatste 2 albums).
Ook kan het me weinig schelen of het 'thrash gevoel' ontbreekt of niet (wat het niet doet) als het maar goede muziek is, en dat is het zeker! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |