![]() |
realistische / goeie 3Dshooter voor Xbox???
weet iemand een goeie realistische (dus geen monstertjes knallen :rolleyes: ) 3Dshooter voor de XBOX?
Is Medal of Honor goed? Dezelfde levels als op de pc? Of Counterstrike? (wanneer komt die in de winkel?) Of een andere...? Ps: ik ga heel misschien online spelen, maar het gaat me in de eerste plaats om de 1-playergame. Hoewel ik tegen elkaar spelen op 1 console ook gaaf vind... Iemand tips? Nog een vraag: heeft er iemand tips/cheats voor MotoGP 2 ? |
geef halo een kans.
|
Moh is vrij saai op de console ...
|
MOH is belachelijk slecht op de x-box .. geef idd halo een kans
|
Ghost Recon?
|
Rainbow Six (raven shield was het?) is vrij realistisch. Ik heb hem alleen kunnen zien op de pc, maar daar zag het er iig picobello uit.
|
return to castle wolfenstein
flink lange single player en bruut cool @ xbox live |
Wat heb je tegen monstertjes neerknallen?
Halo-pimpin' big time ;). |
halo en return to castle wolfenstein zijn nou niet bepaald het toppunt van realisme
|
hoe kan medal of honor nou het zelfde zijn als op de pc......zijn 2 totaal verschillende spellen
(goedenmorgen) :D |
Citaat:
;) |
waarom wil ieder1 altijd realistiche knallers?
'k vind niks leuker dan aan andere "regels" te moeten wennen en vreemde monsters oid uit elkaar kunnen zien spatten. :) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ok...Vertel: wat is er dan allemaal zo goed aan Halo??? :confused: |
dat is niet uit te leggen... echt niet.. je moet het gewoon spelen... gameplay en graphics zijn top, dat kan ik wel zeggen... koop em nou maar.. ik ken echt niemand die er spijt van gehad heeft...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik weet niet of je hem hebt, maar koop hem gewoon en speel het een dagje, als het je niet bevalt kun je het altijd nog terugbrengen. |
Ik raad je Halo aan. Het verhaal ligt zeer diep(lees de boeken maar). Gewoon supergraphics, levels blijven (mij) boeien. De multiplayer is zeer goed uitgewerkt(Niks is zo leuk als 8 vs 8 ctf in Blood Gulch). Top soundtrack.
Dit spel moet je hebben als je een Xbox hebt. |
moh is niet saai op consoles maar lachen, vooral met die nederlandse stemmen ...hilarisch! :D
|
Ja
"Moeder, kom je soep eten?" best wel grappig, al die molens enzo |
Citaat:
Wat ik goed vind aan halo, vrijwel alles alleen 1 ding is irl zou ik denk ik eerder schrikken van een slijmerig monster dan een doodnormaal mens. |
Ja idd,
die aliens gebruiken mensen als oefening, eten enzovoort. Met jou kan ik praten :cool: |
ik zou gaan voor Ghost Recon.. is wel bruut om online mee te spelen, en de SP is een goed opwarmertje... hoop dan all1 dat je geen ghrapicneuker bent, want het spel is qua ghrapics niet val halo kwaliteit... maar de gameplay is goed en daar gaat het toch om?! ;)
|
Je kan ook voor sof2 gaan! die is helemaal wreed over xbox live, en sp is ook wel lage!!! kopen die hap!
|
Citaat:
|
Citaat:
Sof 2 (y) Niet al te makkelijk, echter ook niet onmogelijk lekker realisctisch issie wel, besturing wel ff wennen. |
ik heb gehoord dat Half-Life 2 exculsief op de Xbox komt(behalve Pc-versie)weet iemand hier meer over
als het waar is wordt het naar Doom3 en Thief3(niet echt een shooter maar toch)de deerde toffe shooter voor de Xbox. En dan Halo 2 niet te vergeten (y) |
was er nou al een thief op de box ofnie?
|
Citaat:
|
Ik weet niet of half-life 2 op de Xbox komt. Ik denk niet dat de videokaart da trekt.
En als ie komt, wordt ie zeker exclusive. |
Citaat:
|
Citaat:
jongen vertel eens wat je dr zo slecht aan vind dan? (qua realistisch) |
Citaat:
(_*_) anyway, het spel is hooguit arcade-realistisch. vergelijk het eens met operation flashpoint :) |
Citaat:
En NEE dikke nee ik ga niks vergelijken zo kan ik ook vergelijk OF met Irak wedden dat het niet realistisch is Het gaat mij niet om wat in jouw ogen betere spellen zijn want zo kunnen we na een maand verder zoeken.;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |