![]() |
Spijkerbroek en spijkerjasje; wat kan je ermee???
Ik heb een oude spijkerbroek en een oud spijkerjasje... wat kan ik ermee doen?? Ik heb al armbandjes van de manchetten, en ook de bovenkant hebbik al gebruikt als een soort ketting..Wie heeft nog meer ideen wat ik ermee kan doen??
edit: het jasje en de broek zijn te klein.. broek alleen in de taille, dus zou nog wat groter daar gemaakt kunnen worden, maar het jasje is echt te klein... |
een replay logo erop spuiten en het verkopen aan een 12 jarig molukkertje?
|
Je wilt het kapot knippen en er iets nieuws van maken dus? Of begrijp ik het nu verkeerd? Van de bovenkant + stukje pijpen van de spijkerbroek kun je een tas maken...staat zo vaak in tijdschriften ed. Pijpen dicht naaien, hengsel oid er aan event nog wat versieren en klaar.
|
Aantrekken :confused:
|
Citaat:
Maar ik dacht: laat ik nou eens niet flauw zijn. :p |
In de kledingbox bij de edah gooien?
|
Citaat:
Evisulogo, slaat beter aan. :O |
Waarom wil je er wat mee doen.. ?
Maar oke, kijk ff bij hobbysites.. Ofzo |
Aantrekken :p :D (sorry ben in een flauwe bui :D)
|
Citaat:
al draag ik zelf ook spijkerjasjes :o vind ze kei fijn om eerlijk te zijn. |
weggooien.
nouja.. van de spijkerbroek kan je hotpants knippen of een rok(je) maken. spijkerjasjes zijn hopeloos. |
Inderdaad, customizen. Maak er iets leuks van!
|
Ja kan van je broek een rok bouwen. Maar dan moet je wel vrij technisch zijn en over een sterke naaimachine beschikken.
Als het een getailleerd jasje is; mauwen er afhalen. Dat kán leuk zijn,maar ook helemaal fout uitpakken. Spijkerjasjes zijn lastig.. Je kan naar een fournituren zaak gaan en een grote bloem halen of iets in die trant, naja van zoiets kan een jasje wel op knappen. |
weggeven
|
er op gaan zitten
|
Citaat:
|
[flauwheid]
opeten [/flauwheid] moest er even uit :) |
Je kan er bloemen of hartjes of wel figuur je maar wilt van knippen en dat op je tas etui of weet ik veel naaie....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhmmm....weggooien misschien :confused:! Ik bedoel...ben je er zo aan gehecht dat je er iets mee wilt doen?! Enne aantrekken of iets erop stikken kan dus niet meer ze heeft het jasje als een heel eind verknipt! Dat van dat Replay logo is wel een lachuh idee....kun je nog bij die broek doen...en dan op de rechter kontzak in het hoekje een rood r-ettje schilderen....klaar!!
|
Te kleine kleding gewoon naar mij opsturen.
|
Citaat:
|
verkopen op de rommelmarkt.
ik verafschuw alle spijkerstof |
je kan 'r tegen praten
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |