![]() |
Malcolm in the Middle
Supergoud :) Het is weer begonnen om 19.55 op V8, ik weet nog niet of het herhalingen zijn of niet, dus dat moet ik vanavond maar even gaan bekijken.
|
Jep heel leuk. Vroeger had ik 60 afleveringen gedowned en gekeken, nu volg ik het niet echt meer. Ik zag het pas nog wel op tv maar die had ik al gezien.
|
Het zijn jammergenoeg herhalingen. Toffe serie idd. :) (y)
|
Die zijn toch alleen op zaterdag en zondag te zien? Naja, ik vind het wel tof dat ze worden uitgezonden. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe overleef je zo'n gezin!!
geweldig gewoon |
Top comedy, vooral die contrasten tussen de broers onderling, doet me denken aan hier thuis :)
|
Haha dat kleintje :D Die moeder :D Die grote :D Die vader :D Die int leger :D En dan heb je Malcolm :D Man dat zijn zekers niet da Brady's. zeer :cool:
|
die oudste broer is :cool:
ik vind de humor echt geweldig vergeleken bij series zoals friends ofzo |
Ik vind Dewey juist zo cool :) MAar ik kende hem nog niet! Misschien dat ik er gewoon1 had gemist, of misschien wel een heel seizoen, ikhoop het laatste :D
|
Citaat:
Ik geniet nog altijd van de herhalingen. Echt een hele leuke serie. :) (y) |
oe :D wat heerlijk :D superserie gewoon (y) die moeder :eek: wat een verschrikkelijk mens zeg (n)
|
aaaah goedzo ik vroeg me al af wanneer het weer kwam!! echt een kei goede serie
|
Dat ventje was zo cool, heerlijk.
Themesong ervan was ook meesterlijk. Die heb ik geloof ik nog op mijn hdd staan, They Might Be Giants - Boss of Me... |
Ik ben helemaal gek op Francis... En natuurlijk Dewey.
Stom dat ze weer herhalen, er zijn allang nieuwe afleveringen!! Op BBC, donderdags om 19.30. Francis on his way to Alaska... Tuuuuurlijk. |
Echt een prachtserie!! :D
Ik lag me altijd dood om die moeder, agressieve tante :D (y) Ook al zijn het herhalingen, het blijft prachtig :cool: |
ik vind het ook een supergave serie. Ik lig altijd in een deuk om die moeder. Die speelt zo ontzettend komisch. :D :D Je zal maar zo'n moeder hebben.
|
Francis is (y)
|
Ja leuke, weirde serie. :) Te raar voor woorden gewoon. :D
Ik vind die moeder echt komisch en die oudste zoon is cute. :o Ik heb alleen veel afl. gemist en alles door elkaar gekeken, ik ben dus wel een beetje in de war geraakt. Maar goed. |
cool!@@ :D :D :D
|
Zo cool dat het weer is :D geniet er altijd weer van :D Kvin Frances ook fantastisch
|
Best wel veel Francis-fans ineens...
Ben ik ook niet meer alleen!! |
Het zijn ALLEEN MAAR herhalingen :(
|
Citaat:
|
Jeej :)
Zondag om 19.55 dus? Net te laat achter dus :( |
Citaat:
|
ckers gave serie! Maareh pas zag ik geloof ik die hoofdrol speler bij een ander programma, iets van punked ofzo. Reed dat kereltje in een of andere porsche :o
en ja, die was van hem |
Citaat:
|
okee is ook lang geleden dat r hier wat is gepost...
is echt hele toffe serie!! iemand vorig weekend gezien!??! zooow lief!! Dewey...Pookie..pookie... |
Citaat:
|
Citaat:
btw Hal ruled |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt geweldig was dat! :D (y) Over een half uur MitM. :cool: (y) |
Citaat:
|
Hal is saai...
Francis en Dewey zijn het allerallerallerleukste... |
<3
|
Citaat:
En Lois's moeder ook (y) |
't Komt dus alleen op zaterdag en zondag?
|
Citaat:
|
:D *squeal*
Dewey is zo schattig... |
Citaat:
|
Dezelfde oren? Weet je zeker dat het hem niet gewoon was (dat Dewey een niet-bestaand persoon is laten we hier eventjes terzijde)? Ik bedoel, die oortjes zijn one-of-a-kind...
|
geweldig hoe heerlijk nutteloos en gek,
gister met die hardloop wedstrijd van die vader:p |
Citaat:
|
Leuk leuk (y) alleen de afleveringen waarin ze allemaal ouder zijn vind ik een stuk minder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |