![]() |
slechte conditie.....
Heey....ik heb een heeeeeele slechte conditie en daar wil ik graag wat aan doen. Ik heb op jazz-dans gezeten maar daar ben ik vanafgegaan vanwege mijn knie. Maar eigenlijk wil ik wel weer sporten.
Dus willen ik en een vriendin misschien op airobics gaan...dus wou ik ff vragen of je er een goede conditie van krijgt....en niet slecht is voor je rug op knieen enzo..:rolleyes: |
Misschien wel slecht voor je knieen ik weet niet. Je kan altijd gaan zwemmen, krijg je een goede conditie van en is niet gewrichtsbelastend.
|
ga dan op atletiek... :o
|
Citaat:
|
Ik heb ook een slechte conditie en ben ook helemaal nie sterk.
Daar ga ik nu iets aan doen. Vanaf de week van 5 mei (na mijn vakantie naar Florida) ga ik op fitnessen. :) |
ik loop elke avond 5 of 7 km hard....ik kan nu wel zeggen dak een hele goeje conditie heb....(daarbij doe ik ook nog 2 keer per week aan krachttraining en andere training.) maar dat moet ook wel als je topsport beoefend :o
|
hey
arobiq is een beetje een sukkeltjes sport echt voor mensen die niet sportief zijn maar toch wat willen doen je kunt veel beter op turnen gaan krijg je goede conditie van spieren en erg gezellig xx:D |
Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde, ben vorig jaar gestopt met voetbal en had een matige conditie. Ik probeer nu zo'n beetje iedere week een kilometer of 80/90 te fietsen en het helpt iig wel, maar volgens mij is het best wel zwaar voor knieen...
|
van regelmatig wandelen kan je al een goede conditie krijgen ... het gaat er vaak om dat je gewoon wat DOET en niet alleen maar plant
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |