![]() |
Wat verwacht jij van American Wedding (american pie 3)???
Ik denk dat hij gaat tegenvallen omdat het meer romantischer aan toe zal gaan. (n)
Dus de grappen zullen sterk verminderd zijn denk ik. Dit hebben we al gezien van 1ste -> 2de film, 2 vond ik ook goed alleen minder grappen erin. Wat verwachten jullie van number 3 ? :) |
kweenie kheb nog nix gehoord over nummer 3.. duszz ik zal moeten afw88.. maar ik ga um toch wel zien dus dan zie ik vanzelf wel hoe dat ie is ey :)
|
|
De trailer is totaal niet grappig en veel te sentimenteel.
Oftewel, ik verwacht een slappe romantische sekskomedie. |
Ze hebben deel 1 en 2 voor de mannen gemaakt, nu maken ze deel 3 voor de vrouwen :p
|
Helemaal niks.
|
Citaat:
|
Niet veel eigenlijk. :o
|
als hij net zo saai is als deel 2..... (n)
|
Ehh, ik wist niet eens dat het een vervolg was op american pie 1 & 2..
|
Citaat:
Het lijkt me zo'n melige-romantische-vrouwen-liefdes-film zoals die meeste vrouwen films. (n) :eek: 1 en 2 vond ik goed 3 weet nog niet, zitten precies wel sommige goede stukken in, afwachten dan maar. Een ding wat ik niet begrijp, waarom kiest jim voor michell en niet voor een ander, hij heeft genoeg keus, nadia enzo. waarom kiest hij dan voor een band camp ei? |
Geen idee nog, ga hem wel zien als hij in Nederland draait, dan geef ik mijn mening wel.
|
Niks. Dat soort films zijn altijd te flauw om leuk te zijn...
|
wederom kut, american pie was al kut, knappe jongen die hier een goede film van maakt
|
Ik heb zitten huilen van het lachen om deel 1. Deel 2 heb ik nog niet gezien. Ik heb (toen ik naar Bruce Almighty ging) een voorstukje gezien van American Pie 3: The Wedding.
Daarbij kroop Michell bij die knaap onder het tafeltje in het restaurant en begint ze hem te zuigen. Dan komt die vader erbij zitten. Naja, daarbij heb ik ook keihard gelachen. :) |
Niks nakkes nada...om de trailer kan ik al niet eens lachen...
|
ik heb alleen deel 1 gezien, maar die vond ik niet echt super ofzo. Dus van deel3 verwacht ik al helemaal niks
|
We zien wel..
|
net als alle anderen: ik zie het wel. Vond deel 2 al minder dan 1, en ik heb gehoord, dat in deel 3 Stifler niet meer zo'n eikel is als in deel 1 & 2-----> (n)
|
wordt een kutfilm als je het m,ij vraagt, ga er dus zeker niet naar toe zie m wel n keer op dvd, als n vriend m betaalt dan...zonde, want 1 was te doop gewoon
|
Sorry dat ik m up maar ik heb m net gezien.
Hij was even flauw en droog als de eerste 2 maar daarom niet minder grappig. Weer vele tenenknijp momenten. De zaal lag ook vaak dubbel van t lachen. Tja als je van droge humor houdt zeker een aanrader om naartoe te gaan. |
|
kheb 'm net in de sneak gezien.. kvond het opzich wel meevallen met de romantiek, alleen het laatste kwartier
vond 'm wel leuk.. beter dan ik verwacht had.. vooral stiffler was op z'n best conclusie; beter dan deel 2, evengoed als deel 1 |
Kheb deel 1 en 2 gezien, maar beide vond ik niet geweldig. Drie zal wel helemaal tegenvallen.
|
vond deel 1 en 2 al stom.. ga 3 misschien wel kijken..
|
Mari zag de film al : http://fun.scholieren.com/films/view.php3?id=556
|
De trailer is igg wel een stuk flauwer dan de AP 1,2
Dus ik heb er niet veel hoop in. |
Ik denk dat hij leuk wordt.. (y)
|
Ik denk dat 't het minste deel van de 3 gaat worden, ik bedoel, Mena Suvari speelt er niet eens meer in... :(
|
Citaat:
Verwacht dat het gewoon 2 uur simpel vermaak is, en dat lukt zo te lezen wel. |
ik heb m ookal gezien, op vakantie in brazilie.
heb zoiuezo een hekel aan american pie, dit was helmaal het toppunt. |
Wat zijn we allemaal weer lekker negatief ;) ik heb hem al gezien en vond hem behoorlijk komisch
|
|
Citaat:
|
Gewoon kewl. (y)
Vorige waren ook top dus men moet niet nu al gaan zeiken voordat ze de film gezien hebben. |
ik heb geen van 3 gezien want dat soort humor gaat erbij mij niet in
|
Citaat:
|
Dat deze film nog erger wordt dan deel 2.
Deel 1 was nog wel uit te houden. |
deel 3 lijkt me niet..
deel 1 is niet te overtreffen |
Citaat:
Wat geeft ons optimisme toch een heerlijk contrast ;) |
ik ga em ook zeker zien... deel 1 en 2 waren vet lache. Wordt vast wel een leuke film !! :D
|
Geen idee, maar ik ga hem vast eens huren. (y)
|
Ik heb in Canada gezien en hij was echt heel grappig. Beter dan deel 2 en ja een klein beetje romantiek aan het eind, maar dat stoort niet.
Wederom goede grappen (en een paar mindere, maar dat heb je altijd) voor diegenen die van deel 1 hebben genoten een aanrader |
Citaat:
Verder wel een leuke film. |
Ik wil eigenlijk wel naar de première toe.. Alysson komt ook :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |