![]() |
GPS systeem vraag.
Iedereen kent wel iemand die gps heeft maar ik had eens een vraagje.
Als er nieuwe straten bij komen of ze breken er af, hoe voegen ze dit dan toe, want ik denk niet dat jij ergens zal inrijden waar geen straat meer is. :confused: |
Eigenlijk zou je 1x per jaar een nieuwe cdrom moeten kopen, alleen daarop zijn nieuwe straten te vinden.
|
Citaat:
Heb zelf wel geen gps maar ja. |
Citaat:
Die heeft wel GPS |
Er wordt gewerkt aan een soort update-syteem. Dat de gebruiker van GPS via zijn GSM moet inbellen op een server, en zo de laatste update kan binnenhalen. Het idee is er, het product is er ongeveer, alleen zijn er op dit moment nog veel te veel problemen.
|
"Iedereen kent wel iemand die GPS heeft"
:rolleyes: Nigga please, ik ken nog geens eens mensen met een mobiele telefoon, laat staan een Global Positioning System. |
Citaat:
|
Je hebt in Nederland 2 bedrijven die de gehele dag met auto's rondrijden die nieuwe straten, wegen e.d. intekenen :)
Dit doen ze doormiddel van computers. soort van touchscreens. Hmz was laatst keer optv was best grappig om te zien :) |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken niemand met een gps systeem. OH NEEEEEEE ik mis wat in mijn kennissen- cq. vriendenkring!!!!!!!! :eek:
|
Citaat:
Dit is de sleutel: http://www.com-thuis.nl/Michaela/Lagunakaart1.jpg http://www.com-thuis.nl/Michaela/Lagunakaart2.jpg |
Citaat:
Mischien moet je deze smilie er volgende keer bij zetten: :rolleyes: |
Citaat:
dan weet ik welke je bedoeld :) mooie auto hoor (y) rijd ook fijn.. ik wou dat ik hem had :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerste (die we nu dus nog hebben) was een Renault Laguna Grand Tour en de nieuwe is een Renault Laguna Grand Tour Elective (=radio-cdspeler en automatische klimaatcontrole inbegrepen). Precies dezelfde uitvoering dus maar dan met wat extraatjes. Buiten dat heeft de nieuwe extra geblindeerde ramen, ruitenwissers met regensensor, Xenon lampen, koplampsproeiers, dat was het, geloof ik. Hij staat dus bij de dealer, eind van de week ophalen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan moet je ook nog eens ergens werken waar toegangscontrole centraal staat :o ;) maar nee, ik ben geen crimineel :) |
Gemiddeld een keer per drie jaar een nieuwe cd-rom kopen, met die veranderde straten valt het over het algemeen best mee en anders vind je het nog wel.
|
wij hebben al zo'n 5-6 jaar een nnavigatie systeem. Bij onze vroige auto hadden we VDO-dayton en nu een dvd systeem van alpine.
Maar met die nieuwe straten valt het allemaal wel mee. Dat gebeurd allemaal niet zomaar een nieuwe straat. dat word al ver van te voren gepland. HEt is zelfs zo dat wij met ons eerste systeem een keer naar mijn tante en oom in Monster gingen en toen zei dat systeem zo van; beem bij de rotonde de 2e afslag. En wij zo van; HUH...er is hier geen rotonde. 2 maanden later gaan we weer daar heen, is er op die plek een rotonde gebouwd :p Dat hadden ze dus al geprogrameerd op die cd :) |
Citaat:
|
Citaat:
wij hebben GPS in de auto en als het een nieuwe straat is dan lijkt het op je scherm net alsof je in een weiland rijdt of op huizen enzo... GPS is trouwens ook een hele uitkomst tijdens het zeilen (op zee e.d.) :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |