![]() |
[oldie] geef je mening over de naam/sig/avatar boven je #1
een nieuw topic! hurray! :D :o
|
rare naam waarvan ik niet zou weten waar die vandaan komt
avatar zie ik niet en sig is wel leuk |
Citaat:
Avatar: - Sig: Latijnse zin waar ik geen zin heb om over na te denken/een ode aan de oude Offspring... :( /Nog iets waarvan ik niet weet vaar t voor staat. Niet echt interessant dus. [edit] AlopiA's naam + avatar is wèl leuk... :p [/edit] |
Citaat:
naam: ik weet niet waar die voor staat, maar hij is wel leuk! avatar: leuk! ik ken dat plaatje ergens van, kan dat? sig: Gargamel sent Smurfette in with the intention of destroying the Smurf village, but the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. stoer! smurfen rule :cool: |
neeeeeeeeeee
Tofke help!! |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Doe eens origineel dammit. |
Citaat:
die zijn over het algemeen vrij origineel :D |
Naam : Floris van de Berg ofzo :p
avatar: ..in een woord Bah .. sig: neee doet met niks :p |
naam; Ja nul he... Ik weet niet welke gedachte er bij jou achter zit maarja.
Avatar; Leuk een zwarte kat (y) signature; Het zegt me niet zoveel, maar voor jou zal het wel een betekenis hebben |
Citaat:
Maar ik moet wel inspiratie hebben... 6 (goede) topics open je niet zomaar. Daar gaan uren voorbereiding aan vooraf. Hoe schrijf ik het.. nog cursief of niet.. kleurtjes..smilies..icoontje.. vraag of stelling.. ... ... (*kuch* :rolleyes: ) |
Citaat:
alles is beter dan een 'topic #huppeldepup' waar er al minstens 5 aan vooraf zijn gegaan |
Citaat:
avatar: lief beestje :) sig: mja, ik snap die niet maar jij waarschijnlijk wel |
Citaat:
closed... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |