![]() |
gewicht ongesteld
Ik loop bij een dietiste, en ik bennu in een maand pas een kilo afgevallen, omdat ik ook vet moet eten, zoals boter, en jus, en kaas. Gewoon gezond dus. Maar ik was toen ik me ging wegen net ongsteld, en ik weet dat je dan zwaarder bent, doordat je vocht vast houd.
Is dat waar? en hoeveel kilo ben je dan ongeveer zwaarder? Dan weet ik of ik meer ben afvgevallen! :) |
Ja je houdt dan vocht vast en de meesten zijn ook behoorlijk zwaarder dan.
Ik scheel meestal 1 tot 2 kilo.. Mijn moeder ook.. Vrouwelijke kennissen ook.. |
1 of 2 kilo kan je zwaarder zijn, ligt aan je lichaam natuurlijk. Ook kan je wat opgezwollen zijn, mocht dat je interesseren.
|
dat betekent, dat ik niet een maar wel twee pf drie kilo ven afgevallen!!!!!!!!! :D :D :D :D
|
Citaat:
|
Das wel waar :D
Maar het idee is altijd leuk! |
Jepz...dat is waar!! Je voelt jezelf ook heel vaak opgezet als je ongesteld bent....ik heb er zelf geen last van, maar hoor het van onwijs veel mensen!
|
jij blij!! Ik wel heel erg, en dat is echt irri!! :mad:
Er zijn zelf mensen die helemaal niets er van merken!!! :eek: Zou ik ook wel willen :D |
ja dat opgeblezen gevoel ken ik (n) het is idd heel irri
Ik ben trouwens meestal 2 kilo zwaarder als ik ongesteld ben. |
Ik moet zeggen dat ik me niet speciaal elke week weeg maar ik weeg me wel af en toe en dan ben ik ALTIJD 53 kg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |