![]() |
neem je dit forum serieus?
dat vroeg ik me nou eens af :)
|
nee!
|
bedoel je subforum 'de kantine' of heel forum.scholieren.com?
in het eerste geval: een beetje serieus/een beetje onzin in het tweede geval: over het algemeen wel |
Citaat:
|
ik sluit me bij floris hier aan.
|
T ja wa t noe m je se ri eus?
|
Citaat:
|
bepaalde uitspraken van bepaalde personen
|
nein
|
Niet echt nee
|
Ontzettend :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het over het subforum 'DK' gaat, dan neem ik alleen sommige topics serieus, ligt eraan wie het geopend heeft en wat het onderwerp is
En de rest van de forums neem ik soms wel, soms niet serieus. Dat ligt aan mijn bui en de onderwerpen |
JA!i!
|
sommige postst van sommige personen op sommige deelfora
|
veel wel, maar bijvoorbeeld DK niet.
|
Nope, een select aantal mensen wel. Maar dat is [ook] buiten het forum om.
De kantine en onzin neem ik al helemaal niet serieus. |
soms wel, soms niet
|
Hoe leuk, ik had hier net een gesprek over.
Ja en Nee. Het forum zelf wel, de mensen en de gesprekken (vaak) niet. |
nou... in zekere zin wel, ja.
Ik neem de meeste posts serieus (tenzij t natuurlijk overduidelijk als grapje bedoeld is...), sommige uitzonderingen daargelaten. Alleen als iemand me hier uitscheldt of op een andere manier probeert te kwetsen, dan weet ik heel goed dat dit "maar" een forum is. |
Maar wat is "dit forum" dan?
Het forum zelf, dat is toch niets? Als je bedoelt of ik het een serieuze bezigheid acht mij hier te engageren, nee, niet altijd, daarom praat ik zo als ik praat, of ik de mensen hier serieus neem? Zeer. |
ja hor, als t een serieuze discussie is wel, anders zou ik hier niet al bijna 3 jaar komen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben het helemaal met Floris eens :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat hangt er vanaf, van de inhoud van de post en de persoon erachter. Maar ik ben niet altijd zo serieus als sommigen wel zouden willen, vooral degenen die zichzelf ontzettend serieus nemen, daar mag ik graag de draak mee steken.
|
Ik ga dit forum gebruiken om zeer binnenkort de wereld te overheersen, mwuahahahahhaa.
|
Over het algemeen neem ik het forum serieus, soms wel es te :o . Maar goed, vaak heb ik ook zoiets van dit is dus echt onzin. Of als ik melig ben ja dan......
|
ja:o
ja sommige dingen niet rmaar ik ga er vanyuit dat wat iemand zegt waar is |
Citaat:
Tegen beter weten in, misschien;) En Onzin neem ik wel minder serieus, hoor:o |
Nouja...wat is serieus nemen? Van sommige mensen weet je dat ze de boel gewoon nogal lopen aandikken. Daar heb ik zelf ook een handje van. De meeste dingen die zeg kunnen wel met een flinke korrel zout genomen worden.
Van sommige mensen weet ik ook dat ze geestelijk gestoord zijn, daarom neem ik ze ook niet serieus (wat niet wegneemt dat het leuk is om met ze te discussiėren). |
Jazeker. :rolleyes:
|
dat varieerd per topic
|
Ja ik neem het forum serieus, mensen waaraan ik een hekel heb niet. Oftewel ergernis uitfilteren.
|
het forum wel, de mensen niet...
|
Citaat:
Er zijn wel dingen die ik serieus neem, maar andere dingen ook helemaal niet. |
Jahaa! :)
|
Neej
|
Citaat:
''What are we going to do today, Brain?'' ''Conquer the world Pinky, conquer the world'' |
Citaat:
soms . . . |
Citaat:
|
Ja, uiteraard. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |