![]() |
wonderschone muziek
vanuit het nouja, zonnige schotland.
sterfgevallen zuigen en daarom zal ik jullie morgen weer lastig komen vallen met mijn posts. Jeroen (kennen jullie niet, maar goed, dat doet er verder niet toe) merkte op dat ik tijdens de vakantie niet meer cynisch was en 'te aardig'. tja. change? Goed. Topic: Wonderschone muziek. heb je het wel eens dat je ergens zit, buiten, in de tuin , op een speeltuin, op een parkeerplaats voor zebra's, weet ik het, dat je muziek luisterd, een sigaret rookt (of niet) en denkt: wow , wat een nummer. maar dat nummer is alleen geweldig voor dat moment, wat extra toevoegt zeg maar. bij mij is dat sinds kort rise against (dank je angela) goed. dat was het belle ik mis je. |
Pearl Jam - Black
|
ja, ik mis jou ook
:rolleyes: killswitchengage, omdat mn broer en ik nu allebei moeten huilen om dat nummer how sweet |
hmm
|
ik mis je, frisooooo :( :( :(
|
ow ja, en wonderschone muziek, ik kan alleen maar tmv bedenken. en atdi.
|
ataris - in this diary
|
haha,
vraagtekens bij de post. dat is toch wat. ik mis het internetten niet echt, maar was wel benieuwd naar reacties op mijn post, ik bedoel, 10 halve liters schots bier en een 1.5 weekgehouden van alles wat met electronica te maken heeft is ook apart.;) maar goed, ontopic: boy hits car - when the sun fucks the ocean vind ik geweldig bij een meer |
jij hoort niet aardig te zijn
change that attitude caliban als de zon ondergaat en ik in mn raam zit. |
Plastic Cup Politics van Less Than Jake toen ik met een supergoed humeur m'n avondeten aan het koken was :)
|
Isis. En razor crusade slaat momenteel in als een bom. Zo goed. Maar verder niet echt iets....ik ga me niet goed voelen van muziek. Alleen maar nog kloteriger....and that's fine...
|
een nummer van strife, weet niet welke, als ik onwijs goed nieuws te horen heb gekregen.
HYPERRRR!!!! :D |
hahaha strife.....hahaha
|
Citaat:
|
Ach ze waren destijds best ok. Maar zag ze laatst in t patronaat en heb gelachen om Rick Rodney :)
|
wonderschoon nummer... hmm.
ik zat ooit bij een begrafenis in zo'n bankje en toen werd Brothers in Arms van Dire Straits gedraaid.. echt heel mooi op dat moment |
Nick Drake Things Behind The Sun
|
mn condoleances verder maar wat een kuttopic.
|
New end original- leper song
|
elk nummer waarin ik een combinatie van gitaar drums bass en vocalen hoor waarvan ik denk "yeah!"
(y) |
Citaat:
zie hierboven |
Ik zei: kappen nou!!
|
Ik zou denk ik niet meer verder kunnen leven......
|
bikkels
|
Citaat:
|
Citaat:
@rosa: hou ns op. ik moet van je plassen. |
Mensen horen dat je makkelijk te irriteren bent :)
|
Citaat:
dan heb je niet goed gekeken! bil |
Citaat:
|
nog even zo door gaan en hij gaat dicht
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum2.gamez.nl/images/smiles/icon_finger.gif |
Een bikkel is een dude met 1 teelbal. Dat wisten jullie he?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haha.http://forum2.gamez.nl/images/smiles/icon_finger.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |