![]() |
Ware les
Ware les
Meegenomen in de tijd Naar een eindeloze toekomstdroom Werden zoete herinneringen Als een verwilderde stroom Levenslessen geleerd En langzaam verstreken Dagen, weken en maanden Zijn ze veel te lang gebleken Vernieuwd en teruggekomen Gevonden een verkeken kans En heel stilletjes aan Verloren een evenwichtig balans Gevonden in een tijdloze reis Wensen die de dromen keren Tegenstrijdigheden des levens Om uiteindelijk de ware les te leren Liefs, Caroline |
top..een van je beste gedichten, zeer wijs gesproken...
offtopic/ heb je mijn mail niet gehad ? liefs en kus D |
Whaaaah! Super!
Mooi mooi mooi! XXXX Fan Off topic/ 'k ga je nu ff sms'en ;) |
Citaat:
Citaat:
En dan te bedenken dat ik 'm zelf wel minder vond. Ik moest alleen die boodschap kwijt! Mannen...! Grrr... :mad: *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Liefs, Caroline |
Hoe lang ga je dit thema nog uitmelken? :) Is wel goed, een beetje.
|
Citaat:
Zolang als ik er gevoelens over heb natuurlijk. Heb je daar problemen mee? Citaat:
Liefs, Caroline |
Mwah, heb er geen problemen mee, vind het alleen een beetje saai worden.
|
Citaat:
Enne, thnx! Citaat:
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Liefs, Caroline |
Citaat:
Dat denk ik niet hoor. Liefs, Caroline |
Leuke liefdesrelaties zul je dan hebben,
als dit werkelijk je mening is. Liefs, Caroline |
Citaat:
en ps: boefje heeft altijd gelijk :D:D:D:D |
Citaat:
Altijd gelijk? ... Liefs, Caroline |
Tja, mensen zijn voornamelijk heel erg hetzelfde... Gevoelens komen best met elkaar overeen, en vergelijkingen zullen ook steeds uit onze werkelijkheid gehaald moeten worden.
En als je zelf niet op dat moment met een emotie zit komt het voornamelijk als saai over... Ach, het leven is nou eenmaal saaaaaaaaaaaaaaiiiiii :) |
Citaat:
Maar verder... Wat vind je van het gedicht? Liefs, Caroline |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |