![]() |
mensen dissen tijdens het uitgaan...
vooral leuk als je iets te veel gedronken hebt... hoe ga je te werk en hoever ga je?
|
Nou....het hangt van de persoon en de actie af... lelijke oude opa's in SoHo die, als je aan de bar aan het bestellen bent steeds dichter naar je toekomen en dan ineens hun kont tegen je aan duwen.... :mad: (n) Dan wordt ik echt grof. Kom nou zeg...ik ben geen Thais hoertje... :rolleyes: (n)
Maar een beetje geniepig mensen dissen is best leuk...de kleding van mensen openlijk en hardop afkraken of ze nadoen als ze raar staan te dansen. Of als mensen heel de tijd expres tegen me op staan te dansen, dan wil ik nog wel eens een zoet, kleverig drankje 'morsen' of even een sigaret in een kledingstuk laten verdwijnen :o |
Ik vind het ook erg leuk om tegen mannen op te botsen, bij voorkeur een veel oudere man, en om dan te roepen hé oude viezerik laat je poten thuis:D
|
Citaat:
|
Ohja, een keer stond ik in de WC in April, en toen kwam er weer zo'n vieze opa naar me toe....en vlak daarvoor zat ie nog met een Koreaanse drag queen aan de bar...zei ie dat ik zo'n lekker ding was... :eek: (n) Nou, die heeft de wind van voren gekregen. Hoe durft ie!
|
BN-ers lastig vallen is ook erg leuk! :cool: :o
|
Citaat:
http://www.vipspotting.nl/images/vip...Santegoeds.jpg :eek: |
is dit topic strictly adhd & bertbart :P...
maar ok .. op dansstyle afkraken is altijd t leukste, & dan genieten hoe je slachtoffertje de rest van de avond aan de bar gaat zitten... :D (doe dat natuurlijk nooit :D) |
'Jullie' zorgen ervoor dat uitgaan soms K*T is. Dus stop met dissen of blijf thuis. Dank je.
|
Citaat:
|
haha...geweldig.... ik kan iemand zo een minderwaardigheidscomplex aanpraten...."teeeeeeeering wat ben jij lelijk zeg, dat je over straat durft" komt wel is uit m'n mond..... ik ga soms wel te ver vind ik zelf. k moet het maar bij 1 opmerking gaan houden....en gewoon tig mensen uitbokken dan maar
ik doe dat sowieso vaak maar tis alleen maar ouwehoeren, k vind het niet erg als iemand tegen mij een opmerking maakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit soort figuren veroorzaken vechtpartijtjes...opstoken is niet goed voor de sfeer!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Een vriend van ons is inmiddels al 33 jaar, omdat we elke keer met uitgaan om 12 uur doen alsof hij jarig is. Compleet met Lang Zal Hij Leven door de DJ. Eerst vond ie het wel grappig. Nu irritant. Vooral als de hele tent hem gaat feliciteren... :D
|
Citaat:
Je hebt het nu over die opa´tjes neem ik aan ?! Mooi, dan hebben we het over hetzelfde. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
dus ook als ik t je zie doen bij een opa, dan nog sla ik je op je kanus |
Citaat:
ik diss genoeg mensen maar ik stop (meestal) als ik te ver ga.... en ik heb nooit ruzie.... |
O, en als er ongevraagd een opa aan me ziet, en jij ziet dat, geef je hem dan ook een stoot op zijn kanis, Italianboy? ....vast niet....
|
Citaat:
|
Ik ga niet uit en diss ook niet,
maar hoe verder je gaat, hoe groter je probleem is. |
hé italianboy, wat zit je nou te bazelen man? komt je opa soms ook in gaybars? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet iedereen vindt zoiets lollig alsof in gaybars opeens heel de wereld anders is, behalve dan dat er alleen homofiele mannen en vrouwen komen |
Ik word altijd juist heel lief als ik dronken ben, ik heb de puf niet meer om mensen af te zeiken...
dus ik ga niet te werk... |
Citaat:
|
Met vrienden maar alleen als zei het als eerste proberen, ga uit voor de lol niet voor herrie trappen, maar kan er niet tegen als andere het bij mij of vrienden proberen
|
ben ik nou de eerste die het woord dissen totaal niet begrijpt, maar die wel uit dit topic kan opmaken dat het een zeer kansloze en kinderachtige bezigheid is????? Zeker geen aandacht genoeg thuis ofzo...
|
ik ga heel ver in dat soort dingen,
ik heb geen grenzen |
Ik ga geen mensen "dissen" tenzij ze me lastig vallen. Ik ga niet zomaar opmerkingen maken naar vreemden toe. Belachelijk gedoe.
|
Citaat:
maar ik probeer het de laatste tijd wel te beperken. :) |
Citaat:
|
ik diss alleen arrogante meiden die denken mij ff om hun vinger te kunnen winden voor een drankje of meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dis als daar aanleiding toe is.
|
Citaat:
|
ben dat oppervlakkige van vrouwen ook zo zat, ze behadelen je gewoon als een stuk vlees terwijl ik zo veel meer te bieden heb dan alleen dat lichaam :o :D
|
ik dis mensen niet...bewust...
laat ik het zo zeggen: als een meisje ' denkt' dat ze kan dansen, laat ik haar zien dat het niet zo is :) |
dissen (n)
|
Citaat:
|
En idd, beetje kansloos is het wel. Moet zeggen dat ik ook wel eens hier en daar wat lullig ben, maar sommige dingen hier.... Heb gewoon een leuke tijd, en val geen andere mensen lastig.
|
Ik vind het wel plezant om mensen flink te dissen, maar dat doe ik nou niet bepaald tijdens het uitgaan, maar op school en dergelijke vind ik dat veel leuker. :)
|
dissen is iets voor negers, doen die dat bij mij, kenne ze klappen verwachtten :p
|
Als moord legaal was had ik jullie "dissers" (jezus zeg, er is een wereld buiten tmf en mtv) allemaal een lekkere lange dood laten doorstaan.
Laat mensen gewoon met rust, tenzij ze jou niet met rust laten. |
Mja...over het algemeen heb je dan vrij snel ruzie, maar ik mag altijd graag meewarig naar mensen kijken en ze stiekem uitlachen. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |