![]() |
Welke dag?
Aan welke dag/welke gebeurtenis bewaar jij hele goede herinneringen? Waarom is dat zo bijzonder voor je?
|
dinsdag 9 juli 2002...Toen kreeg ik verkering met mn vriendje... :D
En ook wel 13 juni (jaja, vrijdags!!) 2003, voor het eerst naar bed met mn vriend |
31 augustus 1999, dochtertje van m'n zus geboren
|
16 april 2003... mijn aller eerste echte zoen. En het was heel fijn :)
|
5 juli 2002 --->> Toen zag ik m'n favoriete band een geweldig optreden geven in London. Oasis (y)
20 september 2002 --->> Toen kreeg ik met m'n vriendin. |
12 augustus 2002
Begin van t leukst jaar uit m'n leven ;) |
Hmmm... nou ja, 26 juli 2000, toen 'ontmoette' ik mijn vriendje.
Verder weet ik eigenlijk niet zo snel iets... |
Ik denk dat 21 april 1985 toch wel heel veel uitmaakte voor mij levensloop... maar natuurlijk was 14 juli 1984 (in ben geboren na een zwangerschap van 9 maanden en 1 week) nog wel belangrijker
|
tis niet echt een dag, waarvan ik de datum nog weet.
Maar de zomervakantie van 1997 (geloof ik :o) was heel bijzonder voor me. Toen ging ik bijna elke dag met m'n vader mee, waardoor ik een heel goede band met m heb gekregen. ow ja. 4 augustus 1986 was ook leuk. Toen kreeg ik er een broertje bij :) |
't eind van de zomervakantie 2 jaar geleden, weet geen exacte datum, maar dat was tot nu toe het meest dwaze en gezellige weekje uit m'n leven denk ik :o :)
|
Het is niet echt een dag. Het is meer een datum. Elke 8ste van de maand, is bij mij wel goed. Ik weet niet die nummer 8 heeft wat.
Maar verder een speciale dag... Uhm 29 juni 2003 Good Charlotte concert.. 8 juni ( Ik zelf jarig :rolleyes: ) 27 November die datum is belangrijk voor mij maar das prive :o Verder weet ik het eigenlijk niet... |
4 januari 2002
Vanaf die dag is mijn vriend mijn vriend, daarvoor was het een vriend. |
6 oktober 1994 en
24 december 1996. toen werden 2 hele lieve meisjes geboren :) |
Ik kan niet zomaar een dag opnoemen, het gaat bij mij meer in periodes.
Maar goed, aan 8 maart 2 jaar gelden bewaar ik wel goede herinneringen :cool: Ik bedoel, als we toch deze week bezig zijn.. |
Aan de laatste speelronde van vorig seizoen (voetbal). Vitesse speelde zich veilig en bleef uit na-competitie, en de dag waarop de gemeente Arnhem besloot Vitesse te redden. Verder ook nog de dag dat ik hoorde dat ik geslaagd was.
|
Citaat:
|
hehe ook 9 julie
21 juni |
pff... om nu maar 1 dag te noemen uit mijn hele leven... erg lastig...
Ik kies even wat recente dingen: maandag 7 juli: personeelsfeest. Ge-wel-dig. dinsdag 8 juli: toen hoorde ik dat ik over was naar de zesde en dat had ik eigenlijk niet echt verwacht. |
13 juni 2003 - voor t eerst dronken. Vond ik wel een aparte ervaring...
|
de dag van de diploma-uitreiking
|
die heb ik zoveel, moet ik ze allemaal opnoemen?!
|
die ene dag toen de zon scheen
|
Citaat:
|
18 Mei 2002. :cool:
|
21 juli 2001, de ontmoeting met murwari.
|
Citaat:
|
Aan 8 augustus 2002, toen werd ik ontmaagd. Forum-ontmaagd that is.
|
17 maart 2003, was een concert van Bryan Adams in Rotterdam Ahoy. Dat was echt een dag om niet gauw te vergeten!!
|
Citaat:
|
19 juli 1997, concert van U2 in de Kuip
11 december 2001, me neefje geboren |
17 april 2002, toen het contact met mijn vriend een wel heel goede kant op ging. (y)
|
11 februari 2001 - 2,5 uur lang concert van savatage + meet & greet
12 juni 2003 - uitslag examen, die positief was, wat ik nou niet echt verwacht had... |
18 juli was wel top (y) :D ;)
Toch nčt wat leuker dan de 17e.. |
Laatst nog.
|
16 mei, toen kreeg ik met mijn vriend(alweer 14 maanden geleden :D)
En 16 augustus 1983, want toen werd ie geboren, en zonder die dag hadden we elkaar nooit ontmoet natuurlijk. Het getal 16 heeft wel wat volgens mij. Woooh, ik ben over 3 dagen 17, dan valt het getal 16 weg... *lult een beetje vaag* niet op letten dus |
Citaat:
|
6 Juni 1944 :rolleyes:
|
18 juli 2003, de Nijmeegse 4daagse uitgelopen
|
10 mei 2003: Tiesto In Concert
Toen ik geslaagd was in 2001... En nog wat daagies |
Ehm, de dag van mn diploma-uitreiking...
|
23 juni 2000, afscheid van m'n klasgenoten van de basisschool (ja, 'k weet dat het stom klinkt maar we hadden echt een hele goede band met elkaar), iedereen aan 't huilen en elkaar doodknuffelen en troosten...
|
Ik doe niet aan herinneringen, ik leef voor de toekomst
|
Citaat:
|
18 mei 1986
Toen werd ik geboren. |
22 juni 2001 - was mn allerleukste verjaardag ooit :)
en ook wel 22 december 1998 - kreeg mn moeder een nieuw hart en 25 juni 2003 - diploma uitreiking |
de eerste zondag na de schoolvakantie 2001 vanaf die dag is mijn leven wel redelijk verandert
|
26 juni 2003
diploma uitrijking.... vet gesellie |
30 april, heerlijk naar de feesttent :p
|
12 februari 2002
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |