Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Betrapt door ouders (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=540618)

XxxSum41xxX 14-07-2003 08:44

Betrapt door ouders

Hey mensen is er hier wel eens iemand op heterdaad betrapt door zijn ouders, en zoja wat waren de gevolgen daarvan?

Ik was gister namelijk lekker van de wereld toen ik ineens over iets scherps schoot, een kapotte ruit, en het bloed spoot eruit, en het was net naast mijn slag ader dus een vriend trok zijn shirt uit en bond mijn boven arm af en iemand anders deed zijn shirt om de wond... maar int zieke huis met mijn ouders der bij lag ik in een deuk toen ze het dicht begonne te naaien terwijl mijn ouders bijna huilde zo erg vonden ze het voor me, maar ik kwam gewoon niet meer bij. Volgens mij hebben ze iets door gehad :(
Oja btw, ik had 6 hechtingen!

dreadmanneke 14-07-2003 08:54

ik ben wel een betrapt dat ik aan het smooken was ja. Niet dat het erg was want me ouders wisten al dat ik blowde. duss

Reverend 14-07-2003 09:40

Ik (nog) niet. Maar ik ben toch van plan te stoppen met blowen na de vakantie ;)

Vraag anders aan je ouders of ze doorhadden dat je helemaal knetter was?

XxxSum41xxX 14-07-2003 09:43

Citaat:

ReV3rEnD schreef op 14-07-2003 @ 10:40:
Ik (nog) niet. Maar ik ben toch van plan te stoppen met blowen na de vakantie ;)

Vraag anders aan je ouders of ze doorhadden dat je helemaal knetter was?

Ja dat zal cker helpen,... ghehe bedankt! :p Dan weten ze het toch gelijk, lijkt me niet erg slim! Maarja...

ajaccio 14-07-2003 10:01

Citaat:

XxxSum41xxX schreef op 14-07-2003 @ 10:43:
Ja dat zal cker helpen,... ghehe bedankt! :p Dan weten ze het toch gelijk, lijkt me niet erg slim! Maarja...
neej heb je .. ja kan je krijgen :P :D

mind 14-07-2003 10:17

als je niet wilt dat je ouders het weten kun je altijd volhouden dat je niet geblowt hebt.
zeg gewoon dat je moest lachen van de spanning/zenuwachtigheid ofzo.
Maar met blowen kan je het beste gewoon eerlijk zijn.

harrie the 5th 14-07-2003 10:56

Citaat:

ajaccio schreef op 14-07-2003 @ 11:01:
neej heb je .. ja kan je krijgen :P :D
Tenzij je van die Megagelovige ouders hebt, die liever hebben dat je niet eens buiten de deur komt.

Oma 14-07-2003 12:43

Nooit betrapt op de manier van dat ze me het zagen doen. Maar wel dat ze er achteraf achterkwamen. Dat ik door police een keer ben thuisgebracht omdat ik te stronken was. Of met andere feesten, dat ik in slaap viel en me ouders me kwamen halen...

Pay Per View 14-07-2003 18:04

vorig jaar heeft men vader een metalen pijp gevonden, een mesje waar ik me hasj me sneed, vloeitjes, tipjes, ... alles dus... maar hij was niet kwaad...

we hebben eens gepraat en alles is wel goed gekomen... :)

Pay Per View 14-07-2003 18:06

ik was trouwens toe toen ik thuiskwam, dus volgens mij hadden ze iets door...

venna 14-07-2003 18:25

Ik ben nooit echt betrapt...
Dat ik blowde weet me ma, ze weet dat ik af en toe een lijntje coke pak of keta, of een pilletje of paddo's (heel soms)...

Ze weet alleen niet in welke mate ik t eerst deed, hoeft ook niet!

Ze heeft wel eens ooit keta gevonden, in de tijd dat ik t nog nie verteld had..
Daar heb ik wel wat problemen mee gehad, maar das over.
Ze heeft me ook wel meerdere keren meegemaakt als ik van de kaart was. Ze keek me dan wel vreemd aan, maar zei verder niks.
Ik ga ook vlot met een vage kop met me ma zitten kletsen en als ik een lekker wazig avondje heb gehad kan ik dat ook gerust vertellen.

Gelukkig maar!

dark_poetry 14-07-2003 18:36

nog niet :)

Vice 14-07-2003 19:13

Gewoon eerlijk vertellen dat je blowt. :)

Yab-Yum 14-07-2003 20:00

Ja, dat krijg je ervan he. Je doet je ouders pijn en je kan beter bij de wereld blijven.

zeehond23 15-07-2003 00:43

kaasstaafje... :zucht:!!!

Ik ben nooit betrapt. Me ma vin het best dak blow, en bij me pa hebk wietplantjes staan, ze hebben vroeger zelf ook geblowd, dus dat is een meevaller. Ze vragen alleen soms of ik het niet onder schooltijd doe, en daar kan ik ook eerlijk nee op zeggen :)

Ninpo Otaku 15-07-2003 01:04

Ze weten het gewoon..
Alleen ben laatst wel het schoolfeest uitgetrapt, omdat ik wiet bij me had (ik werd nogal goed gecontroleerd door die klote security bij Hollywood)..
Dus toen werden mijn ouders weer met hun neus op de feiten gedrukt :p..
Ik blow nog steeds..
Van school heb ik een waarschuwing en als het nog een keer gebeurd wordt ik van school af getrapt..
Maar verder ben ik braaf hoor :D..

XxxSum41xxX 15-07-2003 07:53

Ey mensen het is volgens mij al opgelost... mijn moeder kwam naar me toe en zij dat ik niet zo veel moest drinken. Alleen mijn pa stopte toen we thuis waren ineens iets in mijn broekzak... da was dus de lange vloei die daar in die hechtkamer uit mijn broekzak gevallen was en toen gaf ie me een knipoog. Ik denk dat et wel ok is want hij zij nu laatst datie er geen problemen mee had als ik blowde, maar dan moest ik wel goed spul hebben, ik mag het niet van mensen op de skatebaantjes kopen enzo... dus nu haalt mijn pa een keer permaand iets van 2 gram bij de shop! Als mijn ma dat zou weten zou ze dood gaan volgens mij. Die is zo overbezorgt als ik wit niet wat. Groetjes Michiel :)

Yab-Yum 15-07-2003 08:31

Citaat:

zeehond23 schreef op 15-07-2003 @ 01:43:
kaasstaafje... :zucht:!!!

WHaha :D

BlackMystery 15-07-2003 13:28

mjah omdat het hier in belgie verboden is hebben men ouders me niet echt betrapt
maar toen de politie met mijn afgenomen zakje (3 gram verdomme)
voor men ouders hun neus stonden te zwieren was ik wel een soort betrapt
dus tjah
thuis hebben ze dan geroepen geschreeuwt, u know
alsof hun zoontje zwaar aan de drugs is
en tjah
ze hebben gezecht dat als ze me nog een keer betrappen naar instelling sturen
maar doe het nog steeds
alleen hopen dat ik niet meer word opgepakt ofzo

zeehond23 15-07-2003 13:39

Citaat:

XxxSum41xxX schreef op 15-07-2003 @ 08:53:
maar dan moest ik wel goed spul hebben, ik mag het niet van mensen op de skatebaantjes kopen enzo... dus nu haalt mijn pa een keer permaand iets van 2 gram bij de shop!
Mja, dat lijkt me idd wel slim ja, maar 2 gram per maand.... Kzou ff tegen je pa zeggen dat je met zulke aantallen bijna verplicht wor om het bij die "skatejochies" te kopen :p

kussie van Michelle 16-07-2003 17:23

Citaat:

XxxSum41xxX schreef op 14-07-2003 @ 09:44:
maar int zieke huis met mijn ouders der bij lag ik in een deuk toen ze het dicht begonne te naaien terwijl mijn ouders bijna huilde zo erg vonden ze het voor me, maar ik kwam gewoon niet meer bij.
whehe *ziet ut al voor zich* :D :D

Fade of Light 16-07-2003 17:33

Citaat:

XxxSum41xxX schreef op 14-07-2003 @ 09:44:
Ik was gister namelijk lekker van de wereld toen ik ineens over iets scherps schoot, een kapotte ruit, en het bloed spoot eruit, en het was net naast mijn slag ader dus een vriend trok zijn shirt uit en bond mijn boven arm af en iemand anders deed zijn shirt om de wond... maar int zieke huis met mijn ouders der bij lag ik in een deuk toen ze het dicht begonne te naaien terwijl mijn ouders bijna huilde zo erg vonden ze het voor me, maar ik kwam gewoon niet meer bij. Volgens mij hebben ze iets door gehad :(
Oja btw, ik had 6 hechtingen!

dat hoeft niks met drugs te maken te hebben. Ik lig ook altijd in een scheur in het ziekenhuis, terwijl ik clean ben. Maarja dat ben ik :)

harrie the 5th 19-07-2003 09:11

Citaat:

BlackMystery schreef op 15-07-2003 @ 14:28:
mjah omdat het hier in belgie verboden is hebben men ouders me niet echt betrapt
maar toen de politie met mijn afgenomen zakje (3 gram verdomme)
voor men ouders hun neus stonden te zwieren was ik wel een soort betrapt
dus tjah
thuis hebben ze dan geroepen geschreeuwt, u know
alsof hun zoontje zwaar aan de drugs is
en tjah
ze hebben gezecht dat als ze me nog een keer betrappen naar instelling sturen
maar doe het nog steeds
alleen hopen dat ik niet meer word opgepakt ofzo

Je laat je toch nie naar een instelling sturen, als je daar aankomt lachen ze je vierkant uit.

dark_poetry 19-07-2003 09:47

pfoe hoe dom kan je zijn om je kind naar een instelling te sturen als ze je zien blowen. :(

zeehond23 19-07-2003 12:57

hoe dom kan je zijn om iemand levenslang te geven voor 3 keer een 1 shot crack bij te hebben, of 3 keer 4 pillen

harrie the 5th 19-07-2003 16:29

Citaat:

zeehond23 schreef op 19-07-2003 @ 13:57:
hoe dom kan je zijn om iemand levenslang te geven voor 3 keer een 1 shot crack bij te hebben, of 3 keer 4 pillen
Zo dom als een rechtssysteem? Of in ieder geval de ontwikkelaars ervan.

zeehond23 20-07-2003 02:32

Gotta love the 3 strike's law :D

:mad: :mad: :mad:

BBEM 20-07-2003 21:39

mijn moeder weet dat ik heel soms blow maar volgens mij vind ze het niet zo leuk als ze mij zou zien blowen

zeehond23 20-07-2003 23:20

probeer het eens uit :D

Robo 22-07-2003 10:51

Me ouders weten het gewoon. Das wel chill. Hoef je niet bang te zijn dat ze je wiet vinden of dat ze je buiten een keer tegenkomen ofzo. Of als je knetter thuis komt en ze vragen of je knetter bent kan je gewoon normaal ja zeggen. Hoef je niet meer moeilijk te doen.

gladde aal 22-07-2003 12:18

ja, vanochtend om 5 uur hing ik uit me raam over het balkon te smoken, staat me moeder opeens bij de deur :P

maarja niet zo erg

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.