![]() |
Stone sour live
Wat vind men daar eigenlijk van? ik vind het zelf geweldig...
|
kut
|
Nooit live gezien, maar niet mijn muziek :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ze op Werchter gezien. Ik vond het slecht.
|
Ja die komen binnekort toch? Of ist al geweest? ik ken het niet ik weet alleen dat ze in Engeland een geweldig voorprogramma hebben namelijk Elviss die waren ook het voorprogramma van Pitchshifter toen wij in Engeland waren, maar maar Elviss zal wel niet de Nederlandse shows doen :(
|
Gezien @ Graspop
vond er geen hol aan |
OP Fields of Rock was ik liever bij Opeth, maar toen dat afgelopen was en ik naar buiten liep enzo, klonk het niet slecht inderdaad...
|
Citaat:
|
Ik ken ze alleen van naam. :o
|
gezien op graspop, for en rock am ring.
wel leuk als je er van houd, band speelt best goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind slipknot zeker wel cooler. |
Ik vind het niet echt vergelijkbaar met slipknot...
Verder is het zeker een goede liveband... ze spelen strak en de zang is zuiver (y) |
Heb ze 2x gezien (013 + FoR)
En ze zijn strak live enzo. Maar ik vind het behoorlijk saai.. (2x exact dezelfde show) |
Ik heb ze 3 Juli in Tivoli gezien en ik vond het supervet.
En de CD is ook gewoon strak Ik vind de muziek in ieder geval veel mooier als van Slipknot. |
btw, nog meer mensen die er in Tivoli bij waren?
|
ik neem aan dat je niet alleen in Tivoli stond, dus ik snap de vraag niet helemaal... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
ja maar of er hier ook mensen op het forum zijn die er 3 juli ook bij waren in Utrecht
|
ooooooooooowww.............
:D |
:rolleyes:
|
stom
|
Citaat:
Stelletje aanstellers dat dat zijn.. |
murder dolls vink triest...maar 1 liedje wat ik eventueel zou luisteren...die my bride en dat is ook al niet zo ubergeweldig...
|
Niet verkeerd
|
Ik vond die man wel sympathiek. Maar een zeikband blijft het.
|
Citaat:
en welke band? murder dolls of stone sour? |
gezien op werchter - stond helemaal vooraan - en kvond het niet echt denderend. de muziek is wel goed live, maar het contact met het publiek was echt slecht! de zanger was zo dronken dat hij bijna het publiek uitschold, je wist niet wat hij wou, mocht je nu klappen, roepen, meezingen, stil zijn, ... iedere keer was t niet goed... in zn interviews vond ik m dan wel cool... tjah, de drank he :rolleyes:
|
Citaat:
|
Al die slipknot gerelateerde bandjes lopen altijd zo te zeuren live ; Slipknot (doh), Stonesour, Murderdolls.
'Get your fucking devilsign in the sky' 'No Sit fucking down' etc. etc. etc.... b0ring. |
kep stone sour 2x gezien @013 en graspop vond ze op graspop beter, ik vind dat je ze niet met slipknot kan verglijken tis heel andere muziek!toch zijn ze best leuk.
|
Citaat:
|
De band speelt best goed, de zang is af en toe wat mager, maar toch in zijn geheel wel het luisteren waard... ; \
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |