![]() |
[DVD] Animatrix wil niet spelen
Deze DVD doet het wel gewoon in mn PS2, en op een 'gewone' DVD speler, maar als ik em in mn computer doe dan laat ie eerst de logo's van de Warner Bros etc. zien, maar als ie naar et menu zou moeten gaat dan loopt et DVD programma vast...ik heb de bijgeleverde speler geinstalled, maar ook deze loopt vast...
de Animatrix is de enige DVD die hier last van heeft....Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? |
Regio?
|
Regio 2 (niet dat et uitmaakt, want ik heb mn speler regiovrij gecracked)
En et is onder XP pro |
Citaat:
(sommige kunnen + wel lezen maar verder niets mee kunnen doen) |
Hij is legaal hoor :p of et een + of - is weet ik niet...
|
Wie zegt dat het niet legaal is?
Maar sinds dat je hem in je ps2 kunt draaien is het een - maar ik weet niet of je dvd speler uit je pc - dus aan kan. Als je nero hebt kun je in deze dir: Nero Toolkit het programma Nero InfoTool vinden deze leest de eigenschappen van je dvd speler uit. |
Citaat:
Al mijn DVDs kan ik afspelen in mijn PS2, dus als mijn DVD geen - zou ondersteunen, dan zou ie geen enkele pakken...maar ik gooi Nero dr ff overheen....kijken wat die zegt... |
ik zie dat proggie niet staan :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik echt erg vreemd vind en het is neit alleen bij mij ofzo maar bij meerdere mensen :S |
Hij geeft niet aan of et een + of - is, maar hij geeft wel aan dat mijn DVD speler geen + kan lezen...
|
Citaat:
Maar dan zou je die dvds wel moeten kunnen afspelen. Maar het kan best dat die mss wel een speciale regio code moet hebben. Dan zul je naar een progje opzoek moeten gaan die dat ff voor je regelt. |
:confused: als ik DVD region Free aanzet en em dan afspeel dan doet ie et wel :confused:
Maargoed...I guess It's fixed |
Citaat:
denk ik zo. maar goed als het lukt dan is het goed. succes verder |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige gecodeerde DVD's zijn op een pc niet af te spelen.
Is dat het soms? |
Citaat:
|
Citaat:
Maarem, wrom veronderstel jij dat dit een gekopieerde dvd betreft? |
Citaat:
als het niet om een gecopieerde dvd zou gaan heeft + of - nergens mee te maken want een geperste werkt altijd. Waarom dat ik da doe? Waarom niet schijnbaar ging het er ook over toch. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |