![]() |
vakenvullen
bij welke supermarkt verdien je op je 15e het meest met vakkenvullen,
super de boer albert heijn edah konmar of c1000 ? |
Albert Heijn
€ 2,62 ter info: je bouwt wel appart de volgende dingen op ADV-Uren Vakantie-Uren Vakantiegeld Winstuitkering Bij ziekte krijg je uitbetaald Dit zit dus NIET bij je loon in wat altijd positieve meevallers zijn. Verder wil ik je op het volgende wijzen konmar -salaris is inclusief: adv-uren ,vakantie-uren en vakantiegeld (kennen ze ook geen winstuitkering) c1000 -Ongeveer zelfde als AH (tenzij het een zelfstandige is die kunnen alles zel bepalen van heel hoof tot heel laag) Maar reken ook hier niet op winstuitkering en vraag altijd na hoe en wat met de eerder genoemde punten bij konmar oo kdat verschilt per C1000(FRANSHISCH!!!!). Maar vooral bij C1000 kan het heel verschillend zijn omdat er te maken is met franchisch winkels. Edah en super de boer zou ik niet weren Een voordeel te noemen van vooral AH is dat als je het niet meer naar je zin hebt binnen het filiaal en tochj er wil blijven werken (b.v. filiaal van een vriend oid wilt gaan) over plaatsing mogelijk is met behoud van ADV-uren, vakantieopbouw en salaris (vooral voor verkopers 2 vaak en plus punt) Tot zover wat ik weet hoo pduidelijk te zijn geweest |
Citaat:
Overigens: je gaat toch niet voor 2,62 per uur kromliggen? Dan kun je volgens mij écht nog beter op straat gaan bedelen. Als je het een beetje goed aanpakt verdien je daar nog meer mee :D |
Ik ben op mijn zestiende bij Jumbo begonnen en toen kreeg ik zeven gulden netto.
Toen ik ophield op mijn achtiende had ik 6 euro. |
bedankt ikbenschipper1! aan jou heb ik wat
|
Citaat:
En tja vroeger was het 5,02 GULDEN toen ik op me 14/15de begon. Dus nu toch al wel gestegen. En ehm 2,62 is meer dan het minimumloon. En vele betalen maar minimum vooral in deze tijd met veel vraag (werknemers willen werk hebben) van werk en weinig aanbod(werkgevers zoeken werknemers). Zoals je op TV hebt kunnen zien zijn baantjes bij onder andere bollenteelers deze zomer weer helemaal in (ter info dit is (jeugd)minimumloon) Het minimumloon staat op 2,19 BRUTO. Citaat:
Maar hiermee worden jongeren wel "gelokt" terwijl de hoogte van het loon allemaal wel mee valt uiteindelijk |
Citaat:
|
Citaat:
Gezelligheid gaat bij mij boven het geld. Ik zou denk ik niet makkelijk over stappen als ik weet dat ik ergens anders 2 euro meer krijg maar het niet gezelliug is andere misschien wel he :rolleyes: :eek: :cool: zegt niets over mij maar over hoe ik de meeste mensen ken in het algemeen |
Citaat:
32 -uren contract. Acht uur per week. Ik werk 12 uur en neem dagje vrij! ADV of niet? |
Ik verdien ? 4,13 per uur bij Sanders Supermarkten, ik heb een "vast" contract en géén "oproepkrachtencontract" zoals de rest. Ik verdien hierdoor bijna 2 euro per uur meer dan mijn leeftijdsgenoten die er werken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Je neemt een dag vrij, dan worden automatisch ADV uren uitbetaald 2. Je Haalt je contract Uren niet, Ze zullen je uren aanvullen tot je contract uren 3. Je verzoekt om uitbetaling van b.v. 30 uur Citaat:
Er gaat nog wel ziektenfonds en vut-premie :confused: af. Deze bedragen zijn echter zo dat hoe meer je verdient hoe meer je betaald. Werk je 2 uur in de week a 2,62=5,24 x 4 weken = 20,96 Je zal dan dus een zeer laag percentage ziekenfonds en vut betalen. (denk iets van 1 euro in totaal) Hoe meer je verdient hoe hoger de inhoudingen van vut en ziekenfonds. Echter aan belastingen betaal je als je het goed doet NIKS. Ga er van uit dat Burto redelijk Netto is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |