![]() |
[gezocht] driver sb live
Om de een of andere vage reden verdwijnt het geluid steeds van de pc dus ik moet weer nieuwe drivers downloaden, maar nu kan ik geen goede vinden ( ik heb er 0,0' verstand van)
Iemand enig idee hoe ik een goede kan downloaden? Verder zit ik ook met het probleem dat ik het installatiecd'tje niet meer heb en nu wil de installatie steeds niet lukken . Ik weet dat het zonder kan maar hoe m oet dat precies? |
www.windowsupdate.com voor Windows 2000/XP.
[aardig] http://uk.europe.creative.com/suppor...rs/welcome.asp Deze gaat verder dicht, aangezien je het antwoord zelf prima kon vinden door te zoeken. |
Opened by request.
Je hebt geen installatie CD nodig, gewoon even op de link klikken onder [aardig] dan komt alles goed. :) |
Citaat:
idd zoals lieve Enlightenment al zegt, ff de driver installeren en daarna rebooten (zoals in de SETUP word gevraagd) |
okay het is gelukt. maar wat als ze wel een cdtje vragen nou en je hebt die niet? moet je dan altijd dat zo doen ?
|
Citaat:
omdat het supper legaal is.. en bij het installeren heb je dat alleen maar even nodig (of je download het) duzzZ daar hoef je ook niet bang voor de zijn |
Ze vragen nooit om een cd driver.
Bij de SB Audigy en de Microsoft Intellimouse explorer for bluetooth moet je de cd er wel bij hebben. (Verder doen ze er niet moeilijk over om een cd'tje gratis op te sturen, ik was beide cd's kwijt en op internet kan je die drivers niet downloaden (althans niet een paar maanden geleden) heb toen een mailtje gestuurd en kreeg keurig een cdtje opgestuurd) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |