![]() |
Van welk nummer krijg jij een vakantiegevoel?
ok, dus van welk nummer krijg jij een vakantie/uitgaansgevoel?
|
Beef
|
face to face, autopilot off, the used
|
bfb - goin down the bar :d
|
bfb aka blood for blood
|
Zuco 103 en dan vooral het liedje Zabumba No Mar
|
The Ramones - I wanna be sedated
|
Lost Prophets - Shinobi VS Ninja Dragon (en aan het einde van de vakantie Lost Prophets - Ode To Summer)..
Jaya The Cat - Forward.. Incubus - The Warmth.. |
Millionaire - Her gender (fixed)
|
Masta Ace - Take A Walk
Black Eyed Peas Feat. Justin Timberlake - Where's The Love (vraaag me niet waarom) |
Sublime - What I Got / Doin' Time (en Date Rape voor de late uurtjes ;) )
|
Ome Henk - Op de Camping :cool:
|
Faction - Lets go get cokes
|
Citaat:
U2 - Out of control |
Citaat:
Negrocan - Cada vez en Soviente - Copacabana |
The Beatles - Lovely Rita (zo constateer ik nu althans)
|
Beef :cool:
|
Citaat:
waar ik een vakantie gevoel van krijg: incubus - Drive the Coral - Dreaming of you Soulwax - too many DJ's U2 - wild honey manu chao - clandestino hm....nog veel meer eigenlijk. ook heeel veel van de Beatles, want dat draaide we altijd in de auto onderweg. :) |
Citaat:
Beef is inderdaad relaxed ik heb ze nu 2 x gezien en had voorheen eigenlijk nooit zo'n soort muziek mooi gevonden maar Beef is wel vet |
Heptones - Cool Rasta
warme dag wind door de haren hoegaarden |
Sublime - Wrong Way
die luister ik nu... verder kan ik ff niks bedenken :D |
Ich Troje - Babski Swiat
|
Nek - Laura non c'é
saybia - the day after tomorrow los del rio - marcarna (bayside boys remix) |
ik dacht dat er wel meer waren die dit nummer zouden posten maar ben blijkbaar de enige :confused:
summerjam van ...?... ben t ff kwijt hhaha maar tstaat nu op 1 of zo in de top 40... |
Here comes the summer - Undertones
|
ik ga zaterdag op vakantie dus op dit moment krijg ik van elk nummer dat ik nu luister wel een zomers gevoel
|
Citaat:
Verder krijg ik een vakantiegevoel van: Barry Manilow - Copacabana Queen - we will rock you (maar eigenlijk meer uitgaansgevoel) Move it! - save the day en zo kan ik nog wel fftjes doorgaan... |
Citaat:
hahaha, owh shit, idd!! daar wil ik aan toevoegen : wham - club tropicana. Madonna - get into the groove en Wayne Wonder. |
summerjam
sunlight van dj sammy qotsa-no one knows coldplay-in my place |
The Pogues - Fiësta
|
paint it black omdat we deze altijd draaien tijdens de vakantie
|
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Dreas - Sonic Rush Fictivision vs C-Quence - Symbols Motorcycle - As the rush comes (Armin van Buuren remix) Goldenscan - Sunrise 2003 (Liquid Life Remix) Electrique Boutique feat Taz - Heal (12 Inch Instrumental Mix) |
Fun Lovin' Criminals - Up On The Hill
Incubus - Are You In Jakatta - One Fine Day Air - All I Need Jamiroquai - Morning Glory ik krijg zoiezo van 100% Colombian van the Fun Lovin' Criminals en The Return Of The Space Cowboy van Jamiroquai een lekker gevoel. |
Air- All I Need
Young Rascals- Groovin' (y) Surfaris- Wipe Out Norah Jones- Come Away with Me Mungo Jerry- In the Summertime Gerswin- Summertime Lovin' Spoonfull- What a Day for a Daydream Lovin' Spoonfull- Summer in the City Jeff Buckley- Last Goodbye Dire Straits- Six Blade Knife Chiffons- One Fine Day Bob Marley- Stir it Up Blue Cheer- Rock Me Baby Eddie Cochran- Summertime Blues Drifters- Under the Boardwalk Chet Atkins- Orange Blossom Special Steve Miller Band- Joker Paul Weller- Wild Wood :cool: PJ Harvey/Tricky- Broken Homes Martha Reeves & Vandellas- Nowhere to Run Martha Reeves & Vandellas- Heatwave en alles van Wham |
The Rock Steady Crew - Hey You !
|
K3 - Oya lélé:D
mnee, ik krijg een zomers gevoel van: Anastacia - i'm outta love & Boom RHCP - By the way Sean paul - get busy Sensation - Anthem 2003 *ofzo* Romeo et Juliette - les rois du monde en misschien nog wel de allerbelangrijkste: Acda en de munnik - het regent zonnestralen. |
Summerjam 2003 van The Underdog Project
Get Busy van Sean paul Sensation Anthem 2003 van Rank1 Every Way That I Can van Sertab Erener Crazy In Love van Beyonce Simarik van Tarkan (blijft mijn liedje..zucht... :) ) |
jaya the cat
|
Underdog Project: "Summerjam 2003"
Summerlove: "Remember (nana heyhey)" Buster Pointdexter: "Hot Hot Hot" Paul Simon: "You Can Call Me Al" |
Bob Marley
Daar heb ik goede vakantie-herinneringen aan :) |
Sublime - Doin' time (uptown dub)
|
summerjamdinges
|
Ry Cooder- Dark Was the Night
:o :cool: |
alles van manu chao.
|
LTJ - Motto
Jazz Jamaica - Confucious Jazz Jamaica - Double Barrel n zooi van Skatalites. |
Queens of the stone age - feel good hit of the summer
The Pixies - holiday song The Thrills - Big Sur Blur - crazy beat |
Sublime!
|
Ik was summerjam al beu voordat de zomer begon, je wordt doodgegooit met dat klotenummer!
|
wayne wonder, No Letting Go.
Doet me aan mijn vakantie vriendinnetje denken |
alles van Royal Crown Revue
:cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |