![]() |
Nieuwe korn video (did my time)
|
when does the hurting stop
|
Ik vind dat men een leeftijdsgrens moet invoeren.
|
Nou ik hem dus gedownload en gezien, wat me opvalt: de sound van Korn doet me ergens best denken aan de sound op Untouchables. Ik had in interviews gelezen dat het nieuwe album wat meer de oude sound zou krijgen maar als ik dit zo hoor? Oké het klinkt niet onaardig hoor, ik kan er prima naar luisteren maar om te zeggen heel speciaal? Wel een aardig nummer, maar ik vind het niet echt iets om erg enthousiast over te worden. Aldus mijn mening.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De intro is iig wel tof... nog ff w88 tot de download helemaal klaar is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm best c00l alleen die stukjes waar jonathan echt zingt zijn niet echt De Shit en ik heb heel sterk het idee dat het riffje tijdens "realy i can never win sometimes i feel like i am ill" rechtstreeks gejat is ergens vandaan want het komt me zo verdomde bekend voor..
|
Citaat:
|
Ik vind een hoop oude nummers van korn echt totaal ruk, maar diegenen die goed zijn, zijn wel beter dan de latere. imho
Owja dit nummer wordt wel vervelender naar het einde toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Klinkt wel aardig. Behalve de zang. Die is kut.
|
Citaat:
the painnnnnn! |
Clip vind ik niet veel bijzonders.
Nummer ook niet. Teveel 'untouchables' stijl. En dan met name de zang, ik vind het zelfs irritant! en dat voor een mega Korn fan :eek: |
Citaat:
|
|
Tering zeg, wat is dit voor bagger..
Waar is de Korn gebleven die ik heb gekend, de cd's voor Isseus (nog liever, de cd's voor follow the leader). pff |
Citaat:
|
Citaat:
|
nog voor de helft gestopt, clip is ronduit eentonig, net als de muziek.
maarjah, ik had het altijd al neit zo op korn |
c00l ik ben een alto (y)
|
appetijtelijke dame die Jolie
|
ben ik dan de enige die deze stoner-korn wel kan waarderen? :p
Did my Time komt trouwens wel op het nieuwe album te staan. |
ik heb laatst maar wat korn cds van de hand gedaan. luisterde ze toch nooit. deze nieuwe is vast ook niet de moeite waard als ik dit zo lees. dan hoef ik me tijd er dus ook niet aan te verdoen
|
Citaat:
|
dat is toch de soundtrack van Tomb Raider 2? :D
dan ga ik m ook maar eens downloaden, niet dat ik Korn nou zo geweldig vind... |
ik ben nou halverwege en ik vind er niks aan, net als de rest van korn
|
tamelijk gay
|
de zang van meneer Davis is gnorf (n) en voor de rest is de clip mooier dan de muziek...dat zegt al aardig wat : |
|
muziek vind ik wel goed...alleen sjons zang niet...
|
Ik heb 'm voor de gein nog een keer gekeken en eigenlijk vind ik het wel een aardig lied.
Hoeveel truiheids-punten gaat me dit kosten? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |