![]() |
Punk'd.
Heeft iemand Punk'd al gezien? Met Ashton Kutcher. :o
http://ak1.aka.eonline.com/7/1480/12...utcher.lrg.jpg Hij is echt geweldig. :| En het programma is ook wel leuk hoor. ;) Wat gebeurd er als de grootste sterren van dit moment een luxe leventje in Hollywood gaan leiden? Of als hun bankrekening maar blijft groeien? Dan wordt het tijd dat Ashton Kutcher ze weer even met beide benen op de grond zet, of anders gezegd: "punk 'em down". Het is een nieuw reality programma waar Ashton sterren laat lijden voor het plezier van de kijker. En een plezier om naar te kijken is het zeker! Hetis echt wel 'n grappig programma waar iedereen in de zeik wordt genomen, met een zeer leuke presentator. (y) (En ja, hij is van that 70's show. :)) |
Ashton is idd
Ik heb Punk'd maar een keer gezien, en dat was toen met Eliza Dushku. Was erg leuk ja. :D |
het is er toch al een tijdje op?
super vind ik het :D echt briljant :D (y) en ashton is natuurlijk een cutie patootie :) |
hehe, Ashton is een cutie. :o ik zag je topic met Ashton pics op Onzin :)
Ik heb het programma weleens voorbij zien komen, toen met Jessica Alba en zo'n naakte vent in de winkel. :p Verder weet ik eigenlijk niet meer. Maar wanneer komt t nou precies? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Punk'd is wel grappig jah :)
|
Wel grappig, niet hilarisch.
|
Citaat:
|
Op zich wel komisch, maar die gast praat zo dom.. :o
|
wat een kutprogramma zeg, als je daar naar kijkt ben je echt dom.
|
waneer komt het en op welk net? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he's cute. Punk'd schopt kont
|
Citaat:
ook gezien ja. en met die babysitters en met die vriend van m.. die ie in de maling nam.. maakte iemand zn auto met de grond gelijk en hij zei niets :| |
Op de een of andere manier heb ik nou al iets van 4 keer die aflevering met Justin Timberlake gezien en verder geen enkele..
Ohja, nog een met Britney Spears.. Maar ik vind het wel een leuk programma, hoop alleen eens niet telkens dezelfde afleveringen te zien :P Ik vind Ashton trouwens niet zo geweldig cute, maar ik zal wel weer raar zijn :) |
Citaat:
|
haha ja dat programma is echt geweldig! (en Ashton ook natuurlijk)
ik heb met Jstin Timberlake gezien, al wel 4 x ofzo. en met Pink en nog heel veel andere...echt lol :) |
hmmm het is amusant. bij gebrek aan nieuwe afleveringen Jackass en Osbournes.. (dat is trouwens ook niet alles meer)
|
Ja, vanmorgen was dus de herhaling van vorige week en die wilde ik supergraag zien omdat Hyde en Fez van T70'sS erin zaten, lag mn MTV eraf. :mad: En natuurlijk deed ie het wel weer nadat 't programma was afgelopen. :( Maar als 't allemaal herhalingen zijn zal ik 't nog wel eens zien.
|
Echt TE cool, vooral die met die Frankie Mutiz (zoiets??) En Justin Timberlake..
Ahhh die jussie helemaal zielig kijken, bijnaaaa traantjes in zijn ogen.. Echt cool (y) :cool: :D |
Nie gezien?
Wat is het precies? Hoe laat komt t? Wanneer? :confused: |
Ashton is geweldig. *zwijmel*
En het programma is wel koel. Ook met Jessica Alba gezien, met Jessica Simpson zag ik gisteren, Kelly Osbourne met Justin Timberlake gezien.. Ik vind vooral dat kleine jongetje dat telkens op de rode loper staat en de meest stompzinnige vragen stelt erg grappig. :D |
Citaat:
Naja, vanavond iig weer. :) |
Amerikaanse simpele flauwe en zwaar overdreven humor, tis maar waar van je houd. (y)
|
Ik vond die ene met Justing Timberlake echt super :D Hij trapte er zoooo in, echt geweldig :) Dat jongetje in diezelfde aflevering was ook wel lievig, ook leuke reacties van iedereen :)
De aflevering met de personal assistent van Ashton vond ik iets minder, maar goed :) Meer heb ik er nog niet gezien :) Gaaf programma in ieder geval :) |
dat jochie die aan de rode loper celebs voor lul liet staan..dat was grappig :D
|
Waarom zeggen ze dat het om 22:30u begint als het een half uur daarvoor begint? G^&#@&(#*@. :mad:
Nja goed, toen had ik het voor de 2e keer gemist omdat gister MTV er bij mij af lag. Hm. :( |
Citaat:
maar bij punk'd zijden ze dat hij nog maar 8 jaar was maar in echt is hij al 15 |
Ashton is inderdaad :eek:
Hij speelt trouwens ook in de "the 70's show" op Yorin! |
Ashton heeft met Demi Moore ! JAJA daar schrikken we van, nietwaar !
:eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Punk'd is ook leuk, maar ik vergeet het ook bijna altijd te kijken. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|