![]() |
Eten drinken verboden naar concert(zalen)
Heej,
Weet iemand waarom je geen eten/drinken mee mag nemen naar een concert? Of is dat echt alleen maar omdat ze meer geld in t laatje willen. (n) |
Ja dat sowieso en misschien om veiligheidsredenen
ze willen neit dat je je pipa in je broodje kaas verstopt of dat je een band met tomaten gaat bekogelen |
Citaat:
|
De reden daarvoor is vrij simpel. Die zaaleigenaar verhuurt een staanplaats aan eigenaars van drankjes- en etensstands. Die willen natuurlijk niet dat mensen hun eigen eten en drinken meenemen, dan lopen ze omzet mis. Dat is de eerste reden.
De tweede reden is de veiligheid. De organisatie wil natuurlijk niet dat mensen eigen flessen enz. mee gaan nemen naar binnen, dan kunnen ze de veiligheid niet meer garanderen. |
Bij de concerten waar ik ben geweest mocht je wel drinken in pakjes meenemen, maar geen blikjes en flesjes in verband met de veiligheid. Eten mocht ik ook altijd gewoon mee naar binnen nemen.
|
Samenvattend, geld en veiligheid.
|
Citaat:
Dat was dus |
k neem t gwoon mee....
|
Geen glas, geen blik, geen messen (om broodjes ofzo te smeren)
|
ik vind dat ze soms discrimineren grote stoere jongens worden extra steng gekeken naar wat ze mee nemen en kleine meisjes mogen soms gewoon met flessen doorlopen (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe hypocriet ben je dán?! |
Citaat:
maar de echte reden is natuurlijk dat ze steekproefen nemen, bijv: ze controleren om de 10 mensen :rolleyes: |
Veiligheid is meestal het excuus, de echte reden is toch wel dat ze nòg meer aan je willen verdienen..
|
Citaat:
|
Citaat:
ben naar een aantal concerten geweest, maar tot nu toe heb ik altijd alles mee mogen nemen, behalve blikjes, flesjes of glas. dus pakjes en eten waren geen probleem. |
geld en veiligheid
|
Citaat:
@ westside: ik weet niet naar wat voor feesten/concerten jij gaat, maar bij alle feesten waar ik naartoe ben geweest werd IEDEREEN gefouleerd. gewoon omdat het moet van de gemeente en de politie. als zij merken dat er slecht gefoulleerd wordt dan kan de vergunning worden ingetrokken en is het feest/concert gelijk afgelopen. |
De concerten waar ik ben geweest mocht idd alleen pakjes drinken ed. (eten wel) Geen flesjes of blikjes. Deze komen harder aan als je ermee gaat gooien :o en volgens mij was t ook iets met een monotov-cocktail wat je ervan kon maken ofzo :confused: kweenie meer
Ik ga morgen lekker naar Robbie :p |
Citaat:
Dus dat wijf zal wel lesbisch zijn geweest :confused: |
Citaat:
:p sorry, flauw, blame the weather.. |
Ja, antwoord is gegeven. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: