![]() |
Reggea Sundance
Gaat er iemand naar Reggea Sundance in eindhoven 16 en 17 augustus?
|
contact gezocht?
|
nee, niet om mee af te spreken ofzo, gewoon voor de muziek enzo. Gewoon of er iemand gaat? blabla... er zijn toch ook topics over pukkelpop.
|
Dan kan je misschien wat meer informatie geven als je doel is over de muziek te discussiėren, het te bespreken.
|
tjah waarom draait men er zo omheen tegenwoordig.. zeg gewoon oooo oo ik ben zoooo hopeloos....
|
waarom zeikt iedereen altijd zo tegenwoordig.. kan je niet eens gewoon op een muziekforum een topic openen over een muziekfestival zonder eerst twee reacties te krijgen van mensen die de hele zomer niks anders doen dan van achter hun computer mensen afkraken en verbeteren?
nope ik ga niet.. te weinig geld enzo... lijkt me wel erg koel, misschien volgend jaar ofzo :) |
Welke bands staan erop, wat voor muziek enz enz.. als ik dat niet weet kan ik er ook niet op reageren. Dus een vrij normale reactie imo.
|
Citaat:
Line up Zaterdag: Lucky Dube Morgan Heritage Junior Kelly Barrington Levy LMS Seeed BlemBlemCrew *soundsystem* Zondag Steel Pulse Sizzla BushMan Surprise Act?? Fully Fullwood Carribean Pulse Rico Roderiguez meets the Highnotes Crucial Soundsystem Zelf luister ik bijna nooit reggea, maar ik vind het wel hippe muziek. Ik ga vooral naar reggea sundance voor de sfeer. |
KiCXXXorzzzZ!
GA IK vet HEEN |
ga in ieder geval naar Rico Rodriguez en de Highnotes (y) is geen reggae maar ska.. en wat voor ska :) supervet
|
Citaat:
Mag men tegenwoordig nog niet eens gewoon vragen op een muziekforum of dat er mensen naar een festival gaan......zonder dat er iemand meteen iets achter zoekt.....oh get a life wie is er hier nu hopeloos, ga jezelf ontwikkelen ofzo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |