![]() |
Jewel? OMG!
Zit ik net MTV te kijken (ja, wacht op het A-Team) Komt er een verschrikkelijk dozerig clipje voorbij, blijkt het Uber-Priss Jewel te zijn......hoe ver moet je gaan met een clip om een hit(je) te scoren?
|
niet veel.
|
ah a-team, goed dat je het zegt.
|
Hoe heette het nummer?
|
Ik heb laatst 1 cd van jewel gekocht. Ze kan erg mooi zingen, maar de meeste teksten spreken me niet erg aan.
Luvvv - Adrian - Hands - Foolish games zijn ook wel de 3 bekendste denk ik :) |
Citaat:
[edit]Keek net even...heet Intuition[/edit] |
Ik zag idd al eens eerder dat d'r uiterlijk wel wat "sletteriger" is geworden..
Bij een concert die op WDR werd uitgezonden.. Maja ze doet maar wat ze wilt, ik heb er opzich geen problemen mee :D.. |
*gaat clip nu kijken*
|
Dat sletterige is juist sarcasme, k vind m best grappig
|
Ik dacht er al wat sarcasme in te lezen, maar haar nieuwe image is er ook wel naar, dus ik twijfel....erg hè :p
|
Nouja verder heb ik dus niks van haar gezien, maar op deze
clip alleen gebasseerd vind ik t wel koel :) |
Citaat:
|
Het is dus blijkbaar geen sarcasme. :/ Ze heeft heel haar laatste cd opgenomen met een paar R&B-producertjes, om een andere richting op te gaan. Jammer. Zeg maar.
Nummer nog niet gehoord en clip nog niet gezien, trouwens. |
Overbodige topic, als je het troep vind waarom open je de topic dan? Waarschijnlijk alleen met het doel om deze clip gezamenlijk af te zeiken want in je achterhoofd weet je toch al dat niemand deze stront kan waarderen.
|
Citaat:
Hmm... ja dat is nou jammer.... dagdag respect voor Jewel |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn antwoord; Hitje scoren is inspelen op de massa, lekker ding inhuren. Laat dat lekkere ding playbacken in een geile omgeving. Leuke beat eronder en klaar is kees. |
Kijk, zo komen we ergens :p
|
Wat een afschuuuuuuuuwelijk rotlied zeg! Hoe a-Jewel kan je zijn? Niet dat ik Jewel sowieso nou echt leuk vond ofzo, maar nu ist wel heel erg :eek:
|
:(
|
jewel is goed punt
het kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen wat ze heeft gedaan, ik interesseer me daar niet voor. wat ze in het verledenheeft gedaan interesseert me wel. en dat vind ik goed. ik laat het bij het verleden een kostbaar verleden weegt te veel af tegen een prijsloze toekomst. |
je denkt met je pik 86
|
Citaat:
|
Ben het wel met '86' eens....vroeger (hoor mij nou) heeft ze echt goeie nummers geschreven, niet mijn smaak, maar zeker goed. En als dit niet werkt gaat ze vast weer terug naar haar oude stijl...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
amazon:
1. Stand 2. Run 2 U 3. Intuition 4. Leave The Lights On 5. 2 Find U 6. Fragile Heart 7. Doin' Fine 8. 2 Become 1 9. Haunted 10. Sweet Temptation 11. Yes U Can 12. U & Me = Love 13. America 14. Becoming ik snap het echt niet. laatst in de cd winkel zag ik deze liggen (niet dat ik het zou kopen ofzo hahah) en keek op de achterkant, zie ik dat ineens. is dat een grap? ze had vroeger nog wel een paar mooie liedjes. |
clip is nu weer op mtv
inderdaad best wel erg..sletterig soms. |
Pieces of You is echt een waanzinnig mooie cd, daarna werd het minder.. ok ze had wel mooie liedjes als Hands enzo, maar verder (n) .
Ik had haar gezien op Pinkpop vorig jaar, daar vond ik alleen de oude nummers leuk, de nieuwe waren allemaal zo..standaard :( (n) Ze ging wel cool jodelen :D :cool: |
er staat me iets van bij dat ze toen op pinkpop haar arm gebroken had ofzo?? dat is het enige dat ik me nog van haar kan herinneren
|
Citaat:
|
Eeuwig zonde is dit... Ik vond het altijd onwijs mooie muziek, heel apart ook.. Toen ik de clip voor t eerst zag kon ik ook niet echt geloven dat t Jewel was.. Echt zonde dit..
|
ze slaat gewoon met ieder album een nieuwe richting in. Klaar. Met haar eerste album heeft ze 11 miljoen fans gewonnen, en langzamerhand raakt ze er ieder album een hoop kwijt, want haar vorige 'This Way' verkocht slechts 1 miljoen exemplaren. Nu gaat ze de echte pop richting op en zal ze een hoop fans van vroeger verliezen, maar weer nieuwe fans erbij winnen.
|
m.a.w.: onbeschaamde uitverkoop.
|
beetje heel erg jammer hoe dr look/image.muziek is veranderd..en ze zingt vals, met opzet I guess
|
Citaat:
toen zag ze er ook al behoorlijk sletterig uit, met haar super korte rokje. maar goed, erg jammer dat ze dit nu maakt... |
ik heb alle respect voor die griet verloren.
dr muziek is tegenwoordig kut. dr clips zijn kut. hoe ze zich gedraagt is kut. bah. ik vond t eerst juist kewl dat zij genoeg talent had om zichzelf niet te hoeven verlagen tot half-naakt rond te huppelen in clips om cd´s te verkopen. |
Die clip lijkt best oppervlakkig (ze wordt natgespoten door een brandweerman) maar het is wel duidelijk dat ze iets uitdraagt. Het is ongetwijfeld iets over nepheid in tv, reclames enzovoort.
Maar tegelijk is het ook gewoon slutty. Ook op de cd hoes heeft ze bijvoorbeeld het voorkomen van een tienerster, en dat gaat dan wel weer wat verder dan een vage clip maken. Maar ja, als ze een comeback wil maken (want dat is het min of meer) dan moet ze toch net als de rest wat huid laten zien. Anders pikt geen hond het op nowadays. |
jah het lijkt mij idd ook dat die nieuwe clip een dikke knipoog naar de consumptiemaatschappij van tegenwoordig is, maar ja de muziek is wel gewoon kut, en ik denk niet dat je met opzet een kutnummer uitbrengt...
|
Inderdaad Wim!! Hoe dom kan je zijn?? Het is tog duidelijk dat dat mens ontzettend sarcastisch aan het doen is!!
Ik vind het wel lollig. |
De clip vind ik wel ok maar het nummer vind ik gewoon ecbht slecht :S dat refrein klinkt in mijn oortjes gewoon erg brak.
|
lekker ding
|
Citaat:
Het lijkt mij ook nogal duidelijk dat Jewel dit niet geheel echt meent. |
zoals eric wright zei For the love of money.
Dan gaan mensen dus raren dingen doen bijvoorbeeld Jewel haar eigen stem verpesten aan zo'n verschrikkelijk nummer als deze. Ze kan zo veel beter maar voor geld doe je rare dingen. |
vrrrrrrrreeeeeeessssssseeeeeeeeeelijk die nieuwe clip, bah, gatver, doe mij maar de oude jewel
|
Citaat:
|
Ik vind het een verschrikkelijk nummer (n) Met een nog ergere clip..
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb ook nog wel respect voor dr oudere werk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |